Урок виробничого навчання «Приготування декоративних розчинів»

Про матеріал
Модуль Модуль ШТ – 4.3. Оштукатурювання стін штукатурками спеціального призначення та виконання ремонту поліпшеної штукатурки Тема програми: ШТ 4.3.1 Приготування декоративних розчинів та розчинів для штукатурки спеціального призначення Тема уроку: «Приготування декоративних розчинів» Мета уроку: сформувати компетентності Ключові: сформувати практичні знання, уміння, навички при приготування декоративних розчинів; Загально професійні : розвивати пізнавальну активність та самостійність учнів; Професійні: виховувати відповідальність за раціональне використання матеріалів, повагу до професії.
Перегляд файлу

План уроку виробничого навчання №14

Дата проведення: ____________________   Група № 22

Модуль Модуль ШТ – 4.3. Оштукатурювання стін штукатурками спеціального призначення та виконання ремонту поліпшеної штукатурки

Тема програми: ШТ 4.3.1 Приготування декоративних розчинів та розчинів для штукатурки спеціального призначення

Тема уроку: «Приготування декоративних розчинів»

Мета уроку: сформувати компетентності

Ключові: сформувати практичні знання, уміння, навички при приготування декоративних розчинів;

Загально професійні : розвивати пізнавальну активність та самостійність  учнів;

Професійні:  виховувати відповідальність за раціональне використання матеріалів, повагу до професії.

Тип уроку: урок формування складних умінь.

Дидактичне забезпечення: Конспект, інструкційні карти, плакат;

Матеріально-технічне забезпечення: інструменти, інвентар, матеріали.

Міжпредметні зв’язки: «Технологія штукатурних робіт», «Охорона праці».

Методи навчання: словесні, наочні, репродуктивні.

Перелік практичних завдань: Готувати декоративні розчини; готувати розчини для гідроізоляційних, газоізоляційних, звуковбирних, термостійких, рентгенонепроникних штукатурок за готовим рецептом; доводити до робочого стану готові декоративні штукатури.

Список основної та додаткової літератури: «Технологія опоряджувальних робіт»  Т.Є.Остапченко, Остапченко В.Г. Матеріали і технології в сучасному будівництві: підручник. - К: Вища освіта,   2005.  -  495с.:іл.

Хід уроку

І. Організаційна частина

  •   Перевірка наявності учнів.
  •   Перевірка готовності учнів до уроку.
  •   Інструктаж з охорони праці.

ІІ. Вступний інструктаж

Актуалізація знань:

повідомлення теми програми «Приготування декоративних розчинів та розчинів для штукатурки спеціального призначення» та теми уроку «Приготування декоративних розчинів».

Цільова установка проведення уроку:

На минулому уроці ви навчилися наносити цементно-піщаний шар стяжки механізованим способом, сьогодні ми розглянемо технологію приготування декоративних розчинів, тобто на сьогоднішньому уроці ми будемо працювати над формуванням практичних навичок щодо приготування декоративних розчинів

.Тема для майбутніх штукатурів надзвичайно важлива.

 Отже наскільки ви будете професійно підготовленими, настільки й успішно ви зможете реалізувати себе в житті і на сучасному ринку праці, вміючи правильно приготовлювати декоративні розчини.

Перевірка опорних З, У, Н учнів, необхідних їм для подальшої роботи на уроці:

  1. Склад розчинів
  2. Як правильно можна приготувати розчини на основі сухих штукатурних сумішей?
  3. Які технології приготування розчинів вручну ви знаєте?
  4. Технологія приготування розчинових сумішей для декоративних штукатурок.
  5. Назвіть найекономічніший вид кольорового обштукатурення, який виконують на розчині з вапняного тіста без домішок або з ними.

Аналіз і доповнення відповідей учнів підведення підсумків.

Викладання нового матеріалу:

Повідомлення нової навчальної інформації.

(Конспект)

Впродовж показу та пояснення нових трудових прийомів, використовую та звертаю увагу учнів на інструкційну карту.

  •   Показ нових прийомів трудової діяльності;

У повільному темпі показати учням прийоми виконання вправи.

  •   Розглянути інструкційну карту;

У повільному темпі показати учням прийоми виконання технологічних операцій згідно інструкційної карти.

Показати учням прийоми виконання вправи у робочому темпі.

Пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці;

Повідомлення про передовий досвід за темою уроку;

Опитування учнів і пробне виконання ними нових прийомів декількома учнями, показаних майстром:

  1. Як правильно готувати розчини для гідроізоляційних штукатурок за готовим рецептом?
  2. Як правильно готувати розчини для газоізоляційних штукатурок за готовим рецептом?
  3. Як правильно готувати розчини для  звуковбирних штукатурок за готовим рецептом?
  4. Як правильно готувати розчини для термостійких штукатурок за готовим рецептом?
  5. Як правильно готувати розчини для рентгенонепроникних штукатурок за готовим рецептом?
  6. Як доводити до робочого стану готові декоративні штукатурки?

відповідь майстра на запитання учнів

  підведення підсумків вступного інструктажу

ІІІ Поточний інструктаж

  •   видання завдань для самостійної роботи, видача інструкційних карт;
  •   пояснення порядку їх виконання;
  •   розподіл учнів за робочими місцями;
  •   повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт;
  •   провести інструктаж з охорони праці;

                  Цільові обходи майстра робочих місць учнів;

І. Перевірка розуміння нового матеріалу, організація робочого місця, дотримання правил охорони праці;

ІІ. Правильність використання інструменту  та дотримання технологічної послідовності згідно інструкційної карти;

ІІІ.  Самоконтроль якості роботи, дотримання правил охорони праці;

ІV.  Перевірка роботи учнів, визначення недоліків та кращих робіт учнів.

Прибирання робочих місць.

ІV. Заключний інструктаж

  • Аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
  • Оцінка роботи учнів, її об’єктивне обґрунтування;
  • Аналіз причин помилок учнів та засоби їх усунення;
  • Повідомлення та обґрунтування оцінок;
  • Видача домашнього завдання.

 

Майстер виробничого навчання   ___________  Т.Я.Козік

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
1619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку