Урок ". Віднімання від 15 з переходом через десяток. Перевірка віднімання додаванням. Складання виразу до задачі за схемою"

Про матеріал
Формувати уміння віднімати від числа 15 з переходом через десяток, розвивати встановлення правильного порядку дій у виразах з дужками, вміти перевіряти дію віднімання додаванням, розв’язувати складені задачі.
Перегляд файлу

                                    Відділ освіти Косівської міської ради

                                    Старокосівський ліцей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                  

 

 

                                                                                                                  

                                                                                                               

 

                                                                                                                

 

 

                                                                                                            Никорак Л.В. ,

                                                                                              вчитель початкових класів,

                                                                                              спеціаліст вищої категорії,

                                                                                               старший вчитель

 

 

 

 

                                           Старий Косів, 2022

Математика. 2 клас. За підручником О.Гісь, І.Філяк                        

Урок № 49

Тема. Віднімання від 15 з переходом через десяток. Перевірка віднімання додаванням. Складання виразу до задачі за схемою

Ключові компетентності: визначення алгоритму дій, усвідомлення ролі мови для вираження думки, уміння чітко висловлювати власну думку, розвиток аналітичного мислення.

Предметні компетентності: формування уміння віднімати від числа 15 з переходом через десяток, встановлення правильного порядку дій у виразах з дужками, розв’язувати складені задачі.

Очікувані результати: виконує віднімання від 15 одноцифрового числа з переходом через десяток,  перевіряє віднімання додаванням

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація знань

Хвилинка каліграфії

Записати каліграфічно 15

Записати суму розрядних доданків числа 15

 Це цікаво

Бобер може перебувати під водою 15 хвилин.

15 см- діаметр п’ятачка у великої лісової свині.

За одну годівлю дитина кита отримує від мами 15 відер молока

Математичний  диктант

Число, у якому 2 дес. і 3 од.;

Найбільше двоцифрове число;

Сума чисел 4 і 8;

Різниця чисел 14 і 9;

Збільшити 7 на 7;

Зменшити 13 на 5;

Число, яке передує числу 68;

Число, яке стоїть за числом 89.

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку

Ми  продовжуємо віднімати одноцифрові числа від двоцифрових. І сьогодні віднімаємо одноцифрові числа від 15

ІV. Вивчення нового матеріалу

Повторення складу числа 15

Пояснення вчителя 15 -6

Обчислення за зразком  15-7, 15-8,15-9. Пояснює сильний учень біля дошки

  • Як ми можемо перевірити правильність виконання дії віднімання?

№ 3 с.105. Колективна робота

  • Як перевірити віднімання?

Виконання перших двох виразів фронтально

№3 с. 105. Щоденні 3.  Математика самостійно

Останні два вирази

Перевірка

№3 с. 105. Щоденні 3. Математика разом з другом 

За результатами різниць побудуйте вежу з цеглинок LEGO

Фізкультхвилинка

№5 с. 106. Колективна робота над задачею на 2 дії.

V. Узагальнення вивченого/

1 ) Виконання логічних вправ

№7 с. 106 -  фронтально .  

Міркуємо так:

  1. Якщо жовтий автомобіль зупинився позаду синього, а  червоний – позаду жовтого, то синій автомобіль стоїть попереду.
  2. Якщо білий автомобіль- перший у ряду, чорний припаркувався біля білого, зелений між чорним і жовтим, то жовтий автомобіль припаркувався останнім.

Найкоротший крок Тараса (він зробив найбільше кроків)

  1. ) № 6 с. 106. Щоденні 3 Математика письмово  

№ 8 с. 106. Робота у  групах

I група – розв’язує задачу за діями.

II група - розв’язує задачу і складає вираз за схемою.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Я знаю: як перевірити віднімання

Я вмію: віднімати від 15

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
31 січня 2022
Переглядів
1088
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку