Урок "Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звуків на письмі на слух. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Самостійне письмо."

Про матеріал
УКРАЇНСЬКА МОВА 1 клас Тема уроку: Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звуків на письмі на слух. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком. Очікувані результати навчання: • Творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); • Розуміє значення слів, поповнює власний словниковий запас; • Розвиває уміння, необхідні для написання; • Підписує друкованими літерами своє ім’я та прізвище, назву на власній роботі; • Відтворює графічні символи і слова за зразком.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА 1 клас

Тема уроку:

Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звуків на письмі на слух. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком.

 

Очікувані результати навчання:

  • Творить нові слова на основі запропонованих  (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • Розуміє значення слів, поповнює власний словниковий запас;
  • Розвиває уміння, необхідні для написання;
  • Підписує друкованими літерами своє ім’я та прізвище, назву на власній роботі;
  • Відтворює графічні символи і слова за зразком.

 

ХІД УРОКУ

 

  1. Підготовча частина.

Дзвоник знов дзвенить для нас,

Розпочати урок час.

Попрацюємо на славу,

Щоб сказали у кінці –

І дівчата і хлоп'ята

Всі ми просто молодці!!!

 

Скоромовка

 

Мурлика муркоче —

Морозива хоче.

Муркоче руденький —

Замерзнеш, маленький.

  • Який звук чули найчастіше?
  • Рахуємо слова з літерою Р.
  • Чому ви слухали саме цю скоромовку?

 

2.Основна частина.

Робота в групах.

Кожна група отримує 4 конверти із завданням.

1 конверт – з голосними літерами

2 конверт – 6 літер Р.

3 + 4 конверт – інші букви для складання слів.

Складаємо склади: ар, ор, ур, ир, ір, ер, ра, ро, ру, ри, рі.

Співаємо склади.

Додаємо букви: рак, рік, рис.

Додаємо склади: Рома, рука,  редис

 

Словникова робота.

Слово РАТУФА

  • Чи знаєте ви значення цього слова?
  • ЩО МОЖЕ ОЗНАЧАТИ ЦЕ СЛОВО?
  • Де ми можемо знайти інформацію про це слово? (в дорослих, енциклопедії, в інтернеті). Шукаємо про ратуфу разом. Дивимося фото, потім коротеньке відео про ратуфу у природі).
  • З якої літери написане слово ратуфа?

ПИСЬМО МАЛЕНЬКОЇ ЛІТЕРИ Р У ЗОШИТІ.

 

Дивимося інформацію про білок-гігантів ратуфи.

 

Завдання за картинками ратуф.

1 картинка -:

  • Яка ратуфа? (підбираємо слова-ознаки). Скільки хвостів у тварини? Скільки очей? Скільки вух? Скільки лап?
  • Прийшла ще одна ратуша. Скільки всього стало хвостів? Очей? Вух? Скільки лап разом?
  • Була 1 ратуфа прийли ще 5 . Скільки стало? Дві побігли шукати їжу. Скільки залишилося?
  • Є дітки у класі, ім’я яких розпочинається літерою Р. Хто це?

РАЯ   РОМА.

  • Давайте доберемо кличку нашій тваринці, яка б розпочиналася літерою Р.
  • Імена людей та клички тварин пишуться з великої букви. Тож вчимося писати велику літеру Р.

 

Робота із таблицею слів з літерою Р.(діти читають хором, потім за бажанням).

 

3.Рефлексія.

- Що найбільше запам’яталося? Що можна розповісти друзям про наш урок.

Яке нове слово ми сьогодні вивчили? Співаємо склади для ратуфи (ра, ро, ре, ри, рі, ру)

Розфарбовка ратуфи, як домашнє завдання.

 

 

 

docx
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку