Урок вивчення нового матеріалу

Про матеріал
Інтерактивні форми навчання ( уроки з критичного мислення) на уроці Я у Світі
Перегляд файлу

                                                     Я У СВІТІ

ТУРБОТА КОЖНОГО ПРО ДОВКІЛЛЯ. Я І ПРИРОДА. Я І ДОВКІЛЛЯ

Очікувані результати

Після цього уроку учні/учениці зможуть:

  • пояснювати чому потрібно турбуватися про довкілля;
  • розповідати про способи охорони довкілля;
  • обґрунтовувати  власну думку;
  • ставити відкриті запитання до тексту за заданими питальними словами;
  • формулювати поради;
  • формулювати наміри щодо власної поведінки для збереження довкілля;
  • вмітимуть співпрацювати з іншими, вирішуючи певні проблеми.

                        

                        План змісту уроку

1.Що таке довкілля.

2.Чому потрібно турбуватися про довкілля.

3. Що я зможу зробити для довкілля.

 

                 Регламент уроку

     1. Вступна частина – до 6хвилин.

2.Основна частина- до26хвилин.

     3.Заключна частина – до 8 хвилин

                             Організація пізнавальної діяльності учнів

I .Вступна частина уроку.

Емоційне налаштування до уроку.

1.Актуалізація опорних знань учнів.

Вправа « Незакінчене речення».

Турбота – це…

Мир у родині – це…

 2. Поділися своїми думками.

Порівняй малюнки.( Слайд 1)

- Що могло спричинити таку біду?

- Чи потрібно турбуватися про довкілля?

3.Вправа « Кластер»( ключове слово довкілля).

4.Словникова робота.

Знайти в словничку (с.137) слова екологія, довкілля.

Довідайтесь їх значення.

ІІ. Основна частина уроку.

1.Оголошую тему і прошу їм назвати те, що відноситься до довкілля.

- Що ви очікуєте від уроку?

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як виявляти в поведінці турботу про довкілля.

2. Опрацьовують матеріали рубрики «Ознайомся з думкою інших людей». Ознайомлення з висловлюванням Дмитра Лихачова( с.82)

3. Робота в парах . Обговорити протягом 2 хв запитання:

- Чи згодні ви, що турбота про довкілля починається з маленьких кроків однієї людини?

4.Розгляд плаката Всесвітнього фонду природи.

Обговорення в парах.

- Про що він попереджає?

Фізкультхвилинка.

5.Слухання вірша Р.Воробйової « Дніпро».

Вправа «Мікрофон» .«Поділися своїми думками».

- Яка біда може статися з водоймами.

6.Робота в групах.

Складання правил поведінки в природі.

Презентують свої роботи.

— Діти, пам’ятайте: природа — наш дім, а ми в ньому — мудрі господарі.

 

Якщо клас працює у швидкому темпі.

Пропоную.

7. Робота в парах.

— Яке твердження ви вважаєте правильним?

• Людина — цар природи.

• Людина — розумний господар природи.

• Охороняти природу — означає охороняти Батьківщину.

  ІІІ. Підсумкова частина уроку.

1. Вправа « Незакінченне речення»

- Я дізнався, що...

- Я прагну...

- Тепер я буду…

- Тепер я зможу…( 3 хв)

 

 

docx
Додано
27 січня 2020
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку