Урок узагальнення за розділом ІІ "Київська держава (Русь-Україна) наприкінці 10 - у першій половині 11 ст."
Тематичний контроль, який дає змогу оцінити знання і вміння, що передбачені державними вимогами до рівня загальноосвітньої підготовки учнів під час вивчення даного розділу.
ДАТА________
УРОК №_____: «Урок узагальнення за розділом ІІ «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.».
Мета: оцінити знання і вміння, що передбачені державними вимогами до рівня загальноосвітньої підготовки учнів під час вивчення розділу ІІ «Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.».
Тип уроку: урок узагальнення (письмове тематичне оцінювання).
Обладнання: зошит для контрольних робіт, завдання.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Коментування завдань для тематичного оцінювання.
ІІ. ЕТАП УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
Учні виконують контрольні завдання.
«На сході сонця зійшлись супротивники і бій був жорстокий, якого ще не було на Русі. І, за руки хапаючи один одного, рубались і сходились тричі, так що низинами кров текла. І надвечір взяв гору Ярослав, а Святополк побіг… Ярослав же сів у Києва, потрудившись із дружиною, показавши перемогу і труд великий».
Більшість істориків оцінюють релігійну реформу Володимира Великого як позитивне явище в історії Київської Русі. «Повість минулих літ» описує процес хрещення таким чином: «І, коли прийшов (до Києва), звелів поскидати кумирів – тих порубати, а других вогню віддати. Перуна ж повелів він прив’язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому узвозу». Отже, Володимир Великий – видатний реформатор чи знищувач традицій слов’ян?
Відповідь свою обґрунтуйте.
IІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Повторити матеріал теми.
Історія України, 7 клас
Контрольна робота №2
Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
«На сході сонця зійшлись супротивники і бій був жорстокий, якого ще не було на Русі. І, за руки хапаючи один одного, рубались і сходились тричі, так що низинами кров текла. І надвечір взяв гору Ярослав, а Святополк побіг… Ярослав же сів у Києва, потрудившись із дружиною, показавши перемогу і труд великий».
Більшість істориків оцінюють релігійну реформу Володимира Великого як позитивне явище в історії Київської Русі. «Повість минулих літ» описує процес хрещення таким чином: «І, коли прийшов (до Києва), звелів поскидати кумирів – тих порубати, а других вогню віддати. Перуна ж повелів він прив’язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому узвозу». Отже, Володимир Великий – видатний реформатор чи знищувач традицій слов’ян?
Відповідь свою обґрунтуйте.
Історія України, 7 клас
Контрольна робота №2
Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
«На сході сонця зійшлись супротивники і бій був жорстокий, якого ще не було на Русі. І, за руки хапаючи один одного, рубались і сходились тричі, так що низинами кров текла. І надвечір взяв гору Ярослав, а Святополк побіг… Ярослав же сів у Києва, потрудившись із дружиною, показавши перемогу і труд великий».
Більшість істориків оцінюють релігійну реформу Володимира Великого як позитивне явище в історії Київської Русі. «Повість минулих літ» описує процес хрещення таким чином: «І, коли прийшов (до Києва), звелів поскидати кумирів – тих порубати, а других вогню віддати. Перуна ж повелів він прив’язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому узвозу». Отже, Володимир Великий – видатний реформатор чи знищувач традицій слов’ян?
Відповідь свою обґрунтуйте.
Історія України, 7 клас
Контрольна робота №2
Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
«На сході сонця зійшлись супротивники і бій був жорстокий, якого ще не було на Русі. І, за руки хапаючи один одного, рубались і сходились тричі, так що низинами кров текла. І надвечір взяв гору Ярослав, а Святополк побіг… Ярослав же сів у Києва, потрудившись із дружиною, показавши перемогу і труд великий».
Більшість істориків оцінюють релігійну реформу Володимира Великого як позитивне явище в історії Київської Русі. «Повість минулих літ» описує процес хрещення таким чином: «І, коли прийшов (до Києва), звелів поскидати кумирів – тих порубати, а других вогню віддати. Перуна ж повелів він прив’язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому узвозу». Отже, Володимир Великий – видатний реформатор чи знищувач традицій слов’ян?
Відповідь свою обґрунтуйте.
Історія України, 7 клас
Контрольна робота №2
Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
«На сході сонця зійшлись супротивники і бій був жорстокий, якого ще не було на Русі. І, за руки хапаючи один одного, рубались і сходились тричі, так що низинами кров текла. І надвечір взяв гору Ярослав, а Святополк побіг… Ярослав же сів у Києва, потрудившись із дружиною, показавши перемогу і труд великий».
Більшість істориків оцінюють релігійну реформу Володимира Великого як позитивне явище в історії Київської Русі. «Повість минулих літ» описує процес хрещення таким чином: «І, коли прийшов (до Києва), звелів поскидати кумирів – тих порубати, а других вогню віддати. Перуна ж повелів він прив’язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому узвозу». Отже, Володимир Великий – видатний реформатор чи знищувач традицій слов’ян?
Відповідь свою обґрунтуйте.
Історія України, 7 клас
Контрольна робота №2
Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
«На сході сонця зійшлись супротивники і бій був жорстокий, якого ще не було на Русі. І, за руки хапаючи один одного, рубались і сходились тричі, так що низинами кров текла. І надвечір взяв гору Ярослав, а Святополк побіг… Ярослав же сів у Києва, потрудившись із дружиною, показавши перемогу і труд великий».
Більшість істориків оцінюють релігійну реформу Володимира Великого як позитивне явище в історії Київської Русі. «Повість минулих літ» описує процес хрещення таким чином: «І, коли прийшов (до Києва), звелів поскидати кумирів – тих порубати, а других вогню віддати. Перуна ж повелів він прив’язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому узвозу». Отже, Володимир Великий – видатний реформатор чи знищувач традицій слов’ян?
Відповідь свою обґрунтуйте.
Історія України, 7 клас
Контрольна робота №2
Київська держава (Русь-Україна) наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
«На сході сонця зійшлись супротивники і бій був жорстокий, якого ще не було на Русі. І, за руки хапаючи один одного, рубались і сходились тричі, так що низинами кров текла. І надвечір взяв гору Ярослав, а Святополк побіг… Ярослав же сів у Києва, потрудившись із дружиною, показавши перемогу і труд великий».
Більшість істориків оцінюють релігійну реформу Володимира Великого як позитивне явище в історії Київської Русі. «Повість минулих літ» описує процес хрещення таким чином: «І, коли прийшов (до Києва), звелів поскидати кумирів – тих порубати, а других вогню віддати. Перуна ж повелів він прив’язати коневі до хвоста і волочити з Гори по Боричевому узвозу». Отже, Володимир Великий – видатний реформатор чи знищувач традицій слов’ян?
Відповідь свою обґрунтуйте.