ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА №2
1 варіант
Восени з вирію повертаються лелеки.
День стає коротшим.
На деревах з’являються листочки.
Маслюки, білі, підосичники, боровики – це ……. гриби.
отруйні їстівні старі
Соловей – птах, а комар – ________________ .
Миша – звір, а щука – _______________ .
Голуб, сорока, ластівка, журавель, шпак, горобець, жайворонок, синиця.
Самооцінювання
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА № 2
2 варіант
1. Вибери осіннє явище природи.
Промені Сонця мало прогрівають землю.
Ніч стає коротшою.
З кожним днем стає тепліше.
2. Мухомор, бліда поганка, павутинник, чортів гриб – це ….. гриби.
отруйні їстівні старі
Голуб – птах, а оса – _____________________ .
Окунь – риба, а заєць – _________________ .
4. З’єднай лініями назви тварин та спосіб їх підготовки до зимівлі.
5. Підкресли назви птахів, що відлітають у теплі краї.
Зозуля, дятел, ластівка, журавель, сойка, горобець, жайворонок, голуб.
6. Познач стрілками ланцюг живлення.
Самооцінювання
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! потребує значної уваги і допомоги