Урок " Узагальнюючий урок з теми: «Комп’ютерне моделювання. Карти знань»".

Про матеріал
В архіві розробка уроку Узагальнюючий урок з теми: «Комп’ютерне моделювання. Карти знань»та створені учнями карти знань.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Ворочек С.І., учитель інформатики ЗЗСО №13

Тема: узагальнюючий урок з теми: «Комп’ютерне моделювання. Карти знань».


Мета:

  • закріпити поняття про:
    • комп'ютерне моделювання та його переваги;
    • види моделей;
    • поняття комп’ютерного експерименту;
    • карти знань;
  •  розвивати логічне мислення, планувати свою діяльність, аналізувати i  робити висновки;
  •  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність,  дисциплінованість під час роботи з ПК.

 

Очікувані результати:

Учень вільно володіє основними поняттями з вивченої теми, встановлювати та описувати взаємозалежності між параметрами моделі, розробляти алгоритм одержання результатів вміє створювати інформаційні моделі згідно з планом розв’язування задачі, уміє структурувати відомості за допомогою карти знань, проводити комп’ютерний експеримент, аналізувати отримані результати.

 

Обладнання: комп’ютер зі встановленими ОС і програмою браузером.

 

Структура уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань, мотивація навчання.
  3. Закріплення вивченого матеріалу.
  4. Підбиття підсумків уроку.
  5. Домашнє завдання.

 

Хід уроку

1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.
2. Актуалізація опорних знань

  • … -  це прообраз, опис або зображення якогось об'єкта. Може бути будь-який об'єкт, явище або мисленевий образ, за допомогою яких вивчають складніший об'єкт; (модель)
  • … - це процес створення прообразу, опису або зображення якогось об'єкта; (моделювання)
  • Моделі, які створюють для дослідження явищ і процесів називають …

(дослідні)

  • Моделі, які створюють у тих випадках, коли потрібно перевірити дію певних чинників непрямим способом називають… (науково-технічні)
  • … модель відображає стан об’єкта у певний момент часу (статичні)
  • модель це певне реальне втілення прототипу (імітаційні)
  • … модель відтворює зміни об’єкта з плином часу або особливості функціонування об’єкта (динамічні)
  • … модель це інформація про властивості та стан об’єкта, його взаємозв’язки із зовнішнім світом, призначена для проведення теоретичних досліджень (інформаційна)
  • засіб для подання графічної комп’ютерної моделі, що передбачає відображення об’єктів певної предметної галузі та зв’язків між ними називають … (карти знань)

 

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

 


Будь-ласка, роздивіться наведені карти знань, назвіть основні об’єкти карт знань.    

Розкажіть, для якої предметної області створені ці карти знань, що вони описують, що можна визначити за допомогою цих карт знань.

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

Як підсумок цієї теми я пропоную вам створити свою карту знань на свою власну тему.

5. Практична частина уроку:

  • Практична робота за компютером

Учні переглядають роботи один одного і роблять висновки.

  1. Рефлексія, виставлення оцінок.
  2. Д/З:  не задано.

 

 

zip
Додав(-ла)
Svetlana
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
981
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку