Урок "Відпочинок влітку.Повторення Perfekt"

Про матеріал
Мета:практична:активізувати вивчену лексику,формувати граматичні за темою Perfekt,вчити вести бесіду та діалогічне мовлення з опорою на зразок,формувати навички аудіювання,письма,монологічного й діалогічного мовлення; освітня:формувати мовну культуру та світогляд учнів; розвивальна:розвивати навички аудіювання,діалогічного мовлення,вміння логічно викладати свої думки; виховна:виховувати позитивне ставлення до іноземної мови,виховувати такі риси характеру,як доброзичливість,толерантність,працьовитість.
Перегляд файлу

Thema:“Erholung im Sommer.Perfekt ( Wiederholung ).“

Klasse:8

Мета:практична:активізувати вивчену лексику,формувати граматичні за темою Perfekt,вчити вести бесіду та діалогічне мовлення з опорою на зразок,формувати навички аудіювання,письма,монологічного й діалогічного мовлення;

освітня:формувати мовну культуру та світогляд учнів;

розвивальна:розвивати навички аудіювання,діалогічного мовлення,вміння логічно викладати свої думки;

виховна:виховувати позитивне ставлення до іноземної мови,виховувати такі риси характеру,як доброзичливість,толерантність,працьовитість.

Методи роботи:робота в парах,в групах

Обладнання:підручник,малюнки,аудіозапис

 

 

 

Початок  уроку ( Stundenbeginn )

Вітання ( Begrüßung )

 

Guten Tag,Kinder!Ich freue mich,euch zu sehen.Wie geht es euch?Wer fehlt heute?Der Wievielte ist heute?Welcher Wochentag ist heute?Der Wievielte war gestern?

Мета уроку ( Zielsetzung )

Die Sommerferien sind vorbei und die Schule hat begonnen.Heute sprechen wir über eure Sommerferien und über Erholung im Sommer.Da werden wir Lexik lernen,Übungen machen,Dialog lesen und  Perfekt  wiederholen.

Мовленнєва розминка ( Mundgymnastik )

-Macht eure Bücher auf der Seite 4 auf! Was assoziiert ihr mit dem Wort „Erholung“? ( робота в парах )

Основна частина уроку ( Hauptteil der Stunde )

-Seht euch die Bilder im Lehrbuch an und erzählt,wo und wann sich die Personen erholt haben.Passende Wortverbindungen findet ihr im Kasten.( Подивіться на малюнки у підручнику та розкажіть,де і коли люди відпочивали.) Achtet darauf,dass die Sätze im Perfekt gebildet werden sollen.Зверніть увагу на те,що речення потрібно скласти у минулому часі.

-Wir arbeiten weiter.Übung 3 Seite 5.Hört den Dialog.In welcher Zeitform stehen die meisten Verben im Dialog in Übung 3a? ( Im Perfekt ) Wie wird diese Form gebildet? (вчитель нагадує утворення Partizip II,правила вживання допоміжних дієслів і структуру у реченнях з Perfekt.).

При вивченні неправильних дієслів можна використовувати такі асоціативні малюнки.



 


 


 


 

-Lest und übersetzt den Dialog!Spielt zu zweit Dialoge wie in Übung 3a.Jedes Paar wählt sich eine der Situationen.

Рухова зарядка ( Turnpause )

-Bildet die Sätze im Perfekt!Утвори речення у мин.часі використовуючи такі дієслова:sprechen,treffen,helfen,nehmen,trinken,spielen,angeln,baden.

-Übung 5 Seite 6.Jetzt lest ihr drei Anzeigen.Welche Erholung wird da angeboten?( Прочитайте три оголошення.Який відпочинок тут пропонують?Lest dann den Text und bestimmt,zu welcher Anzeige er passt.Welche Anzeige findet ihr interessant? ( Яке оголошення,ви находите цікавим? )

Sprecht in Kleingruppen.Schreibt eure Angebote ins Hefte.

Hausaufgabe.Zusammenfassung.( Домашнє завдання.Підведення підсумків уроку )

 In der Stunde habt ihr viel über Erholung im Sommer gesprochen.Schreibt zu Hause 7-8 Sätze über eure Sommerferien.Wiederholt unregelmäßige Verben.

 -Worüber haben wir heute in der Stunde gesprochen?Wo kann man sich erholen?Wo wart ihr diesen Sommer?Ich bin mit eurer Arbeit in der Stunde sehr zufrieden.Ihr wart sehr aktiv und bekommt folgende Noten …... Die Stunde ist zu Ende.Alle sind frei.Auf Wiedersehen!

doc
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку