Тема. Узагальнюючий урок з теми «Австралія»
Мета: узагальнити, систематизувати й перевірити знання учнів про
географічне положення, історію відкриття і дослідження, тектоніку,
рельєф, кліматичні пояси та основні типи клімату, внутрішні води, рослинний і тваринний світ природних зон материка, населення та політичну карту.
Обладнання: атлас, підручник, фотографії, кольорові олівці, клей, папір
Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок
Хід уроку
І Організаційний момент
ІІ Основна частина
Учитель. Уявіть, що вам необідно створити соціальну сторінку материка Австралія. Пофантазуйте, якою б могла бути ця сторінка.
Діти обєднуються у групи.
На кожну групу роздаються:
Завдання: створити соціальну сторінку материка.
Розповідь учителя.
Чим можна наповнювати аркуш (Фейсбук-сторінку)?
1. Наклеїти фото, підписати їх.
2. Придумати «нік».
Назва сторінки (вибір заголовків) – кожен пост або блог повинні мати назву або заголовок, тож і почніть із цього. Заголовок має бути лаконічним, має чіпляти та повністю відображувати характер автора або меседж тексту.
3. Придумати гасло.
4. Написати відомості про материк: географічне положення, рельєф, клімат, внутрішні води, природні зони.
Дописи (написання тексту за певною структурою) – доступні та цікаві інстаграм-дописи мають чітку структуру. Інстаграм та інші мережі – це чудовий приклад сторітелінгу, завдяки якому блогери захопливо, емоційно та образно розповідають історії з життя. Така робота навчить дітей пригадувати найцікавіші слова та прискіпливіше ставитись до власних текстів.
5. Перелічити друзів: хто відкрив материк, досліджував, і вигадані персонажі, хтось із сучасних політиків. (Учні в друзях можуть написати «Вова зі Львова», «Андрій Садовий», «Володимир Зеленський», «Славка Вакарчук», «Ліна Костенко». На сторінці можна зазначити: “Дурнів у друзі не додаю”.)
6. Придумати, на які групи/сторінки підписаний. (може бути підписаний на сторінки «Рух «Глобус», «Тварини - ендеміки».)
7. Наклеїти фото з краєвидами, рослинами, тваринами, проанонсувати їх.
8. Вказати кількість лайків.
9. Написати новини і коментарі відвідувачів сторінки.
ІІІ Підсумок уроку.
Кожна група презентує свої роботи.
ІV Домашнє завдання.