4 клас
Таблиця оцінювання роботи команд
Команда |
Конкурс |
Бали |
Всього |
«Розумні» |
Розминка |
|
|
Ребуси |
|
||
Хто більше? |
|
||
Так-ні |
|
||
Ерудити |
|
||
«Кмітливі» |
Розминка |
|
|
Ребуси |
|
||
Хто більше? |
|
||
Так-ні |
|
||
Ерудити |
|
Переможці: Команда «_______________________»
МОЛОДЦІ!!!
Урок-вікторина для учнів 4 класів
«Розумні та кмітливі»
Мета: закріплення та систематизація в ігровій формі знань та умінь по темі «Текстовий редактор»; закріпити навички роботи з сучасними програмами; розвиток інтересу до предмету, формування мовленнєвої, інформаційної, соціальної компетентностей; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток логічного мислення, уваги, пам’яті, кмітливості та творчих здібностей; виховання дбайливого ставлення до комп’ютера та його програмного забезпечення.
Обладнання та матеріали: роздатковий матеріал (картки, ребуси, інструкційні матеріали), презентація, мультимедійна дошка, грамоти.
Програмне забезпечення: текстовий процесор MS Word.
План уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Основна частина
Фізкультхвилинка
ІІІ. Практична частина
ІV. Заключна частина
Хід заходу
І. Організаційна частина
- Добрий день, діти. Я рада бачити всі присутніх на нашому уроці. Сьогодні ми проведемо урок-вікторину «Розумні та кмітливі», яка допоможе перевірити та закріпити ваші теоретичні знання та практичні навички. Ваше завдання сьогодні – успішно пройти 5 конкурсів. Для цього клас поділиться на дві команди (за списком): «Розумні» та «Кмітливі».
- Отже, починаємо нашу вікторину. Бажаю учасникам успіхів та гарного настрою.
ІІ. Основна частина
Вчитель озвучує запитання, команда, яка першою дає відповідь отримує 1 бал.
Питання вчителя:
(за інструкційною карткою «Розминка»):
(Одна правильна відповідь – один бал. Вчитель (або журі) записує кількість набраних балів кожної команди).
Ребус – це вид загадки, в якій слова, які треба розгадати, задані у вигляді малюнків в поєднанні з буквами та цифрами.
Розумні (відповіді):
1) монітор, 2) миша,
3) колонки, 4) сканер.
Кмітливі (відповіді): 1)клавіатура, 2) сканер,
3) миша, 4) принтер.
(Одна правильна відповідь – один бал. Вчитель (або журі) записує кількість набраних балів кожної команди).
Конкурс називається «Хто більше?» Ваше завдання – знайти якнайбільше термінів з інформатики. Можна читати по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.
(модем, об’єкт, клавіатура, файл, диск, сканер, миша, курсор, монітор, принтер, меню, текст)
(Одна правильна відповідь – один бал. Вчитель (або журі) записує кількість набраних балів кожної команди).
Вчитель демонструє слайди презентації з правилами поведінки в комп’ютерному класі. Учасники один раз плескають в долоні якщо згодні з зображенням на картинці слайду, або нічого не роблять якщо не згодні. За неправильну відповідь знімається один бал.
Фізкультхвилинка «Україно, ми твоя надія»
ІІІ. Практична частина
(Учасники команд виконують завдання, показують роботу вчителеві, повертаються на місце. Команда, яка першою виконає завдання і повернеться на місце отримує 2 бали).
(Вчитель (або журі) записує кількість набраних балів кожної команди).
ІV. Заключна частина
Підведення підсумків
- Що вам сподобалось сьогодні на уроці?
- Що дізнались нового?
- За першими літерами назв зображень на слайді складіть слово.
(Слайд 24) (Молодці!)
Оголошення результатів вікторини. Нагородження переможців.
- Ви всі молодці! Гарно працювали, виконували завдання, були активними, дисциплінованими, кмітливими. Залишайтесь і надалі такими. На цьому наша вікторина завершена. До побачення!
_________________________________________
1. 2.
_________________ _________________
3. 4.
__________________ __________________
______________________________________ Розумні___
1. 2.
_________________ ___________________
3. 4.
___________________ __________________
Кмітливі
Конкурс «Хто більше?»
К |
Р |
А |
М |
Р |
О |
Б |
Є |
К |
Т |
О |
Р |
Т |
Г |
О |
Т |
О |
Ц |
О |
Л |
Ф |
М |
О |
Н |
І |
Д |
П |
О |
С |
Л |
М |
К |
І |
Д |
І |
Н |
А |
Т |
С |
Н |
И |
А |
П |
К |
А |
О |
Л |
С |
Е |
П |
У |
Ф |
А |
Й |
Л |
С |
Р |
Л |
А |
Т |
Д |
А |
О |
М |
О |
Т |
Я |
Д |
Р |
Л |
К |
М |
Е |
Н |
Ю |
Е |
В |
Т |
Т |
Р |
К |
Ц |
І |
Я |
И |
Т |
А |
Р |
Е |
А |
М |
І |
К |
П |
О |
Н |
Г |
А |
М |
К |
О |
Т |
А |
Р |
Л |
Г |
А |
Е |
Р |
С |
М |
И |
Ш |
А |
А |
В |
У |
И |
С |
К |
О |
Т |
С |
И |
Т |
А |
Ш |
Я |
К |
И |
Р |
М |
Д |
Й |
Е |
Р |
У |
Т |
Н |
И |
К |
А |
К |
У |
Р |
С |
О |
Р |
И |
Т |
П |
Р |
И |
Н |
Т |
Е |
Р |
Н |
А |
В |
Ж |
Н |
Р |
Н |
А |
П |
А |
І |
С |
О |
Н |
І |
Є |
Й |
О |
Р |
І |
В |
К |
М |
С |
Е |
Й |
К |
О |
М |
А |
Т |
Е |
К |
С |
Т |
А |
Р |
А |
И |
М |
Е |
Н |
Ю |
У |
Д |
Ж |
И |
Б |
Р |
О |
Ч |
З |
К |
Д |
В |
И |
Н |
А |
В |
Е |
Ц |
Ь |
О |
К |
Р |
Т |
І |
В |
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
__________________________________________________________________
«Розумні»
Конкурс «Хто більше?»
К |
Р |
А |
М |
Р |
О |
Б |
Є |
К |
Т |
О |
Р |
Т |
Г |
О |
Т |
О |
Ц |
О |
Л |
Ф |
М |
О |
Н |
І |
Д |
П |
О |
С |
Л |
М |
К |
І |
Д |
І |
Н |
А |
Т |
С |
Н |
И |
А |
П |
К |
А |
О |
Л |
С |
Е |
П |
У |
Ф |
А |
Й |
Л |
С |
Р |
Л |
А |
Т |
Д |
А |
О |
М |
О |
Т |
Я |
Д |
Р |
Л |
К |
М |
Е |
Н |
Ю |
Е |
В |
Т |
Т |
Р |
К |
Ц |
І |
Я |
И |
Т |
А |
Р |
Е |
А |
М |
І |
К |
П |
О |
Н |
Г |
А |
М |
К |
О |
Т |
А |
Р |
Л |
Г |
А |
Е |
Р |
С |
М |
И |
Ш |
А |
А |
В |
У |
И |
С |
К |
О |
Т |
С |
И |
Т |
А |
Ш |
Я |
К |
И |
Р |
М |
Д |
Й |
Е |
Р |
У |
Т |
Н |
И |
К |
А |
К |
У |
Р |
С |
О |
Р |
И |
Т |
П |
Р |
И |
Н |
Т |
Е |
Р |
Н |
А |
В |
Ж |
Н |
Р |
Н |
А |
П |
А |
І |
С |
О |
Н |
І |
Є |
Й |
О |
Р |
І |
В |
К |
М |
С |
Е |
Й |
К |
О |
М |
А |
Т |
Е |
К |
С |
Т |
А |
Р |
А |
И |
М |
Е |
Н |
Ю |
У |
Д |
Ж |
И |
Б |
Р |
О |
Ч |
З |
К |
Д |
В |
И |
Н |
А |
В |
Е |
Ц |
Ь |
О |
К |
Р |
Т |
І |
В |
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
__________________________________________________________________
«Кмітливі»
Виконайте форматування тексту за зразком.
________________________________________________________________________________________
Виконайте форматування тексту за зразком.
________________________________________________________________________________________
Виконайте форматування тексту за зразком.
Виконайте форматування тексту за зразком.
________________________________________________________________________________________
Виконайте форматування тексту за зразком.
________________________________________________________________________________________
Виконайте форматування тексту за зразком.