Я У СВІТІ
ТУРБОТА КОЖНОГО ПРО ДОВКІЛЛЯ. Я І ПРИРОДА. Я І ДОВКІЛЛЯ
Очікувані результати
Після цього уроку учні/учениці зможуть:
План змісту уроку
1.Що таке довкілля.
2.Чому потрібно турбуватися про довкілля.
3. Що я зможу зробити для довкілля.
Регламент уроку
1. Вступна частина – до 6хвилин.
2.Основна частина- до26хвилин.
3.Заключна частина – до 8 хвилин
Організація пізнавальної діяльності учнів
I .Вступна частина уроку.
Емоційне налаштування до уроку.
1.Актуалізація опорних знань учнів.
Вправа « Незакінчене речення».
Турбота – це…
Мир у родині – це…
2. Поділися своїми думками.
Порівняй малюнки.( Слайд 1)
- Що могло спричинити таку біду?
- Чи потрібно турбуватися про довкілля?
3.Вправа « Кластер»( ключове слово довкілля).
4.Словникова робота.
Знайти в словничку (с.137) слова екологія, довкілля.
Довідайтесь їх значення.
ІІ. Основна частина уроку.
1.Оголошую тему і прошу їм назвати те, що відноситься до довкілля.
- Що ви очікуєте від уроку?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як виявляти в поведінці турботу про довкілля.
2. Опрацьовують матеріали рубрики «Ознайомся з думкою інших людей». Ознайомлення з висловлюванням Дмитра Лихачова( с.82)
3. Робота в парах . Обговорити протягом 2 хв запитання:
- Чи згодні ви, що турбота про довкілля починається з маленьких кроків однієї людини?
4.Розгляд плаката Всесвітнього фонду природи.
Обговорення в парах.
- Про що він попереджає?
Фізкультхвилинка.
5.Слухання вірша Р.Воробйової « Дніпро».
Вправа «Мікрофон» .«Поділися своїми думками».
- Яка біда може статися з водоймами.
6.Робота в групах.
Складання правил поведінки в природі.
Презентують свої роботи.
— Діти, пам’ятайте: природа — наш дім, а ми в ньому — мудрі господарі.
Якщо клас працює у швидкому темпі.
Пропоную.
7. Робота в парах.
— Яке твердження ви вважаєте правильним?
• Людина — цар природи.
• Людина — розумний господар природи.
• Охороняти природу — означає охороняти Батьківщину.
ІІІ. Підсумкова частина уроку.
1. Вправа « Незакінченне речення»
- Я дізнався, що...
- Я прагну...
- Тепер я буду…
- Тепер я зможу…( 3 хв)