Тема: Відпочинок школяра. Вплив телебачення та
комп’ютера на здоров’я школяра
Мета: поглиблювати знання учнів про фізичне здоров’я, про необхідність відпочинку; з’ясувати види відпочинку, наслідки перевтоми; розглянути вплив надмірного використання телебачення та комп’ютера на здоров’я; розвивати поняття учнів про безпеку користування телевізором та комп’ютером як джерелами інформації; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.
Обладнання: мультимедійна презентація «Відпочинок школяра», мультфільм «Про Настуню і комп’ютер»
Зміст уроку
І. Організаційний момент
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
ІІ. Актуалізація опорних знань
Обговоріть у парах розпорядок дня Сергійка. ( на дошці)
7.00- підйом
7.05- 7.35-ранкова гігієна
7.35- 8.00- ігри на комп’ютері
8.10-14.00- заняття у школі
14.10-14.30- обід
14.30-18.00- ігри на комп’ютері
18.00-19.00-вечеря
19.00-22.00- перегляд телебачення
22.00-22.30- вечірня гігієна
22.30-7.00- сон
- Який спосіб життя веде Сергійко? Чим це йому загрожує?
ІІІ. Повідомлення теми, мети
ІV. Засвоєння нових знань, умінь і навичок
1.Стрес і здоров’я (презентація)
Стрес - стан психічної напруги, що виникає в процесі діяльності в найбільш складних і важких умовах. Існує думка, що всі хвороби від стресу. Чи справді це так? Тривають дослідження впливу стресу на наше здоров’я. Стрес може сприяти (або навіть викликати) розвитку практично будь-якого захворювання, від болів у попереку і безсоння до раку.
Ознаки стресу
2.Види відпочинку
Відпочинок поділяється на активний ( багато рухатися) та пасивний ( мало рухатися)
Робота з підручником ст..85-86.
3.Переваги та недоліки телебачення та комп’ютера
Заповнити таблиці по варіантах:
І варіант
Переваги телебачення |
Недоліки телебачення |
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ варіант
Переваги комп’ютера |
Недоліки комп’ютера |
|
|
|
|
|
|
|
|
Коли змучений студент або школяр сидить за підручником, намагається вникнути у написане незрячим поглядом, в період здачі сесії та іспитів, краще лягти спати замість зайвої години над книжкою. Це заявили вчені Гарвардського університету. Фахівці пояснюють це тим, що в момент, коли мозок бачить сни, йде активніше процес засвоєння нової інформації та навчання.
VІ. Підсумок уроку
Перегляд мультфільму «Настуня і комп’ютер»
Висновки учнів про значення відпочинку.
Які поради дамо Сергійкові щодо його способу життя та розпорядку дня.
VІІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 16.
Скласти режим дня для Сергійка.