Урок в 5 класі "Хобі та інтереси"

Про матеріал
Тема розрахована на 4 години. При проведенні першого уроку ‘’Хобі та інтереси’’ використані різноманітні технології. На етапі сприйняття іншомовного мовлення з теми застосовано прийом << Віршик вітання >>, який дав поштовх до сприйняття уроку. На етапі уроку освоєння теми використовую прийом мультимедійно- комунікативний та проводжу комп'ютерне тестування учнів за допомогою програми << Веселий вчитель >> 1-8 класи. У програмі – тесті використано завдання 4 типів : говоріння (озвучування слова, аудіювання ( прослухати слово та вибрати правельну картинку), читання (прочитати слово з лівого списку та клацнути на переклад з правого) та письмо (запам'ятити слова, а потім вписати пропущені літери). На етапі підсумок уроку використовую технологію << Робота в групах >>. Письмові завдання даю різнорівневі враховуючи здібності учнів. Урок проводжу в кабінеті інформатики, так як нам потрібні комп’ютера для роботи над даною темою. Програма Power Point використовується з метою забезпечення показів слайдів, які доповнюють, візуально сконцентровують увагу учнів, а основне економить дорогоцінний час. Усі ці форми і методи, застосовані на різних етапах уроків, дають можливість досягти навчальної, виховної і розвивальної мети. Проведення таких уроків допомагає всім учням міцно засвоїти матеріал, про що свідчить опитування на етапі підсумок уроку. Урок і презентація розраховані для молодих вчителів та вчителів – практиків.
Перегляд файлу

5 клас                                Тема уроку: Хобі та інтереси.

                                      Мета уроку:  практична- практикувати                     учнів у вживанні лексики за темою уроку << Хобі та інтереси >> 4-рьох видів мовленнєвої діяльності з використанням методів інтерактивного навчання.

Розвиваюча: розвивати мовну здогадку , навички говоріння, аудіювання, читання та письма, вміння узагальнювати, фонемаматичний слух та вміння співпрацювати в групі.

Освітня: розширити знання учнів з поняття  << хобі >>.

Виховна: виховувати прагнення з користю проводити вільний час, збагачуючи себе новими знаннями та життєвим досвідом.

Тип уроку: комбінований.

Метод уроку: інтерактивний (<< мікрофон >>, метод проектів, робота в групах), мультимедійнокомунікативний.

Обладнання:Карп`юк О.Д. Англійська мова: Підручник для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів(Unit 2,Lesson 2)-Тернопіль «Видавництво Астон», 2013;

Р.З. для підручника,Тернопіль « Лібра Терра », 2013;

• аудіододаток до підручника програма: Англійська мова1-8 кл «Веселий вчитель», (www.plus1s.com);

• ноутбук, картки з ілюстраціями;

  мультимедійна дошка , створена вчителем презентація;

  http://www.youtube.com/watch?v=M6CAudDUnzk.

 

Перебіг уроку

 

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання

Teacher: Good morning, dear children. I am glad to see you again. The weather is not so good today but  I see that you are in a good mood, aren’t you?

Slide 2

Pupils: Yes, we are.

We are in a good mood,

We are in a good mood.

Yes, that’s true

We are in a good mood

And what about you ?

Teacher: I’m in a good mood too.

2.  Повідомлення теми та мети уроку. 

Teacher: Today we are going to speak, to read, to  watch video films and  to do a lot of tasks on the computers. And now let’s guess what the topic of our lesson is.

Slide 3

Teacher:   A hobby is what you can and like doing when you have free time

Slide 4

There are different kinds of hobbies.

(Slide 5) Martial Arts

(Slide 6) Gymnastics

(Slide 7) Football

(Slide 8) Dancing

(Slide 9) Collecting

Teacher: Why do we need hobbies?

Pupils: Hobbies help people  to relax.

They entertain and give us pleasure.

You do something you enjoy doing.

When we have a hobby our life becomes more interesting.

Teacher: What is the topic of the lesson?

Slide 10

Pupils: The topic of the lesson is  ”Hobbies’’.

Teacher → pupils: And what are your hobbies?

1. What is your favourite hobby?

2. Do you like to listen to music?

3. Do you like to go to the theatre?

4. Do you like to play computer games?

5. Do you like sports and games?

 

II. Основна частина уроку.

1.Vocabulary work.

Робота з комп’ютерною програмою «Веселий учитель» ( English plus 1s Pareto Lexicon)

1) Озвучити слова в автоматичному режимі: aerobics, camera, cartoon, choir, fair, coin, stamp, interested.

Прослухайте слово, натисніть “ Запис’’, повторіть слово, потім натисніть “Перевірка”.

2) Прослухайте слова и виберіть правильну картинку.

fair  ярмарок                                                                                                                  

coin – монета

stamp – печатка, марка

interested – зацікавлений

choir – хор

Додаток 1

3) Виберіть англійське слово з лівого списку, а потім клацніть на переклад з правої таблиці.

cartoon

фотокамера, кінокамера

fair

мультфільм

coin 

зацікавлений

camera

аеробіка

aerobics

печатка, марка

stamp

хор

interested

монета

choir

ярмарок

4) Правопис слів. Учні запам’ятовують слова, а потім вони повинні правельно їх написати.

Choir, aerobics, fair, interested, cartoon, stamp, coin, camera.

2. Relaxation:

Slide 11

Teacher: Singing is a hobby too. Let’s relax and sing ”Luka’s  Rap’’ ex.5 p.52

3. Reading ex.1 p. 58

1) Pre-Reading Answer the questions.

What are unusual hobbies? Can you name your unusual hobbies?

2) Reading.  Read and name the boy’s “unusual hobbies’’.

3) Post-Reading Activities

Slide 12

Say if the sentences are true or false:

1. Olena is at her School Hobby Fair.- (Oleh)

2. Petro collects stamps and coins. - ( Rocks )

3. Borys makes cartoons.  +

4. His new cartoon is called Pencil Box. – (Pencil Man)

5. Cartoon has got 2000 drawings. +

6. Borys uses his computer. +

4. “Unusual Hobbies’’ (Slides 13-16)

Comments on the slides.

(SLIDE 13) – Extreme

 (SLIDE 14) – Drawings on the sand

 (SLIDE 15) – Microminiatures

(SLIDE 16) – Sculptures

5. Physical relaxation

“Hands up, hands down,

Shake your hands

And turn around.

Hands up, hands down,

Shake your hands

And sit down!”

6. Say what games the children play at the sports grounds and what musical instruments some of them play after classes. Ex.4p.59

Example: Mary and Tom (table tennis)

                   Mary and Tom play table tennis.

1. The children ( volleyball )

2. Mary (piano)

3. Nelly and Victor (badminton)

4. Caroline (basketball)

5. The boys (hockey)

Slide 17

7. Speaking (group work) W.B. Ex.8 p.29

Complete the dialogue with the words from the box.

 plays, like, does(2x), do not, does not

A: What do  you do on holiday?

B: Well I like swimming.

A: And                       your friend like swimming?

B: No he                  . He can not swim. He does not like the sea.

A: What                    he do?

B: He reads and takes photos.

A: Do you                            musical instrument?

B: No I               .But my friend                 the guitar.

Slide 18

8. Writing

The work on the cards.

Hobby

Like

Don’t like

Watching TV

 

 

Painting

 

 

Watching cartoons

 

 

Playing computer games

 

 

Drawing

 

 

Listening to music

 

 

Making photographs

 

 

9. Speaking “My hobby”.

Teacher: Oleh Kryvoshapko visited his school Hobby Fair and we are at our Form Hobby Fair today. We can learn a lot about your likes and interests.

Who will start?

Pupil 1: Hello! My name is Maria. I like dancing and painting.

Pupil 2: Hi! My name is Artem. My hobby is sports. I like cycling.

Pupil 3: Hello! My name is Anastasia. I am fond of cooking. I often help my mother in the kitchen.

Pupil 4: Hi! My name is Nazar. My hobby is music. I am fond of the guitar.

10. Reflection

Teacher: Thank you children. We’ve learned a lot about your pastime. Do you like to watch films? I think you do. Many children are fond of watching films. It is their hobby. So I have a small present for you. We are going to watch one video after that you must  to  sum up and  say what hobbies  kids like.

Slide 19

III. Підведення підсумків, домашнє  завдання. 

Teacher:  What have we learned today? Did you like the lesson? I thank you for your work during the lesson.  At home I want that  you  make me  a story about your hobbies. You should bring us some pictures in order to see what hobbies do you like.

Slide 20

 

 

                                                   

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку