Урок " Узагальнення знань . Початкові хімічні поняття."

Про матеріал
Урок - гра .Метою є визначення рівня засвоєння знань з теми формі гри . . Має такі конкурси: вибери потрібне, піраміда чисел,третій зайвий, хімічний диктант, квітка- семиквітка, лови помилку.
Перегляд файлу

Узагальнення і систематизація знань з теми : « Початкові хімічні поняття»

Мета уроку: узагальнення й систематизація знань учнів про початкові хімічні

поняття; розвивати логічне мислення, інтерес до вивчення хімії,

вміння робити висновки; формувати природничі компетентності учнів

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок.

Форма проведення: урок-гра.

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

      Ми з вами вже вивчили першу частину теми «Початкові хімічні поняття» і вас чекає письмова робота, як ви засвоїли матеріал, які у вас є прогалини в знаннях і на що потрібно звернути увагу вам допоможе наш сьогоднішній урок, який пройде в формі гри.

ІІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ, НАВИЧОК.

  1. Конкурс « Вибери потрібне»

На екрані таблиця з простими і складними речовинами, вам потрібно вибрати тільки прості й назвати їх.(кожна правильна відповідь 1 бал)

АІ

НСІ

В2О3

Р

Н2SО4

Н2

СО2

Nа2О

О2

СаО

О3

Ва(ОН)2

Аg2О3

Аg

Аu

Р2О5

 

  1. Конкурс «Піраміда»

Скласти піраміду хімічних елементів за їх атомними масами.(нижні 2 ряди по 1балу, верхні-0,5, всього 2 бали.)

 

                        10

                 48  12    35,5

       64    79     27     55    85

201  40  207   108   222   39  31

 

3.Заповнити таблицю.(2 бали)

Назва елементу

Символ елементу

Відносна атомна маса

Номер періоду

Номер групи

Порядковий номер

калій

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

56

 

4. «Третій зайвий» Вибрати правильну відповідь і пояснити свій вибір.(1 бал)

Na

H2

Na+

AL

SO2

S

Золото

Молоко

Кисень

 

 

5  Хімічний диктант  «Прості й складні речовини».

Завдання класу: позначити відповіді – «п», якщо йдеться про просту речовину; «с», якщо йдеться про складну речовину. (Кожна правильна відповідь – 0,5 бала).

  1. N2.
  2. HNO3.
  3. FeS2.
  4. Mg.
  5. PH3.                         

 

6.Гра «Квітка-семицвітка». Виписати в кожну пелюсточку квітки окремо фізичні тіла і речовини з даного переліку речовин: Цвях, срібло, стакан, золото, кухонна сіль, вода, перстень, скло, ручка, виделка, деревина, стіл, молоток, сталь. (1 бал)

 

 

 

 

 

7. Лови помилку. Визначити правильну валентність.( кожна правильна відповідь 0.2 балів, всього - 1.5 балів)

І         ІІ     І   ІІ      ІІ І         ІІ    ІІІ       І    ІІ    V  ІІ        І    ІІ

Na2O, Li2O, HBr, AL2O3, CuO,  Р2O5,  H2S.

 

8. «Хто перший». Записати формулу, її якісний та кількісний склад.

Аш-два-ес-о-чотири, барій-це-о-три, аш-два-о.( кожна правильна відповідь 0.5 балів,всього- 1,5 балів)

 

ІV.ПІДСУМКИ УРОКУ.ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНОК.

 V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: скласти хімічний кросворд.

doc
Додав(-ла)
Kiyan Tany
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку