Урок узагальнення знань «Процеси життєдіяльності тварин»

Про матеріал

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Процеси життєдіяльності тварин». Різнорівнені завдання, два варіанти роботи.

Перегляд файлу

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Процеси життєдіяльності тварин»

Варіант І

І рівень

1.Травний канал яких тварин має найбільш складну будову?

А) Риб        Б) Плоских червів          В) Птахів        Г) Жуйних парнокопитних.

 

2. Вкажіть орган дихання павукоподібних:

А) Зябра         Б) Легені           В) трахеї             Г) Через покриви тіла.

 

3. Який орган видільної системи відсутній у птахів?

А) Нирки         Б) Сечоводи              В) Сечовий міхур                Г) Легені.

 

4. Які з вказаних груп тварин НЕ мають зовнішнього скелета?

А) Кільчасті черви Б) Комахи В) Двостулкові молюски Г) Павукоподібні.

 

5. Двобічну симетрію тіла має:

А) Аурелія              Б) Кабан         В) Коренерот            Г) Гідра.

 

6.  Вкажіть групу тварин яка маю хітиновий панцер як покрив тіла:

А) Ссавці        Б) Кільчаки              В) Амфібії           Г) Членистоногі.

 

7. Вкажіть складову нервової системи:

А) Серце                  Б) Аорта             В) Трахея               Г) Мозочок.

 

8. До органів чуття належить:

А) Печінка                       Б) Зуб               В) Око                   Г) Нирки.

 

9. Яке з явищ є результатом статевого розмноження:

А) Утворення зиготи   Б) Утворення бруньки    В) Фрагментація      Г) Поділ.

 

ІІ рівень

Дати коротку відповідь.

1.Ким є тварини за способом живлення?

2. Кому притаманне подвійне дихання?

3. Які є типи кровоносних систем?

4. Що таке виділення?

5. Що таке рецептори? 

6. На які етапи поділяють онтогенез?

 

 

ІІІ рівень

1.Встановити відповідність між типом НС і представником:

А) Дифузна

1.Молюски.

Б) Вузлова

2.Кишковопорожнинні.

В) Розкидано-вузлова

3.Ссавці.

Г) Трубчаста

4.Комахи.

 

2. Встановити відповідність між органами чуття і особливостями будови:

А) Органи смаку

1.Представлені простими або фасетковими очима.

Б) Органи дотику

2.Різні щупальця, вусики, ніжки, вібриси.

В) Органи рівноваги

3.Сприймають хімічні сигнали, розташовані у ротовій порожнині.

Г) Орган зору

4.Складаються ці органи з каналів або порожнин, заповнених чутливими клітинами.

 

3. За даними поняттями складіть схему  «Форми розмноження тварин»

Розмноження тварин, нестатеве розмноження, статеве розмноження, фрагментація, брунькування,   партеногенез,  гермафродитизм.

 

                                                   7)

  

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV рівень.

Дати розгорнуту відповідь на три  питання на вибір.

  1. Чим відрізняється прямий розвиток від непрямого?
  2. Чим відрізняється обмежений ріст від необмеженого?
  3. Опишіть поширені  способи руху тварин.
  4. Опишіть органи дихання тварин, будову і представників вкажіть.
  5. Визначте особливості різних типів кровоносних систем.
  6. Чим індивідуальний розвиток відрізняється від еволюційного?

Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів з теми: «Процеси життєдіяльності тварин»

Варіант ІІ

І рівень

1.Які з тварин мають замкнену травну систему?

А) Риб        Б) Плоских червів          В) Членистоногих      Г) Кільчаків.

 

2. Як називається орган дихання, що має вигляд розгалужених трубочок:

А) Зябра         Б) Легені           В) Трахеї             Г) Через покриви тіла.

 

3.Чим представлені органи виділення у ракопобідних?

А) Зелені залози   Б)  Нирки     В) Сечовий міхур      Г) Мальпігієві судини.

 

4. Скільки камер у серці ссавців?

А) Чотири                  Б) Три                      В) Дві                     Г) Одна.

 

5. Радіальну  симетрію тіла має:

А) Медузи            Б) Черви       В) Риби            Г) Молюски.

 

6.  Вкажіть тварину якій властивий реактивний спосіб руху:

А) гідра      Б) ропуха            В) манта           Г) аурелія.

 

7. Вкажіть складову нервової системи:

А) Серце                  Б) Аорта             В) Трахея               Г) Головний мозок.

 

8. До органів чуття належить:

А) Печінка                       Б) Язик               В)Зуб                   Г) Нирки.

 

9. Яке з явищ є результатом НЕ є прикладом статевого розмноження:

А) Партеногенез   Б) Утворення бруньки    В) Фрагментація      Г) Поділ.

 

ІІ рівень

Дати коротку відповідь.

1.Яка рідина циркулює по замкненій кровоносній системі?

2. Чим представлена ЦНС у хребетних тварин?

3. Що таке травлення?

4. Які функції опорно-рухової системи?

5. Як називаються чоловічі і жіночі статеві клітини?

6. Які бувають типи симетрії тварин?

 

 

ІІІ рівень

1.Встановити відповідність між характеристиками кровоносної системи та представником хребетних тварин:

А) Теплокровні, 4-камерне серце

1. Страус

Б) Холоднокровні, 2-камерне серце

2.Хамелеон

В) Холоднокровні,3-камерне серце без перегородки

3.Скат

Г) Холоднокровні,3-камерне серце з перегородкою

4.Ропуха

2. Встановити відповідність між органами чуття і особливостями будови:

А) Органи смаку

1.Представлені простими або фасетковими очима.

Б) Органи дотику

2.Різні щупальця, вусики, ніжки, вібриси.

В) Органи рівноваги

3.Сприймають хімічні сигнали, розташовані у ротовій порожнині.

Г) Орган зору

4.Складаються ці органи з каналів або порожнин, заповнених чутливими клітинами.

 

3. За даними поняттями складіть схему  «Індивідуальний розвиток тварин»

Індивідуальний розвиток  тварин, ембріональний, постембріональний,                    живо народження, яйценародження, прямий розвиток, непрямий розвиток ,                              яйцеживонародження.

                                                       7)

  

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV рівень.

Дати розгорнуту відповідь на три  питання на вибір.

  1. Опишіть типи скелетів тварин.
  2. Чим відрізняється обмежений ріст від необмеженого?
  3. Охарактеризуйте нервову систему (завдання, функції, типи).
  4. Періоди і тривалість життя тварин.
  5. Поясніть особливості будови покривів тіла тварин.
  6. Чим індивідуальний розвиток відрізняється від еволюційного?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Контор Макар Олексійович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Біологія, Контрольні роботи
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
1519
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку