Урок узагальнення та систематизації знань. Тема "Мистецтво 19 століття". Гра - квест

Про матеріал

Гра- квест по темі "Мистецтво 19 століття" для 8 класу. Гра має 5 етапів – 5 завдань. Для проведення гри бажано долучити старшокласників, учнів 10 - 11 класу, які допомагають групам -командам пройти всі конкурсні етапи, та викладачів інших предметів (музичне мистецтво та фізичне виховання - для проведення певних етапів), класного керівника, викладачів - предметників (члени журі)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»

Номер слайду 2

УМОВИ КВЕСТУ: ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»1. КЛАС ПОДІЛЯЄТЬСЯ НА КОМАНДИ2. КОЖНА КОМАНДА ОТРИМУЄ СВІЙ ООБИСТИЙ «ПУТІВНИЙ ЛИСТ»3. ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ ЗАКРІПЛЕНИЙ ЗА КОМАНДОЮ ЧЛЕН ЖУРІ ОЦІНЮЄ ПРАВИЛЬНІСТЬ ВІДПОВІДІ ТА ДАЄ ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ НАСТУПНОГО ЗАВДАННЯ. ЯКЩО КОМАНДА НЕ МОЖЕ ВИКОНАТИ ЗАВДАНЯ, ЖУРІ НАДАЄ ПІДКАЗКУ, ФІКСУЄ ШРАФНІ БАЛИ - ДАЄ ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ НАСТУПНОГО ЗАВДАННЯ4. ПЕРЕМАГАЄ ТА КОМАНДА, ЯКА ПРОХОДИТЬ ВСІ ЕТАПИ «ПУТІВНОГО ЛИСТА» ТА ЗАВЕРШУЄ КВЕСТ ПЕРШОЮ - ЗА НАЙКОРОТШИЙ ЧАС!

Номер слайду 3

КОМЕНТАРІЙ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ:1. КВЕСТ МАЄ 5 (П’ЯТЬ) ЗАВДАНЬ2. ЗАВДАННЯ МОЖУТЬ КОМПОНОВАТИСЯ В РІЗНІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ,В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД НЕОБХІДНОЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ КВЕСТУ КІЛЬКОСТІ КОМАНД – КІЛЬКОСТІ «ПУТІВНИХ ЛИСТІВ» 3. ДЛЯ ЕМОЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ УЧНІВ 8 КЛАСУ, ПРОПОНУЄТЬСЯ ОЦІНИТИ НАВЧАЛЬНИМИ ОЦІНЮЮЧИМИ БАЛАМИ ПЕРЕМОЖЦІВ ЗА 1 МІСЦЕ (12 БАЛІВ), 2 МІСЦЕ (11 БАЛІВ), 3 МІСЦЕ (10 БАЛІВ) 4. АНОНСУВАТИ, ЩО ВСІ ІНШІ КОМАНДИ, ЯКІ НЕ ВІЙДУТЬ В ПЕРШУ «ТРІЙКУ», НАГОРОДЖУЮТЬСЯ ЗАОХОЧУВАЛЬНИМИ ПРИЗАМИ ВІД ЧЛЕНІВ ЖУРІ. ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ № 1: РОЗВ,ЯЗАТИ КРОСВОРД (15 хв)ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»

Номер слайду 5

ЗАВДАННЯ № 2 (15 хв)ЗАЙТИ В РОЗДЯГАЛЬНЮ, РОЗДИВИТИСЬ РЕЧІ, ЯКІ ТАМ ПРЕДСТАВЛЕНІ: ЦИЛІНДР, ЖИЛЕТ, КРАВАТКА – ШІЙНА ХУСТКАЗАПИСАТИ СЛОВО - ТЕРМІН В «ПУТІВНИЙ ЛИСТ» - НАЗВА СТИЛЮ, ЯКИЙ БУВ ХАРАКТЕРНИЙ ДЛЯ МОДИ ЦЬОГО ЧАСУ (9 БУКВ)ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»РОМАНТИЗМ

Номер слайду 6

ЗАВДАННЯ № 3 (25хв)КОМАНДА ЙДЕ ДО СПОРТИВНОЇ ЗАЛИ, КОМАНДА ПРОХОДИТЬ ЕСТАФЕТУ,ЧЛЕН ЖУРІ ФІКСУЄ ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ЕСТАФЕТИ, ДАЄ ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ ДРУГОЇ ЧАСТИНИ ЗАВДАННЯ № 3 ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯВПИСАТИ В ПУТІВНИЙ ЛИСТ СЛОВО – ВІДПОВІДЬГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»

Номер слайду 7

ЗАВДАННЯ № 3 (25 хв): НАПИСАТИ В «ПУТІВНОМУ ЛИСТІ» СЛОВО – ВІДПОВІДЬ :ІМ’Я ВЕЛИКОГО АНГЛІЙСЬКОГО ПОЕТА , ЯКИЙ ПРИЙМАВ УЧАСТЬ У БОКСЕРСЬКИХ ЛЮБИТЕЛЬСЬКИХ ТУРНІРАХ(ЯКЩО ПОТРІБНА ПІДКАЗКА, ЖУРІ ПОКАЗУЄ ПОРТРЕТ ПОЕТА – КАРТИНУ Т. ЖЕРІКО)БАЙРОНГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»

Номер слайду 8

ЗАВДАННЯ № 4 (15 хв)ЗАЙТИ В АКТОВУ ЗАЛУ, ПРОСЛУХАТИ МУЗИЧНИЙ УРОВОК (етюд №12 до мінор "Революційний")https://www.youtube.com/watch?v=07 Crfv378s. U&feature=emb_logo. УВАЖНО ПОДИВИТИСЬ НА КАРТИНУЗАПИСАТИ В «ПУТІВНИЙ ЛИСТ» - ІМ’Я КОМПОЗИТОРА, ЯКИЙ ЗОБРАЖЕНИЙ НА КАРТИНІ Е. ДЕЛАКРУА (9 БУКВ)ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»ШОПЕН

Номер слайду 9

ЗАВДАННЯ № 5 (15 хв)ЗАЙТИ В «КІНОЗАЛ», ПОДИВИТИСЬ КІНОУРИВОК,ЗАПИСАТИ ДВА СЛОВА В «ПУТІВНИЙ ЛИСТ» - ІМ’Я ГЕНІАЛЬНОГО ТВОРЦЯ, ПРО ЯКОГО СТВОРИВ В 2006 РОЦІ ФІЛЬМ МІЛОШ ФОРМАН,Б. НАЗВА СЕРІЇ ОФОРТІВ, ПРО ЯКУ АВТОР ЦИХ ОФОРТІВ НАПИСАВ НАСТУПНЕ:«Продається на вулиці Десенганьо, будинок 1, в парфумерної крамниці, за ціною 320 реалів за серію з 80 естампів»ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»

Номер слайду 10

ЗАВДАННЯ № 5 (20 хв)ГРА – КВЕСТ ПО ТЕМІ «МИСТЕЦТВО 19 СТОЛІТТЯ»А. ГОЙАБ. КАПРІЧОС

Номер слайду 11

ЗРАЗОК ПУТІВНОГО ЛИСТА{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}КОМАНДА № 1 Прізвища, імена учасників№Завдання. Рекомендований час/час виконання. Відмітка про виконання. Додаткові бали Журі1 Розв'язати кросворд15 хв/2 Слово термін15 хв/3 АЕстафета25 хв/3 БПрізвище поета4 Прізвище композитора15 хв/5 АПрізвище художника20 хв5 БНазва серії офортів. Кількість правильних відповідей. Додаткові бали за час/Штрафні бали. Підсумок________ місце. Загальна сума балів__________

pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
4 лютого
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку