Урок "Узагальнюючий урок з теми "Австралія"

Про матеріал
Узагальнюючий урок з курсу 7 класу "Материки та океани" з теми "Австралія"
Перегляд файлу

Тема. Узагальнюючий урок з теми «Австралія»

Мета: узагальнити, систематизувати й перевірити знання учнів про

географічне положення, історію відкриття і дослідження, тектоніку,

рельєф, кліматичні пояси та основні типи клімату, внутрішні води, рослинний і тваринний світ природних зон материка, населення та політичну карту.

Обладнання: атлас, підручник, фотографії, кольорові олівці, клей, папір

Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок

 

Хід уроку

І Організаційний момент

 

ІІ Основна частина

 

Учитель. Уявіть, що вам необідно створити соціальну сторінку материка Австралія. Пофантазуйте, якою б могла бути ця сторінка.

 

Діти обєднуються у групи.

 

На кожну групу роздаються:

  • аркуш А3 (або пів-аркуша ватману);
  • набір фотографій материка, який вивчали;
  • конкурні карти;
  • фотографії;
  •  клей;
  • кольорові маркери, фломастери, олівці.

 

Завдання: створити соціальну сторінку материка.

 

Розповідь учителя.

Чим можна наповнювати аркуш (Фейсбук-сторінку)?

 

1. Наклеїти фото, підписати їх.

 

2. Придумати «нік».

Назва сторінки (вибір заголовків) – кожен пост або блог повинні мати назву або заголовок, тож і почніть із цього. Заголовок має бути лаконічним, має чіпляти та повністю відображувати характер автора або меседж тексту.

 

3. Придумати гасло.

 

4. Написати відомості про материк: географічне положення, рельєф, клімат, внутрішні води, природні зони.

Дописи (написання тексту за певною структурою) – доступні та цікаві інстаграм-дописи мають чітку структуру.  Інстаграм та інші мережі – це чудовий приклад сторітелінгу, завдяки якому блогери захопливо, емоційно та образно розповідають історії з життя. Така робота навчить дітей пригадувати найцікавіші слова та прискіпливіше ставитись до власних текстів.

 

5. Перелічити друзів: хто відкрив материк, досліджував, і вигадані персонажі, хтось із сучасних політиків. (Учні в друзях можуть написати «Вова зі Львова», «Андрій Садовий», «Володимир Зеленський», «Славка Вакарчук», «Ліна Костенко». На сторінці можна зазначити: “Дурнів у друзі не додаю”.)

 

6. Придумати, на які групи/сторінки підписаний. (може бути підписаний на сторінки «Рух «Глобус», «Тварини - ендеміки».)

 

7. Наклеїти фото з краєвидами, рослинами, тваринами, проанонсувати їх.

 

8. Вказати кількість лайків.

 

9. Написати новини і коментарі відвідувачів сторінки.

 

 

ІІІ Підсумок уроку.

 Кожна група презентує свої роботи.

 

ІV Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

E:\Атестація 2020-2020\Фейсбук сторінки материка\Австралія 1\Слайд2.JPG

docx
Пов’язані теми
Географія, Розробки уроків
Додано
15 березня 2021
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку