УРОК. "Вивчаємо число і цифру 7. Написання цифри 7." НУШ

Про матеріал
Подорож у країну веселок! Мета уроку: Формувати поняття про число 7; співвідносити число предметів і цифру 7; учити писати цифру 7; ознайомити учнів зі способом утворення числа 7, з місцем числа 7 у натуральному ряді. Формувати уявлення про сутність додавання та віднімання. Учити виконувати додавання та віднімання на числовому промені. Вдосконалювати обчислювальні навички; Розвивати в учнів логічне мислення ,образнее мислення, старанність, увагу, удосконалювати навички усного рахунку; Виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Тема. Вивчаємо число і цифру 7. Написання цифри 7.

Мета уроку:

Формувати поняття про число 7; співвідносити число предметів і цифру 7; учити писати цифру 7; ознайомити учнів зі способом утворення числа 7, з місцем числа 7 у натуральному ряді. Формувати уявлення про сутність додавання та віднімання. Учити виконувати додавання та віднімання на числовому промені. Вдосконалювати обчислювальні навички;

Розвивати в учнів логічне мислення ,образнее мислення, старанність, увагу, удосконалювати навички усного рахунку;

Виховувати любов до природи.

 

Хід уроку

1.Організаційний момент

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо!

Сьогодні ми з вами вирушимо у дивовижну подорож. В чарівну країну, назву якої дізнаєтесь відгадавши загадку:

Дощ пройшов, через ставок
Перекинувся місток.
Кольорів у ньому сім,
Він подобається всім!
(Веселка)

2. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Для того щоб потрапитиу цю країну нам треба згадати, те що вивчали на попередніх уроках і не тільки з математики. Подумайте , що повинно статися , щоб на небі з явилася веселка. ( прийшов дощик і світило сонечко)

2.1Усний рахунок

Гра «Сонечко»  (за кожну правильну відповідь до сонечка діти кріплять промінчики)

-Полічіть від 1до 10 в прямому і зворотному порядках.

 

- Назвіть сусідів чисел 3, 5, 6,

-Навіть наступне число від числа 1, 2, 4

- Назвіть попереднє число від 7, 9, 8

- Що означає додати? Відняти?

- Молодці!

  1.  Гра « Дощик»  ( розв’язання нерівностей)

Фізкультхвилинка ( під  українську пісню « Дощик накрапає»)

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Недаремно ми мандруємо країною веселок. Підксажіть скільки кольорів у веселки ? (7) Вірно! Отже тема нашого уроку «число і цифра 7».

  1. Формування вмінь і навичок

4.1Робота з числовим променем

Розгляньте на числовому промені місце числа 7. Між якими числами стоїть 7? Як одержати число 7 із попереднього до нього числа? [До числа 6 додати 1.] Отже, 7 — це 6 і 1; 7 = 6 + 1. Назвіть наступне число до числа 7. Як одержати 7 із 8? [Від наступного числа 8 відняти 1.] Отже, 7 — це 8 без 1;

7 = 8 – 1.

 

4.2 Каліграфічна хвилинка.

Розгляньте, як пишеться цифра 7. З яких елементів вона складається? Пропишіть цифру 7 у повітрі. Використовуємо «цифри-шершавчики».

Пальчикова гімнастика. «Дощик»

4.3 Робота в зошиті на друкаваній основі

Співвідношення цифри та числа обєктів

4.4 Робота з підручником

4.5 Розвиток логічного і образного мислення. Вправа « Веселка»

Розфарбуйте веселку. Який колір перший?Який  другий? Який колір наступний? Між якими кольорами синій? Над яким кольором жовтий? Під яким кольором Фіолетовий? т.д.

  1. Рефлексія
  • Чому саме країну веселок ми сьогодні відвідали?
  • Як утворюється число 7?
  • Що Вам сьогодні сподобалось найбільше?

 

C:\Users\Сергей\Downloads\images (4).jpgC:\Users\Сергей\Downloads\images (4).jpg

 

 

 

C:\Users\Сергей\Downloads\3861_fotopechat_na_potolke_dlya_detskoj.jpg

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Сергей\Downloads\raskraska_raduga12.jpgC:\Users\Сергей\Downloads\raskraska_raduga12.jpg

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
2755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку