Урок" Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач"

Про матеріал
Урок розроблений згідно Концепції Нової української школи із використаннями стратегій критичного мислення
Перегляд файлу

Урок: Математика

Тема: Віднімання від 15 одноцифрових  чисел із переходом через десяток. Розв’язування  задач.

Автор підручника: Н.Листопад

Очікувані результати: володіють навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислюють усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]; коментують виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]; обирають числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планують  розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]; мають уявлення про корисну та шкідливу їжу; усвідомлюють необхідність вживання продуктів, насичених вітамінами.

Дидактичні матеріали до уроку:

Хід уроку

І.Емоційне налаштування на урок.

1. Перевірка настрою. Вправа «Кольоровий настрій»

-  Поміркуйте з яким настроєм ви починаєте урок, підніміть цеглинку , яка  відображатиме ваш настрій.

А тепер послухайте, що означає кожен колір.

Якщо ви обрали…

  •  Синій ви впевнені у своїх силах і все буде добре!
  • Червоний - ви готові до уроку. А це значить в кінці- чекає гарний результат!
  • Жовтий – у  вас гарний настрій, ви радієте сьогоднішньому дню. На уроці зможете дізнатися багато нового.
  •  Зелений- ви спокійні і врівноважені, готові до сприймання нового матеріалу.

ІІ.Актуалізація опорних знань.

  1. Математична розминка з ЛЕГО.
  • Діти, вам необхідно не лише обчислити вирази та кольором цеглинки показати правильну відповідь а й дізнатися слово, яке допоможе зробити наш урок більш пізнавальним.

10-4    12-5   14-6   13-4   15-10   20-10   11-3

  • Утворилось слово ВІТАМІН.
  • Діти, що є найбільшим джерелом вітамінів? ( овочі та фрукти)
  • Сьогодні на уроці виконуючи завдання дізнаємось ТОП-5 найкорисніших фруктів. Чим старанніше будемо працювати, тим біліше корисного дізнаємось для себе.
  • Так, як ми з вами виконали правильно математичну розминку відкрию вам 5 місце нашої корисної 5 –це банан.(Це ягода. Забезпечують енергією, покращують настрій, регулюють температуру тіла людини. Світовий рекорд по поглинанню бананів за 1 годину — 81 банан.)

2.Хвилинка каліграфії. Запис числа.

-  Порахуйте кількість учнів у класі. Додайте 1 . Запишіть каліграфічно це число.

- Що нам відомо про це число?

- На 4-му місці- хурма. (Корисна для зору і шкіри.Добре втамовує голод, хоча і низькокалорійна.Покращує працездатність)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Постановка проблеми.
  • Діти, із запропонованих чисел поміркуйте, яке зайве.

11   10   14   12   13    15

  • Чому ви так вважаєте?
  1. Формулювання теми, мети уроку.
  • Хто спробує визначити тему уроку.
  1. Вправа « Очікування»

Наша місія____________.

Працюватимемо____________.

Тому ми будемо на уроці___________.

  • На 3-му місці-ківі( Ківі на 84% складається з води, багатий вітаміном С,  необробленого ківі не вийде желе.)

ІІІ.Вивчення нового матеріалу

  1. Робота в групах.
  • Діти, зараз ми уявляємо що ми з вами в супермаркеті. Кожна група наосліп придбає у мене один продукт . Вашим завданням буде на аркушах записати два вирази-1 , у якому ви дізнаєтесь скільки всього у вас грошей, а 2- скільки у вас залишиться решти, коли ви придбаєте свій продукт. Я зараз вам на прикладі покажу.

Кожна група отримує по 15 гривень різними купюрами та продукти

( сік 8 грн, йогурт 9 грн, кефір 7 грн, молоко8 грн, чіпси6 грн, сухарики6 грн, фанта7 грн, шоколадка 8 грн)

  • Кожна група презентує свої вирази.
  • Діти, а чи всі продукти, які ви придбали корисні? Що зробимо з шкідливими? Яку інформацію показують на продуктах цифрами?Давайте перевіримо терміни.
  • Заишемо вирази:
  • 15-7=15-5-2=8        14-6=

15-8=15-5-3=7        14-8=

15-9=15-5-4=6        15-10=

На 2-му місці- гранат(В одному гранаті міститься від 400 до 1000 зерняток, підвищує гемоглобін,  захищає суглоби , протизастудний засіб,чисташкіра,здорове волосся)

2.    Робота над задачею(ст.35 №202)

-         Читання учнями.

-         Повторення умови задачі за коротким записом.

-         До яких страв входять і морква і буряк?

-         Чи можемо одразу відповісти на запитання?

-         Що дізнаємось спочатку?

-         Якою дією? Чому?

-         Тепер можемо відповісти на запитання задачі?

-         Який вид задачі?

-         Запис задачі в зошит.

На 1-місці- яблуко(У 2005 році японець Чісато Івасаки на своїй фермі в місті Хіросакі виростив величезне яблуко вагою 1,849 кг., Чим менше яблуко, тим більше воно містить вітамінів і мікроелементів, Яблучний сік має заспокійливу дію, тому його корисно давати дітям, які погано сплять, У Європі, в середньому, людина з'їдає близько 65 яблук кожного року)

3.    Складання подібної  задачі.

-         Дівчата отримують груші, хлопці- яблуко. Завдання скласти подібну задачу.

ІV.Підсумок уроку.

1.Прийом « Рюкзак вражень»

- Які знання , що отримали сьогодні на уроці покладете в рюкзак.

2. Самооцінювання « Кошик досягнень»

- Діти, я пропоную вам розфарбувати яблучко у відповідний колір і покласти його до нашого кошика.( Зелений- мені було цікаво, Жовтий- матеріал був для мене складним, червоний- мені потрібна допомога)

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня 2023
Переглядів
220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку