урок в 4 класі на тему "День Народження. "

Про матеріал

Улюблене свято не тільки Різдво , Новий Рік і Миколая , а також День Народження. Урок цікавий тим , що учні підготували подарунки (handmake), наприкінці уроку ми чаювали. Діти спекли торт, заспівали пісню "Happy Birthday", а також урок доповнювала декорація.

Перегляд файлу

Тема:  День народження.

Мета:  -  закріпити назви місяців, уміння  розповідати про свій день народження,  про подарунки на день народження, тренувати вживання вивчених ЛО в усному та писемному мовленні . Pозвивати комунікативні вміння та навички, навички аудіювання, навички роботи в малих групах; виховувати толерантність, дисциплінованість.

Обладнання:  картки із назвами місяців, пір року, картки із словами – назвами подарунків та їжі (sweets, cards, books, toys, flowers і т.д), аудіо записи, CD- програвач,  мікрофон,  малюнки, ілюстрації.

 

 Хід уроку: 

І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

 1. Привітання. Уведення в іншомовну атмосферу.

Teacher: - Good morning, children!

Good morning, children, good morning,

I’m glad to see you again.

Good morning, children, good morning.

T:    How are you, …..?

Ch: I’m fine, thank you. How are you ……?..(Діти по черзі задають питання та дають відповідь на нього)

T: What day is it today?

Ch: It is Friday today.

                                     II. Основна частина уроку.

 1) Повідомлення теми і мети уроку.

Т: I’ll give you some letters. Make up the word.(PRESENT)(Вчитель роздає дітям літери, з яких вони повинні скласти слово)

 The topic of our lesson is “My birthdays”.

We’ll speak about our birthdays, about presents for this holiday and we’ll do many interesting tasks. At the end of our lesson you’ll have presents too – these are your good marks.

What is present for you? What presents do we usually have for birthday?

    2) Повторення назв місяців.

Т:  Before our talk about presents let’s repeat all month of the year. What month do you know? (“Internet web” – діти по черзі передають клубок з нитками, утворюючи павутину, і називають місяці року.)

(January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December).

3) Розвиток комунікативних вмінь.

Т: When is your birthday? (Мікрофон)

Ch:  My birthday is on the second of January…

T:  What present do you want for your birthday?

Ch: I have … for my birthday. (Діти показують  своїх подарунків).

Т: Children, let’s look at this cards. What presents do these children want?

(Вчитель показує малюнки Додаток 1)

Ch: Natalia wants a doll for her birthday.

Ch: Petryk wants a tiger for his birthday.

Ch: Taras wants a car for his birthday.

4) Фізична розминка.(використання планшета).

5) Навчання письма. Робота в зошитах.

Учнів працюють в робочому зошиті (              ) , а також вчимося писати запрошення на вечірку.

6) Аудіювання

Children listen attentively when are children’s birthday’s.(Діти слухають аудіо запис та відповідають на запитааня вчителя).

7) Гра

Діти утворюють дві команди і вибирають слова, які потрібні для вечірки. Переможці ,ті хто швидше підготується до вечірки.

III. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумку уроку.
  • What presents can we have for birthday?
  • What is birthday for you?

Діти діляться подарунками , які підготували напередодні. А також  учні підготували торт.

Час  на ланч, де діти діляться враженнями від уроку.

  1. Виставлення оцінок.

You work very hard and active.  That’s why I’ll give you good marks.

  1. Домашнє завдання.

Good bye children! Thank you for the lesson. See you next time.

 

Invitation card  

Dear ________________________________________ 
wait you 
«______»_____________________ ___________. 
_________time 
address 
______________________________________________ 

 

 

Invitation card

Dear________________________________________ 
wait you
«______»_____________________ ___________. 
_________time 
address 
 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
26 березня 2018
Переглядів
2693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку