Урок "Відсотки. Знаходження відсотків від числа".

Про матеріал
Розробка уроку з математики у 5 класі містить бліцопитування по темі "Відсотки. Знаходження відсотків від числа". Яскраво обарвлене наповнення заняття пробуджує у дітей цікавість, живий інтерес до вивчення предмету, не залишаючи місця лінощам, байдужості і небажання вчитися.
Перегляд файлу

Бліцопитування на уроці математики у 5 класі.

Тема: Відсотки. Знаходження відсотків від числа.

Мета: закріплення знань учнів, розвиток логічного мислення.

План уроку.

І. Перевірка домашнього завдання.

ІІ. Закріплення матеріалу.

ІІІ. Підсумок уроку.

ІV. Домашнє завдання.

Хід уроку.

І. Перевірка домашнього завдання.

Черговий учень перевіряє наявність домашнього завдання у кожного учня, учитель демонструє правильні відповіді та розв’язування задач і проводить зі здобувачами освіти фронтальне опитування для перевірки розуміння ними теоретичного матеріалу. Діти відповідають з місць. Учитель надає коментарі. Далі проводиться бліцопитування.

Бліцопитування.

Для проведення бліцопитування учитель має підготувати у кількості, яка дорівнює числу учнів у класі, аркуші з питаннями і пропусками для внесення відповідей. Аркуші з відповідями збираються для перевірки. Максимальна кількість балів – 12.

І варіант.

Прізвище _____________ Ім’я________________ Клас  ______________

  1.   Заповніть пропуски.

а) Відсотком називається ___________________________________

б) Уся величина складає  ___________________________________

в) Один відсоток числа 400 складає___________________________

                              числа 60 складає ____________________________

                              числа 5 складає _____________________________

                              числа 0,2 складає____________________________

г) Вісім відсотків числа 100 складають ________________________

                               числа 500 складають_________________________

                               числа 6000 складають________________________

                               числа 40 складають__________________________

  1. Запишіть у вигляді десяткового дробу:

а) 1 % = _______________              г) 120 % =____________________

б) 7 % = ________________            д) 200 % =___________________

в) 40 % = ________________          е) 3,5 % = ___________________

 

  1. Запишіть у відсотках, якщо 100 % - це 1:

а) 0,27 = ________________            г) 1,3 = ______________________

б) 0,08 = ________________            д) 4 =  _______________________

в) 0,8 = _________________            е) 0,243 = ____________________

 

  1. Запишіть у вигляді звичайного дробу, приймаючи за 100 % одиницю

а) 50 % = _______________            г) 20 % = _____________________

б) 25 % = _______________            д) 75 % = _____________________

в) 10 % = ________________          е)  5 % = ______________________

 

  1. У книзі 240 сторінок. Оля прочитала 15 % книги. Скільки сторінок прочитала Оля?

Розв’язування:______________________________________________

___________________________________________________________
___________________________________________________________

Відповідь:__________________________________________________

 

  1. У саду росте 250 яблунь, з них ранньостиглих – 70 %, а середньостиглих – 36 % кількості ранньостиглих. Решта – пізні сорти. Скільки пізньостиглих яблунь росте в саду?

Розв’язування:  ______________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

Відповідь:___________________________________________________

 

 

ІІ варіант

Прізвище ______________ Ім’я ________________ Клас_____________

  1. Заповніть пропуски.

а) 100 відсотків складають ___________________________________

б) Сота частина числа називається ____________________________

     в) Один відсоток числа 500 складає____________________________

                              числа 70 складає _______________________________

                              числа 4 складає ________________________________

                              числа 0,5 складає_______________________________

     г) Чотири відсотки числа 100 складають ________________________

                               числа 600 складають____________________________

                               числа 7000 складають___________________________

                               числа 20 складають_____________________________

  1. Запишіть у вигляді десяткового дробу:

а) 1 % = ________________              г) 150 % =_____________________

б) 9 % = ________________            д) 300 % =______________________

в) 60 % = _______________         е) 4,3 % = ________________________

 

  1. Запишіть у відсотках, якщо 100 % - це 1:

а) 0,32 = ________________            г) 2.6 = ______________________

б) 0,03 = ________________            д) 7 =  _______________________

в) 0,3 = _________________            е) 0,548 = ____________________

 

  1. Запишіть у вигляді звичайного дробу, приймаючи за 100 % одиницю

а) 10 % = _______________            г) 75 % = _____________________

б) 25 % = _______________            д) 20 % = _____________________

в) 50 % = ________________          е)  5 % = ______________________

 

  1. На складі було 360 т вугілля. Згодом 25 % вугілля було вивезено. Скільки тон вугілля вивезено?

Розв’язування:___________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Відповідь:_______________________________________________

 

  1. У бібліотеці 750 примірників книг для дитячого та шкільного віку. Із них 70 % складають казки, а 36 % кількості книжок з казками складають книжки про природу та тварин. Решта – енциклопедичні видання. Скільки енциклопедичних видань  у бібліотеці?

Розв’язування:___________________________________________

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Відповідь:_______________________________________________

 

ІІ. Закріплення матеріалу.

Робота з підручником

Для письмового розв’язання запропонованих  вправ по темі, учитель викликає до дошки кількох учнів, решта працюють у зошитах, потім звіряються з дошкою.

ІІІ. Підсумок уроку.

Фронтальне опитування.

Учитель зачитує запитання. Учні відповідають на планшетах. Наприкінці проводиться стислий   підсумок.

  1. Запишіть у відсотках від одиниці:

а) ;   б) ;  в) 1;  г) 3;  д) 0,13;  е) 0,49;  є) ;  ж) 0,04.

 

  1. Подайте у вигляді десяткового дробу або натурального числа, приймаючи за 100 % одиницю:

а) 4 %;   б) 50 %;   в) 240 %;   г) 24 %;    д) 800 %.

 

  1. Знайдіть 10 %:

а) 2 кг;   б) 40 см;  в) 15 га.

 

  1. Знайдіть 50 %:

а) 28 км;     б) 42 дм;     в) 4 ц;     г) 1 т.

 

ІV. Домашнє завдання.

За діючим підручником обираються рекомендовані домашні завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 червня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку