Урок-подорож для учнів 1 класу на тему "Великодень" з використанням ігрових технологійМета. Повторити, активізувати, розширити знання ЛО. Формувати вміння вітати своїх родичів з Великоднем. Ознайомити з особливостями оформлення вітальної листівки. Практикувати у вживанні речень в Present Simple у різних особах та часах, говорінні, читанні, письмі. Розвивати комунікативну компетентність, вміння розуміти англійську мову, сприйняту на слух, вирази класного вжитку.
Урок №27
Тема. Щасливого Великодня!
Мета. Повторити, активізувати, розширити знання ЛО. Формувати вміння вітати своїх родичів з Великоднем. Ознайомити з особливостями оформлення вітальної листівки. Практикувати у вживанні речень в Present Simple у різних особах та часах, говорінні, читанні, письмі. Розвивати комунікативну компетентність, вміння розуміти англійську мову, сприйняту на слух, вирази класного вжитку.
Обладнання. Тематичні малюнки, писанки, кошик, іграшка кролик, таблиця «Алфавіт», аудіозапис пісні таблиця для читання, зразок вітальної листівки.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.
1. Привітання. Повідомлення теми і мети уроку.
- Good morning, pupils!
Наш урок буде незвичайним. Ми з вами відправимося в цікаву подорож, де познайомимося із традиціями і обрядами декількох країн, а саме: Британії та України.
Ви подорожувати любите? А на якому транспорті можна туди відправитись?( літаком)
Повторення:
Отже, зараз заспіваємо пісню і плавно відправляємося до Британії. А щоб потрапити до цієї країни нам потрібно відшукати ключ знань і виконати завдання. Отже, полетіли ….
A – B - D- E – F – G –
|
l- m- o- p- r- s-
|
4. Фізкультхвилинка
Молодці, ви відкрили перший ключ і потрапили до Британії. - Кролик у Британії – символ Великодня. Традиції його святкування відрізняються від українських традицій. У четвер перед Великоднем прийнято подавати милостиню бідним. Королева обдаровує стількох людей, скільки їй років. У святкову неділю дітям роздають цукерки, шоколадні яйця з подарунком всередині, грають в ігри, їдять запеченого баранця та святковий торт. Добре, подорожуємо далі. Перш ніж потрапити до Німеччини, потрібно пригадати букви, тому відкриваємо зошити.
5.Диктант-робота в зошиті ( A,D,E,G,L,M,O)
Молодці! Але, це ще не все. Ось на дошці чарівний кошик і в кожному з них живе звук вам потрібно заселити в них мешканців.
6.Зберіть загублені слова в кошики. Інноваційна тех-я «Лото»
[æ] [ ˄ ] [ і ]
Cat/Sat\Hat\Dad\But\Bus\Nut\run\Bin\tis\nit\pip
Молодці, а зараз послухайте як святкують Великдень в Німеччині. Пасха асоціюється у німців з закінченням зими і настанням теплої весняної пори. Тому в кожному будинку до Великодня повинен стояти букет нарцисів, одних з перших весняних квітів. Молодь в Німеччині пов'язує на дерева стрічки, тим самим прикрашаючи їх.
Але ж нам потрібно сьогодні ознайомитись із новою літерою і тоді зможемо відправитися далі.
ІІ. Основна частина.
1.Уведення нової літери: (вчитель демонструє літеру, прописує її на дошці)
1.1. прописали в повітрі
1.2. прописали на листочках
2. Уведення нових ЛО.
(кошик, писанки і називає нові слова, учні повторюють, запам’ятовують.Easter, Easter bunny, Easter basket,Easter egg)
а) семантизація слів
- Look at the picture and say what can you see?
б) фонетичне опрацювання
[i:] – [i:] – [i:] – Easter
[a:] – [a:] – [a:] – basket
[ ˄ ] – [ ˄] – [ ˄] – bunny
в) закріплення лексики
гра «Покажи мені» у дітей на партах лежать малюночки , вчитель називає слова учні повинні підняти потрібний малюнок
А ви знаєте як називається наша держава?
А ви любите свою державу?
Так як кожен українець є справжнім партіотом, то він добре повинен знати традиції свого народу. Тому зараз ми з вами повернемося додому в Україну. Але слід виконати деякі завдання, щоб дістатися до ключика, тож повторимо цифри.
3. Повторення цифр
-пальчикова гімнастика+повторення цифр
-учні рахують яйця в кошику+ називають їх кольори( кошик з різнокольоровими яйцями)
- диктант математичний :1, 2,5,10.
4. Робота з підручнком. *Look and say. / Подивись і озвуч.
hit kit bit lick
rid Nick big fi n
win pin him Jim
hiss Bill dim lid
5. Рефлексія – робота в парах. (вчитель роздає учням аркуші, де учні повинні посадити яйця в кошик, прочитавши написане завдання
one green egg two red eggs
|
6. Творче завдання
Розмальовування пасхального кошика.( учні отримують розмальовки кошика з яйцями, вчитель називає кольори і кількість яєць які вони повинні розмалювати)
Ось і закінчилась наша подорож. І ми з вами повернулися до дому, до України, до домівки до рідної матусі. Розповідь про святкування Великодня в Україні. Подаруйте ці Великодні кошики вашим батькам.
7.Підсумок уроку.
Що нового ви вивчили на уроці? Що вам сподобалось?
Розкажіть вдома батькам, як святкують Великдень у Британії, намалюйте вітальну листівку своїм родичам і підпишіть її англійською, повторіть букви, алфавіт.
- The lesson is over. Goodbye
- пісня Goodbye
one green egg two pink eggs
|
one blue egg two yellow eggs
|