Урок "Узагальнюючий урок за розділом "Я і моє здоров'я"

Про матеріал
Розробка уроку з теми "Узагальнюючий урок за розділом "Я і моє здоров'я" з предмету Я досліджую світ 1 клас за підручником Гільберг
Перегляд файлу

Узагальнюючий урок за розділом «Я і моє здоров’я»

Очікувані результати: визначити рівень сформованості предметних та ключових компетентностей

Учні знають:

- правила особистої гігієни;

- правила культурної поведінки;

- необхідність дотримуватися режиму дня;

- роль корисної їжі для організму;

- правила загартування.

Учні вмітимуть:

- володіти навичками самообслуговування;

- досліджувати свій організм;

- розумітимуть переваги акуратності;

- доброзичливо спілкуватися з іншими в процесі спільної діяльності;

- встановлюватимуть найпростіші взаємозв’язки;

- розумітимуть цінність здоров’я для життя людини;

- братимуть участь у дослідницькій діяльності.

        Ранкова зустріч

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

-Давайте налаштуємося на роботу і висловимо один одному гарні побажання.

(Побажання учнів).

- Давайте пригадаємо тему нашого тижня. («Мої улюблені книжки»)

- Діти! Коли ви лягаєте спати, вам, напевно, мама або бабуся читає казки.
- А ви любите слухати казки?
- Про що ми дізнаємося у казках?
- Як казки завжди розпочинаються і як закінчуються?
- Якою є ваша улюблена казка?

- Ой, діти, я зовсім забула, що, йдучи дорогою до вас, зустріла героя однієї з українських казок.

Хто на гусячих крилятах

Прилетів до мами й тата?

Був міцний, бо їв кулешик,

Це відомий всім …(Телесик)

-Він гірко плакав, бо його вигнали з казкової країни. Подивіться на нього уважно і скажіть, чому ж

його вигнали? (Відповіді учнів)

-Давайте розповімо Телесику, куди він потрапив?

-Яке число сьогодні (попереднє, наступне, збільшити на 10, зменшити на 10)?

-Який місяць, день тижня?

-Покажіть свій настрій.

Перегляд музичного відеофрагменту.

-А чим найбільше любив займатися Телесик? (Ловити рибку)

Гра «Рибалки  і  рибка»

«Рибок» обирає дитина дня.

Чим  більше  учасників, тим  гра  цікавіша  і  корисніша, але  не менше  шести. Два  учасники – рибки. Інші  стають  парами  обличчям один  до  одного у  дві  лінії, беруть  один  одного  за  руки – це  сіть. Рибка  хоче  вибратися  з  сіті, вона  знає. Що  це  небезпечно, але поза  сіттю – воля. Вона  повинна  проповзти  на  животі  під  зчепленими  руками, які  при цьому  зачіпають  її  по  спині, злегка  постукують  по  ній, лоскочуть. Виповзаючи  з  сіті, рибка  чекає  свою  подругу, що  повзе  за  нею, вони беруться  за  руки  і  стають  сіттю.

- Івасик пропонує вам вибрати собі рибинку.

-Подивіться уважно на зображення і об’єднайтеся в групи. Чому саме ви потрапили до однієї групи?

(Відповіді учнів).

1. Бесіда.

- Яку людину можна назвати здоровою?

- Що таке гігієна?

2. Перегляд презентації «Гігієна»

 Давайте перевіримо на практиці, чи вірні ці правила?

Робота з мікроскопами (розшляд чистої та брудної крапель води після миття яблук).

- То чи варто мити овочі та фрукти перед вживанням? Чи варто мити руки?

- А які ще частини тіла необхідно тримати в чистоті?

3. Робота в зошиті (підписування частин тіла).

4. Робота в групах (приклеювання засобів гігієни біля макета людини). Презентація робіт.

Фізкультхвилинка «Гусенята».

5. Бесіда

- Яку їжу потрібно вживати, щоб бути здоровими?

- Яку їжу називають корисною?

- Давайте пригостимо Телесика смачною українською стравою, а якою, дізнаєтеся, відгадавши загадку.

Робота в зошиті.

6. Робота з 6 цеглинками ЛЄГО

- на дошці – назви інгредієнтів для борщу різними кольорами з пропущеними голосними, учні піднімають цеглинки з відповідними буквами;

- побудова башточки в порядку приготування борща.

7. Робота над ребусами (записування слів в зошити, показ на дошці, звернути увагу на поєднання букв)

8. Бесіда

- Зверніть увагу на те, що тримає Телесик в руках? Що не так?

9. Практична робота. Сервірування стола  (в групах).

10. Нагадування правил поведінки за столом (презентація).

11. Бесіда

- Як ви думаєте, що необхідно нашому організмові для того, щоб бути здоровими? Так, відпочинок.

- Який буває відпочинок? (Пасивний, активний). Наведіть приклади.

12. Складання задач за малюнками, демонстрування умови, запитання, розв’язку та відповіді задачі (вибір за допомогою цеглинок ЛЄГО)(робота в групах)

13. Вправа «Коло»

  Учасники кожної групи виходять і беруться за руки. Кожна група за щось відповідає (рух, зір, слух, мовлення). Учні імітуютьрухи по команді. Потім всі групи об’єднуються в одне велике коло.

- Давайте порівняємо наше коло з організмом людини. Якщо вона виконує всі вимоги щодо здорового способу життя, вона здорова і міцна, як наше коло. Давайте запустимо наш організм. Крок вперед – вдих, крок назад – видих..

- А якщо якогось правила не дотримується, наприклад, рухового режиму (опустіть руки учасники певної групи), то коло розривається. Організм людини слабшає, а тіло хворіє.

14. Знаходження та зачитування рядків з уривків тексту казки (робота в групах)

Знайти слова:

-колискова для Телесика;

- як мама кликала Івасика;

- слова змії;

- з якими словами звертався Телесик до гусей.

Перевірка груп.

15. Бесіда

- На вашу думку, що важливо для нашого здоров’я? (Загартування)

- Які поради ви могли б дати Телесикові?

(Капелюх від сонця).

- Яким словом ще можна замінити слово «бриль»?

(Картуз, панама, капелюх…)

16. Бесіда

- Що ще впливає на здоров’я людини? (Настрій)

Гра «Настрій в капелюсі».

Учні кожної групи обирають з капелюха м’ячик-смайлик. Показують виразом обличчя всім іншим учням.

17. Гра «Мільйонер»

- Отже, ви стали багатшими на мільйон гривень. А як ви думаєте, що дорожче в житті: гроші чи здоров’я?

18. Підсумок уроку

Повернення рибок Телесику (по групах)

Гра «Закінчи речення»

- Я запам’ятав, що …

- Я дізнався…

- Мені було складно …

- Мені вдалося…

Рефлексія 

  • Діти, закрийте очі  і уявіть, що ви летите поруч з Івасиком – Телесиком та гусочкою.
  • Ким би ви були? ( Хмаркою, метеликом, сонячним промінчиком,…)
  • Продемонструйте, ким ви себе уявили.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 січня 2022
Переглядів
1285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку