Урок. Використання гри на уроці "Хто зайвий?"

Про матеріал
Мета гри: • розвивати логічне мислення, пам`ять; • виховувати посидючість, наполегливість; • систематизувати знання про птахів та тварин, городину та садовину; • формувати вміння узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою, добирати до них узагальнююче слово (свійські тварини, дикі звірі, птахи, комахи, фрукти, овочі, ягоди).
Перегляд файлу

Дидактична гра для дітей “Хто зайвий?”

Мета гри:

  • розвивати логічне мислення, пам`ять;
  • виховувати посидючість, наполегливість;
  • систематизувати знання про птахів та тварин, городину та садовину;
  • формувати вміння  узагальнювати, групувати предмети за певною ознакою,
    добирати до них узагальнююче слово (свійські тварини, дикі звірі, птахи,
    комахи, фрукти, овочі, ягоди).

Завдання: Поглянь на малюнки. Хто (що) на них зображений? Хто (що), на твою думку, тут зайвий?

 

z2NukstVNIg

xtr1tT2smWo

xjmEWId-3lA

UoECCCrs3dU

TJQaOy21pAU

PITe7B-u_fY

jl2rup_McUU

J4GmwTiIO2k

j2XRP-uF8iQ

itUjbti9Swk

HeutjjZbKA8

eYYVgAlmCGM

ElDnSKiYrA8

E6mlBDfkzUc

CqW2xgYLN64

cJS2vFr1Ss4

bsP2yLw1x_k

agYmSQI7sP8

4i5idZ7SJkY

z2NukstVNIg

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Інші матеріали
Інкл
Додано
20 січня 2021
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку