Урок "Узагальнення знань по темі "Осінні зміни в припроді"

Про матеріал
Теми інтегрованого курсу "Я досліджую світ" розкривають перед дитиною віконце у цікавий та непередбачуваний навколишній світ. Тему "Природа восени" доцільно вивчати саме в осінній період, щоб мати можливість наочно і спостерігати, і аналізувати, і досліджувати осінні зміни в живій і неживій в природі.
Перегляд файлу

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №2

1 варіант

  1. Вибери осіннє явище природи.

        Восени з вирію повертаються лелеки.

        День стає коротшим.

        На деревах з’являються листочки.

  1. Встав пропущене слово в речення.

Маслюки, білі, підосичники, боровики – це   …….   гриби.

 отруйні              їстівні            старі   

  1. Продовж речення.

Соловей – птах, а комар –  ________________  . 

Миша – звір, а щука – _______________  . 

 

  1. З’єднай лініями назви тварин та спосіб їх підготовки до зимівлі.

 

 

 

 

  1.  Підкресли назви  птахів, які не відлітають у теплі краї.

Голуб, сорока, ластівка, журавель, шпак, горобець, жайворонок, синиця.

  1. Познач стрілками ланцюг живлення.

C:\Users\Марина\Documents\2 клас НУШ\Без названия.jpg        C:\Users\Марина\Documents\2 клас НУШ\depositphotos_85304012-stock-photo-wood-mouse-looking-up-in.jpg                  C:\Users\Марина\Documents\2 клас НУШ\images (1).jpg

 

Самооцінювання

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА № 2

2 варіант

1.  Вибери осіннє явище природи.

   Промені Сонця мало прогрівають землю.

   Ніч стає коротшою.

   З кожним днем стає тепліше.

2. Мухомор, бліда поганка, павутинник, чортів гриб – це   …..   гриби.

 отруйні              їстівні            старі       

  1. 3. Продовж речення.

Голуб  – птах, а оса     _____________________ . 

Окунь  – риба, а заєць     _________________  . 

 4.  З’єднай лініями назви тварин та спосіб їх підготовки до зимівлі.

 

 

 

 

 5.  Підкресли назви птахів, що відлітають у теплі краї.

Зозуля, дятел, ластівка, журавель, сойка, горобець, жайворонок, голуб.

6. Познач стрілками ланцюг живлення.

C:\Users\Марина\Documents\2 клас НУШ\Без названия (2).jpg                  C:\Users\Марина\Documents\2 клас НУШ\Belka-4.jpg            C:\Users\Марина\Documents\2 клас НУШ\1626730438_2-funart-pro-p-kavkazskaya-kamennaya-kunitsa-zhivotnie-kr-2.jpg     

Самооцінювання

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

Оцінювання

     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                           

  • досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

docx
Додав(-ла)
Булат Марина
Додано
11 грудня 2022
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку