Blender Урок 1
Blender - вільний, безкоштовний та відкрито-джерельний набір програмного забезпечення для створення 3D. Пакет включає засоби моделювання, анімації, вимальовування, після-обробки відео, а також створення відеоігор. Характерними особливостями пакету Blender є його невеликий розмір та підтримка багатьох популярних операційних систем.
Отже, в Blender можна створювати 3-D моделі персонажів, тварин, техніки, предметів. В Blender можна робити візуалізацію інтер’єрів, вулиць, стендів тощо. В Blender можна робити анімації, додавати спец ефекти, редагувати відео.
Розглянемо вікно програми Blender.
Сіре віконце – робоча область. Сітка для орієнтації у просторі, вже є один об’єкт – куб. Зліва – камера, справа – джерело світла (лампочка).
Щоб роздивлятися об’єкт з різних боків, крутити сцену, треба переміщувати мишу, тримаючи колесико миші затиснутим.
Для переміщення об’єкта, треба тягти різнокольорові стрілочки. Об’єкт переміщується вздовж вісей координат.
Для зміни розмірів об’єкта, треба натиснути кнопку Масштаб та потягти за відповідну вісь.
Для обертання об’єкта натиснути кнопку Обертання та лівою клавішею миші пересувати дуги.
Для вилучення об’єкта кнопка Del на клавіатурі.
Для додання нового об’єкта вибрати в меню Додати.
Завдання 1. Створити єгипетську піраміду з основою 4*4 блоки.
Завдання 2. Створити з куль (елемент UV-сфера) сніговичка. Ніс з конуса. Відерце з конуса або з циліндра. Мітла – з циліндра
Завдання 3. Створити з елементів Тор, Конус та Циліндр дитячу пірамідку.