Клас: 1
Тема: Свято наближається.
Мета: Навчити дітей називати дієслова, вживати їх у реченнях: Clean the room, bake a cake, have a party, give presents.
Повторити літери англійського алфавіту, продовжувати вчити співвідносити великі і малі літери.
Розвивати навички читання, аудіювання, письма, усного мовлення.
Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: підручник, зошит, фонограми до пісень, презентація до теми уроку, картки зі словами, які вивчаються на уроці.
Хід уроку
1. Привітання.
- Good morning, boys and girls!
2. Повідомлення теми і мети уроку.
Діти у родині Ганнусі і Данилка, наших з вами давніх знайомих, наближається свято – день народження Ганнусі. Ми всі з вами запрошені. Але перш ніж потрапити на свято, слід ретельно підготуватись. Тож сьогодні ми і будемо готуватись до свята.
Перш за все слід вивчити чимало слів. А кожне слово складається з літер. Тож першим нашим завданням буде повторення літер і звуків англійської мови.
3. Фонетична зарядка.
Дидактична гра «Вибери правильну пісеньку літери»
[æ] [d] [v] [h] [ɔ]
[d] [n] [b] [l] [f] [r] [s] Hh [j] [w] Vv [l]
[ɔ] [k] [l] [n] [ v]
- Отже, кожна літера має свою пісеньку, а ми знаємо пісеньки про літери англійського алфавіту.
Діти співають пісню «My ABC».
4. Введення ЛО до теми уроку.
- Готуючись до свята, ми виконуємо цілий ряд обов’язкових завдань: прибираємо у кімнатах, випікаємо торт.
Отже, запам’ятайте: малюнок + підпис (презентація) прибирати у кімнаті – clean the room (діти повторюють) випікати торт – bake a cake (діти повторюють)
Дидактична гра «Вгадай дію»
Спочатку вчитель, а потім дехто з дітей показують рухи (прибирати в кімнаті, випікати торт) – клас називає дію англійською мовою.
Відповідь: Yes, I clean the room.
Yes, bake a cake.
Нам дарують подарунки – give presents (презентаація) (діти повторюють)
6. Закріплення ЛО.
- Діти, а що може бути подарунком?
По черзі демонструємо різні речі, які діти називають англійською мовою
A book – книга
A rabbit – кролик
A cat – котик
A teddy-bear – ведмедик
A doll – лялька
A ball – м’ячик
A dog – собачка
A car – машинка
Дидактична гра «Я буду іменинником»
Одній дитині на голову одягається ковпак іменинника, іншій дитині у коробку помістити одну з названих речей.
C1: - I have a present for you.
C2: - Is it a dog?
C1: - No, it is not.
C2: - Is it a book?
C1: - Yes, it is.
Дала ролі змінюються.
7. Фізкультхвилинка.
“If you are happy”
8.Діалогічне мовлення.
- Ми всі маємо свій день народження у різні пори року. Давайте повторимо назви пір року.
Презентація + пісня “Seasons”
- А тепер, користуючись запропонованою схемою, скажемо відповідь на питання:
- When is your birthday?
- My birthday is in summer.
Діти стають у коло, передаючи квітку один одному, задають питання і т.д.
9. Вправляння в читанні.
На дошці слова, з яких слід скласти словосполучення.
Діти по черзі підходять до дошки, утворюючи пари слів, читають їх
Have a party
Bake a cake
Clean the room
Give the present
- Excellent! All of you are good!
ІІІ. Заключна частина уроку.
- The lesson is over. Good bye!