"Конспект уроку з етики для 5 класу на тему: "Яке значення має для людини сім’я."

Про матеріал

Мета: Формувати в учнів любов та повагу в сім'ї один до одного,

Вчити допомагати , співчувати один одному.

Хід уроку: 1. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

3. Бесіда з дітьми.

Батько і матір дають кожному з нас земне життя. Вони люблять і піклуються про нас як найдорожчий на землі скарб. Бо усім серцем своїм і всією душею бажають, щоб ми були здорові і щасливі, мали гідне майбутнє.

Перегляд файлу

 Конспект уроку з етики 5 клас.

Тема уроку: Яке значення має для людини сім’я.

Мета: Формувати в учнів любов та повагу в сім’ї один до одного,

             Вчити допомагати , співчувати один одному.

 Хід уроку: 1.  Привітання.

                     2. Повідомлення теми та мети уроку.

                     3. Бесіда з дітьми.

Батько і матір дають кожному з нас земне життя. Вони люблять і піклуються про нас як найдорожчий на землі скарб. Бо усім серцем своїм і всією душею бажають, щоб ми були здорові і щасливі, мали гідне майбутнє.

У четвертій Заповіді Божій Господь навчає нас з любов’ю й пошаною ставитися до батьків, слухати їх, опікуватися ними в старості. Ісус Христос є взірцем шанування батьків. Навчаючи цієї великої любові, Господь наказує нам віддавати частинку серця й своїй Батьківщині.

                       4.  Послухавши уривки з повчання Володимира Мономаха учні обговорюють, висловлюють власну точку зору. ( Батьківські повчання)

1. Старих шануйте, як батька, а молодих як  братів.

2. Добро своєю рукою сіючи, не лінуйтеся ні на що хороше, і хай не застане вас сонце в пустелі. Так робив мій батько….

3. Що вмієте, того не забувайте, а чого не вмієте, того навчайтеся,- як батько мій…

          5. Напишіть, за що ти можеш подякувати батькам і Богові.

                   Батькам:                                                               Богові:

          6. Учні слухають вірш

                                                Мій тато

 Тато у мене найкращий,

Він і дбайливий, і роботящий,

Разом я з татом і в щасті, і в горі,

 В мене до нього слово любові:

  • Тату, тебе я дуже ціную

І за турботу ніжно цілую.

Ти мене любиш, тихо голубиш.

Учиш як жити, людей усіх любити.

Ти є порадник, товариш хороший,

Учитель, наставник у всьому пригожий,

Твоя я кровинка і це добре знаю,

Тебе я, татусю, дуже кохаю.

Аня Ліщинська

Прослухавши вірш діти діляться своїми думками про взаємовідносини з татом.

7 Учні слухають і обговорюють вислови Любомира Гузара.

1. Батьки мусять ставитися до своєї дитини як до людини, тобто дати їй відчути, що вона людина. Завдання, безумовно, дуже складне, але, знехтувавши ним, можна поставити дитину на фальшивий шлях.

2. Необхідний елемент – це виховувати дитину в атмосфері тепла і мудрої любові. Діти, які цього не одержали, – це ті, що в той чи той спосіб тікають з дому і блукають вулицями наших міст.

3. Нещаслива та дитина, між батьком і матір’ю якої є постійна незгода та непорозуміння, а ще гірше, коли батьки знущаються з дитини – як у фізичному, так і в моральному плані

4. Батьки, закохані в гроші, можуть навіть свідомо передати дітям свій матеріалістичний світогляд.

5. Передавання позитивних чи негативних вартостей відбувається природним шляхом: що батьки думають, про що говорять, як поводяться – формує їхню дитину

6. Безумовно, дитина має відчути, що її люблять, але батьківська любов повинна бути, наважуюся сказати, мудрою.

7. Розпещена дитина раніше чи пізніше почуватиметься нещасною, тому що не завжди зможе отримувати все так легко, як їй це вдавалося в дитинстві.

8. Батько й мати, творячи атмосферу любові, повинні дати відчути дитині її гідність і гідність інших людей – старших і таких самих, як вона, дітей.

9. Дисципліні повинні підпорядковуватися всі члени сім’ї, передусім батьки: на все є свій час і щодо всього певна позиція.

 

10. Кожну дитину належить виховувати в дусі бажання робити добро іншим, чи батькам, чи товаришам, чи братам і сестрам.

 Підбиття підсумків уроку.

Чи сподобалася вам тема нашого уроку?

Чи відчуваєте ви підтримку у своїй сім’ї?

Домашня завдання.

Напишіть, що у взаємовідносинах в сім’ї ви хотіли би змінити?

  •  

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Попова Людмила Іванівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Етика 5 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
2214
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку