Урок в 1 классе, тема урока "Игрушки"

Про матеріал
«Іграшки» Мета: закріплення лексики і мовних структур вивчених раніше. Завдання уроку: І.Освітня: 1 Формування лексичних умінь і навичок в устній мові (уміння складати міні-діалог, використовуючи дієслово have (got); . 2. Закріплення граматичних структур. 3.Формування навичок аудіювання. ІІ. Що розвиває: 1. Будувати висловлювання за зразком і самостійно. 2. Розвиток пізнавальної активності, мислення, логіки і уміння взаємодіяти один з одним. ІІІ. Виховна: 1. Прищеплювати любов і інтерес до іноземної мови. 2. Виховувати уміння працювати в групах. 3. Учити дітей доброму, уважному відношенню один до одного. Місце уроку: четвертий урок.
Перегляд файлу

 Урок 4

(1-А клас)

Англійська мова

«Іграшки»

 

Мета: закріплення лексики і мовних структур вивчених раніше.

Завдання уроку:

І.Освітня:

1 Формування лексичних умінь і навичок в устній мові (уміння складати міні-діалог, використовуючи дієслово have (got);

. 2. Закріплення граматичних структур.

3.Формування навичок аудіювання.

ІІ. Що розвиває:

1. Будувати висловлювання за зразком і самостійно.

2. Розвиток пізнавальної активності, мислення, логіки і уміння взаємодіяти один з одним.

ІІІ. Виховна:

1. Прищеплювати любов і інтерес до іноземної мови.

2. Виховувати уміння працювати в групах.

3. Учити дітей доброму, уважному відношенню один до одного.

Місце уроку: четвертий урок.

Аспекти мови:

1. Лексика за темою «іграшки».

2. Мовні зразки «What have you got?», «I have got…».

3. Числівники, кольори, іграшки.

Обладнання: іграшки, картки, плакати, магнітофон.

 

 

Хід уроку:

 

І.Організація учбової діяльності.

Учитель: Good morning, boys and girls!

Учні: Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, dear teacher,
We are glad to see you.

Учитель: I’m glad to see you too.

Учитель: Today we are going to play games. These games will help us to revise what we know about toys and colours.  Now we will go to the magic land of toys. To get there we must say magic words: Hickory, dickory, dock.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Учитель: Сьогодні ми з вами вирушаємо в країну іграшок. Для цього потрібно вимовити закляття:

Hickory, dickory, dock,
The mouse ran up the clock.
The clock struck one,
The mouse ran down,
Hickory, dickory, dock.

Учитель використовує іграшку мавпу

Мавпочка: Hello, dear children. I am a magic funny monkey from a magic land. I am glad to see you. It is very nice that you are here.
There are many toys in this wonderful country. But we need your help.
A wicked witch has taken all the colours.
Now our magic land is black and white.
Now the sky is black and white but the sky was blue
The grass was green, and now it is black and white.
And  the sun was yellow, now it is black and white.
Flowers are black and white but were pink ,yellow, red, blue
Children, will we help the toys to get the colours back?

 

Фонетична  розминка

Учні вимовляють за учителем звуки, слова, скоромовки.

Використовують плакат з позначеннями транскрипцій.

Учитель: Now we with our monkey play echo game, друзі давайте допоможемо мавпочці звільнити від чар магічну країну і повернути в неї фарби вірно назвавши фрази і слова:

Учитель: I, I, I, I’ve, I’ve, I’ve got, I’ve got a  mgic train. I’ve got a mgic dolphin. I’ve got a mgic doll . I’ve got puppies. I’ve got kittens. W, w, w, o, o, o, what, what, what, what have you got?

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Тренування вживання конструкції I’ve got …What have you got?

Учні співають пісню «What have you got?»

Учитель: Do you remember our song What have you got? Let’s sing the song.

Учні: What have you got?
What have you got?
Now tell me, please,
What have you got?
I’ve got a puppy
I’ve got a kitten.
I’ve got a penguin.
That’s what I’ve got.

Учитель: Let’s sing in groups. Your group sings: What have you got and your group sings I’ve got a ….. Now change over. O.K. We have revised our song and now let’s change the words. Look at the pic. What is it? Let’s sing I’ve got a doll! I have got a ball! I have got a toy car.

Учитель: Ой які молодці ми звільнили від чар магічну країну and what we can see? Ми бачимо нові літери  Qq and Rr. Друзі ми бачимо королеву у магічній країні, вона керує цією країною, а королева на англійській мові буде  Queen і звук у цієї літери (qw). Давайте запитаємо як звуть нашу королеву?

Учні: What is your name?

Королева: My name is Rose.

Учитель: Зараз друзі подивіться на ім’я королеви воно починається з літер Rr-це ще

 одна наша нова літера а звук у неї (r).

Учитель: Діти давайте королеві та мавпочці заспіваємо пісеньку

Учні: A – an apple,
B – a bat,
C – a clever city cat,
D – a dog
E – the East
F – a fat and funny fish
G – a gloomy gentleman
H – a happy hippy hen
I – an iceberg very far
J – a jinni in the jar
K – a kite and
L – a log
M – a monster on the mop
N – a net and
O – an ox
P – a postman with a box
Q – Elizabeth the Queen
R – a ruby in the ring

Мавпочка грає з дітьми:

Мавпочка: Look here I have got bag with toys, you must guess what it is.

Touch but don`t look.

Мавпочка: What have you got?
Учні:  I have got a ball!...

  1.     Повторення назв кольорів

Учитель показує різнокольорові картки, діти називають кольори.

Учитель починає фразу, учні її закінчують.

Spring is green,
Summer is bright,
Autumn is yellow,
Winter is white.

Гра пісня про кольори ”Colours”

Учитель використовує зорові опори у вигляді кольорових смужок, розташованих на плакаті відповідно до слів пісні .

Red and yellow,
Blue and green,
Pink and green
Blue and green
Red and yellow,
Blue and grey,
Black and white,
And brown.

  1. Гра «Butterfly»

Учитель: Гуляла королева по саду та побачила, що метелики втратили свої домівки, давайте допоможемо метеликам знайти будиночки.

Поділити групу учні на 2в команди. Перед початком гри один з учнів вимовляє вірш:

Butterfly, butterfly,
Where do you fly,
So quick and so high
In the blue, blue sky?

Учитель: Help butterflies to find their houses. Find and draw the line.

Для каждой команди на дошці в стовпчик зображені будиночки, де в кожному написана транскрипція кольорів. А поруч зображені різноколірні метелики. Учні кожної команди по черзі з’єднують будиночки з транскрипцією з метеликом потрібного кольору. Переможе той, хто швидше і правильно знайде будиночки для метеликів.

  1. Физ. хвилинка

Учитель: діти ви втомилися? Давайте зробимо зарядку.

Музична физ.

Let’s have a break. Супроводжується відповідними рухами.

Clap, clap, clap your hands!
Clap your hands together
(2 рази)
Stamp, stamp, stamp your feet.
Stamp your feet together.
(2 рази)
Turn, turn, turn around
Turn around together.
(2 рази)

 

 

IV Закріплення нових знань учнів.

Королева: друзі, дивіться у мене є кубик з назвами іграшок, давайте пограємо з мавпочкою.

Діти кидають кубик і називають предмети які їм випадають.

Учень: I have got doll!...

Учитель: Ви просто молодці! Відкрийте тепер ст.48 та подивіться, що ми бачимо у чарівній країні? Та допоможіть кожному герою найти свою першу літеру .

Учитель: Тепер друзі ми допомогли королеві і мавпочці повернути фарби у магічну країну. Давайте попрощаємося з нашими героями.

Ученики: Goodbye monkey, goodbye queen.

Monkey and queen: goodbye children.

 

V. Підведення підсумків уроку.

Ви сьогодні молодці! Дякую за работу!

And now stand up, please.
Raise your head
Jump up high
Wave your hand
And say goodbye.

 

VI. Рефлексія.

1. Що вам сподобалось найбільше?

2. Хотіли б ви ще раз вчинити подорож до інших літер у магічній країні?

doc
Додав(-ла)
Яковлюк Инна
Додано
17 грудня 2019
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку