Клас: 1-Б
Тема: «Цифри», «Кольори,».
Підтема: «Introduction ». Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Цифри», «Кольори»
Цілі уроку: 1) навчальна: закріпити раніше вивчені літери, мовні конструкції та лексичні одиниці (цифри, кольори), вживати їх у мовленні на рівні речень;
2) розвиваюча: розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, мовну здогадку, вчити спілкуватися іноземною мовою у межах вивченого матеріалу.
3) виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, уважність, організованість та активність;
Обладнання: підручник Quick minds для 1 класу ( Пухта Г., Гернгрос Г.) зошит, флеш – картки із зображенням веселки, аудіо , додатки до підручника
Тип уроку: урок узагальнення
Форма уроку: урок формування вмінь і навичок.
Очікувані результати: учні будуть вміти називати вивчені літери, кольори, , рахувати в межах 10; представляти себе, розуміти та виконувати прості інструкції та вказівки.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
T: Good morning, children!
P-s: Good morning, teacher!
T: Let’s make a circle, and gives to each other a hand. Smile to each other, clap your hands. Thank you, sit down.
Інтерактивний метод «Долонька до долоньки»
2. Перевірка відсутніх . Готовність учнів до уроку.
So, everybody is present. Very well. Are you ready for the lesson? I’m glad to hear it, let’s begin our lesson.
Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Ми здійснемо подорож до веселкового міста. Для того, щоб потрапити до нього ми повинні відшукати всі кольори і цифри. Завітаймо до мешканців цього міста і знайдемо всі колорьори.
3. Фонетична зарядка.
Одного разу Mr Tongue пішов на прогулянку до лісу. По дорозі він зустрів двох їжачків, які щось шукали в траві. Один їжачок фиркав так: [f – f – f], а інший: [v – v – v]. Високо на дереві сидів птах і кричав: [ ]. Mr Tongue задивився на птаха і ледь не наступив на змію. Змія скривджено зашипіла: [s – s – s], а Mr Tongue пішов далі.
4. Мовленнєва розминка.
Щоб потрапити у веселкове місто, треба повторити кольори.
Повторення кольорів ( аудіо запис)
II. Основна частина уроку
1. Жителі будиночка RED хочуть вгадати, якого кольору ваші олівці.
Учні ховають один кольоровий предмет. Вчитель задає запитання (Is your pencil red? Is it blue?) до тих пір, поки не відгадає колір. Учень відповідає "Yes” або "No”.
По закінченню етапу учні розфарбовують перший колір веселки. RED COLOR.
Фізкультхвилинка
2. У будиночок ORANGE переїхали нові мешканці, вони часто плутають імена своїх сусідів. Допоможемо їм? Діалогічне мовлення ( діалог між учнями за вивченими вже фразами) Hello! –What is your name?- Hello! My name is…. How old are you? I’m …
(Розфарбуй – оранжева смужка від веселки)
3. У будиночку YELLOW живуть дуже стрункі мешканці. Вони люблять робити зарядку. Навчимо їх нашим вправам. Фізхвилинка. (Розфарбуй – жовта смужка від веселки)
Фізкультхвилинка
4. Мешканці будиночка GREEN хочуть знати кольори деяких овочів, які вони купили. Гра (кавун, лимон, апельсин, банан, помідор, слива, картопля, баклажан, огірок, яблуко, цибуля, морква, груша, капуста). ( розфарбуй веселку зеленим)
5. Щоб потрапити до будиночка BLUE, треба бути дуже уважним. Перевіримо нашу уважність. На столі кольорові предмети, учні закривають очі, вчитель ховає один предмет. Відкривши очі, діти називають предмет і його колір.
6. Всі мешканці будиночка Purple – дуже сумні. Давайте іх розвеселимо
( song «Potatoes») фіолетовий колір веселки
7. Мешканці будиночка Pink дуже творчі, напевно як і ми. Вони полюбляють малювати. Розфарбуй хмаринки. (Роздатковий матеріал, аркуші А4 з райдугою)
ІІІ. Заключна частина.
1. Підсумок уроку.
Ось ми і відвідали веселкове місто. Подивіться, яку гарну веселку ми отримали в результаті. Дякую вам всім за урок.
The lesson is over. See you next lesson. Good bye!