План-конспект уроку з фізичної культури з використанням міжпредметних зв’язків
Тема: волейбол
Завдання: 1.Закріплення вмінь при перешикуванні, русі,стрибках.
2.Розвиток фізичних якостей, уважності, правильної постави за допомогою ЗРВ.
3.Сприяти розвитку прудкості, приткості під час проведення естафет з використанням між предметних зв’язків.
4.Закріпити техніку виконання передачі м’ча двома руками знизу, зверху.
5.Продовжити вивчати техніку нижньої, прямої подачі м’ча.
6.Виховання інтересу до самостійних занять фізичними
вправами вдома.
Інвентар і обладнання: волейбольні м’ячі, гімнастичні лави,
палиці, картки з математичними завданнями, карти з питаннями (теоретичні знання)
Місце проведення: спортивна зала гімназії
План уроку
Підготовча частина уроку (13хв)
1. |
Організація учнів до уроку, шикування в одну шеренгу, здача рапорту, вітання |
1 хв. |
Перевірити відсутніх. Звернути увагу на спортивну форму. |
2. |
Мотивація навчальної діяльності, повідомлення завдань уроку ТБ на уроці. |
0,5 хв. |
Вчитель, мотивуючи майбутню діяльність учнів на уроці, оголошує завдання уроку |
3. |
Повторити організуючі вправи (повороти на місці, перелік за номерами, виконання команд: „Рівняйсь!", „Струнко!", „Вільно!" |
1 хв. |
|
4. |
Різновиди ходьби а) звичайна б) на носках, руки на поясі в) на п’ятах, руки до плечей г) у глибокому присіді, руки на колінах д) випадами, руки за спиною е) з п’яти на носок, руки на поясі. |
2 хв. |
Назвати по черзі спортивний інвентар. Хто не назвав - виконує 5 присідань. Звернути увагу на правильну поставу |
5. |
Різновиди стрибків і бігу |
11 хв. |
Дихання через ніс |
6. |
Присідання у колі, руки покласти товаришу зліва і праворуч на плечі |
10-15 хв. |
Голосно лічити з 1 до останнього присідання. |
7. |
Виконання комплексу ранкової гімнастики. Значення та правила виконання ранкової гімнастики вдома. |
5-6 хв.
0,5 хв. |
Бесіда з учнями про виконання ранкової гімнастики 2-3 вправи проводить вчитель, потім вправи проводять учні по черзі „Я - учитель". |
Основна частина уроку (29 хв).
1. |
Закріпити техніку виконання передачі м’яча двома руками знизу, зверху
|
5хв. |
1) Гра у колі (якщо м’яч впаде на підлогу, діти повинні зробити 5 віджимань від підлоги). 2) Гра у парах |
2. |
Продовжити вивчати техніку нижньої прямої подачі м’яча
|
5хв.
|
Звернути увагу на те, що ноги повинні бути напівзігнутими. Допомагати всім тулубом. Рука у лікті не повинна згинатися. |
3. |
Сприяти розвитку прудкості, спритності, закріпити теоретичні знання під час проведення естафет з використанням між предметних зв'язків а) „Виклик номерів" Команди вишикувані в колону по два. У кожній команді вчитель розраховує іноземною мовою по порядку всіх гравців. Потім учитель називає номер. Гравці, у яких цей номер, виконують 5 передач м’чем над собою. Команда гравця, який швидше виконав передачу, перемагає. б) Конкурс знавців спорту (діти по черзі відповідають на запитання) в) Естафета математична. Діти по черзі із 2-х команд стрибками на двох ногах стрибають до позначеної лінії, беруть картку з математичним завданням, вирішують його і повертаються назад, передають естафету наступному гравцеві. г) Естафета юних умільців. Учні по черзі з кожної команди, виконують стрибки із затисним між колінами м’чем до лінії, зав’язують вузол на мотузці і повертаються до своєї команди. д) Пантоміма. Учні повинні підготуватися і показати футбольного вболівальника. |
19хв.
|
Звернути увагу на чіткість виконання передач
Використовуються картки з питаннями на спорт, тематику. Слідкувати за правильною відповіддю
Якщо м’яч упав на підлогу, його необхідно повернути на місто
Приймає участь або вся команда, або та кількість учнів, яку вони вважають потрібною. |
Заключна частина (З хв.)
1. |
Шикування класу в коло |
0,5хв |
За командою вчителя |
2. |
Підведення підсумків уроку, визначити команду, яка зайняла перше місце |
0,5хв |
Поставити бали, які заробили учні. |
3. |
Домашнє завдання |
0,5хв. |
Стрибки через скакалку 2хв. |
4. |
Гра „Мікрофон" |
1 хв. |
Учні відповідають на запитання, що їм сподобалось на уроці. |
5. |
Вихід з уроку. |
0,5хв. |
|