Урок "Узагальнення теми "Вищі спорові рослини"

Про матеріал
Урок "Узагальнення теми "Вищі спорові рослини". Тестова контрольна робота 2 варіанти.
Перегляд файлу

Узагальнюючий урок з теми «Вищі спорові рослини»

Варіант І

І рівень

Завдання 1. Виберіть правильну відповідь:

1.До спорових рослин належать відділи:

а) Мохоподібні  г) Плауноподібні

б) Хвощеподібні  д) Папороті

в) Голонасінні  е) Покритонасінні

2.Безстатеве покоління в життєвому циклі рослин – це:

а)  гаметофіт  б) спорофіт

3.Спорові віддають перевагу вологим місцям існування,тому що:

а) запліднення можливе лише за наявності краплинно-рідинної вологи

б) вони мають поверхнево розташовану кореневу систему

в) Більшість є тіньовитривалими й вологолюбними видами

4.Спеціалізовані клітини статевого розмноження – це:

а) яйцеклітина  в) спори

б) зигота   г) сперматозоїд

5.Жіночий статевий орган спорових рослин – це:

а) антеридій  б) архегоній в) спорангій

6.Ниткоподібні вирости  гаметофіта, що виконують функції поглинання води й мінеральних речовин у перших наземних рослин, - це:

а) ризоїди   б) корені  в) антеридій.

 

ІІ рівень

Завдання 2. Дайте визначення біологічних термінів: спорофіт, яйцеклітина, зигота, міжвузля, ризоїд, антеридій.

 

ІІІ рівень

Завдання 3. Складіть і поясніть схему життєвого циклу мохів на прикладі сфагнуму.

 

ІV рівень

Завдання 4. Випишіть послідовно цифри, за якими наведено ознаки, що відповідають групі спорових рослин – хвощі:

1.У життєвому циклі переважає гаметофіт.

2.Запліднення відбувається при наявності краплинно-рідинної вологи.

3.Гаметофіт має листостеблову чи сланеву будову.

4.Багаторічні трав’янисті рослини мають висоту до 30 см.

5.Давні види брали участь в утворенні кам’яного вугілля.

6.Віддають перевагу вологим місцям існування.

7. Багато які з видів є декоративними.

8.Є регуляторами режиму вологості в природних угрупованнях.

Узагальнюючий урок з теми «Вищі спорові рослини»

Варіант ІI

І рівень

Завдання 1. Виберіть правильну відповідь:

1.До спорових рослин не належать відділи:

а) Мохоподібні  г) Плауноподібні

б) Хвощеподібні  д) Папороті

в) Голонасінні  е) Покритонасінні

2.Статеве покоління в життєвому циклі рослин – це:

а)  гаметофіт  б) спорофіт

3.Спеціалізована клітина безстатевого розмноження: - це

а) гамета  б) спора  в)зигота

4.У результаті злиття гамет утворюється

а) яйцеклітина  в) спорофіт

б) зигота   г) спора

5.Чоловічий  статевий орган спорових рослин – це:

а) антеридій  б) архегоній в) спорангій

6.Рослини, що мають і мікро- і макроспори, називаються:

а) рівноспоровими  б) різноспоровими.

 

ІІ рівень

Завдання 2. Дайте визначення біологічних термінів: гаметофіт, сперматозоїд, спорангій, тканина,  запліднення, архегоній.

 

ІІІ рівень

Завдання 3. Складіть і поясніть схему життєвого циклу папоротей на прикладі папороті щитника чоловічого.

 

ІV рівень

Завдання 4. Випишіть послідовно цифри, за якими наведено ознаки, що відповідають групі спорових рослин – мохи:

1.У життєвому циклі переважає гаметофіт.

2.Запліднення відбувається при наявності краплинно-рідинної вологи.

3.Гаметофіт має листостеблову чи сланеву будову.

4.Багаторічні трав’янисті рослини мають висоту до 30 см.

5.Давні види брали участь в утворенні кам’яного вугілля.

6.Віддають перевагу вологим місцям існування.

7. Багато які з видів є декоративними.

8.Є регуляторами режиму вологості в природних угрупованнях.

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2021
Переглядів
2413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку