Обладнання: презентація, підручник
Хід уроку
Любі діти, вітаю вас на уроці Математики.
-Який у вас настрій. Оберіть смайлик: веселий чи сумний. Постараємося його покращити.
Для цього працюємо за формулою
(У*О)+(В*П) = З
(У – увага, О – організованість, В – взаємоповага, П – праця, З – знанння)
II. Контроль і закріплення знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання
— Прочитати складені до задачі дії та відповіді № 332.(Якщо у вас так покажіть «лайк» пальцем)
— «Ланцюжком» прочитати відповіді потрібні приклади з № 333
2. Усні обчислення. Завдання 334. Інтерактивна вправа «Відкрий віконечко».
3. Гімнастика для очей
III. Закріплення й повторення вивченого матеріалу
1 . Повторення знань про час.
У добі … годин
У годині … хвилин
В 1 хвилині …секунд
-Виконати завдання 335
2. Розв’язати рівняння 336 Пригадати як знайти невідомий доданок, невідомий від’ємник . Одне рівняння колективно, 2 самостійно
-Перевіримо, якщо вам вдалось правильно і було легко покажіть лайк у гору, якщо помилка, лайк вниз
У кого вийшло:
Гарна робота
У кого були туднощі:
Потренуйтеся виконувати таке завдання
2. Колективна робота над задачею№ 342
— Чи можна одразу дізнатись, скільки заплатила кожна дитина?
— Які дані нам потрібні, щоб відповісти на це запитання?
— Яка ціна 1 круасана?
— Коли буде відома ціна 1 круасанато про що зможемо дізнатись?
— Знайдіть скільки заплатив Олег?
—Знайдемо скільки заплатила Іринка
— Запишемо розв’язання задачі в зошитах. Скільки заплатила кожна дитина
— Якими купюрами можна розрахуватися за покупку?
3.Фізкультхвилинка
Раз, два! Пострибали!
Три, чотири! Назад стали.
Руки вгору, руки вниз
Всі тихесенько присіли,
Потім знову підвились
Усміхнулись й за науку знов взялись
3. Робота з іменованими числами 338
— Розгляд зразка разом з вчителем. Учні самостійно обчислюють 2 вирази
-Перевіримо, якщо вам вдалось правильно і було легко покажіть лайк у гору, якщо помилка, лайк вниз
У кого вийшло:
Гарна робота
У кого були туднощі:
Уважніше, будь ласка.
Відшукай помилку.
IV. Підсумок уроку
Метод «Мікрафон»
— Чого навчалися на уроці?
— Котру годину показує зараз годинник ?
— Бережіть час! Народне прислів’я говорить: « Бережи час, час за гроші не купиш.»
—Час який у вас залишився, витратимо з користю, проведемо самооцінювання:
Градус успіху ( Якщо все вдалося вгорі, були труднощі по середині, важко унизу)
—Чи змінився ваш настрій під кінець нашого уроку. Покажіть
V. Домашнє завдання
№ 344, 345
1. Математика: підручник для 3 кл. закладів загально. Середньої освіти : у 2 частинах. Ч.1. /Н.О Будна, М. В. Беденко. -Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2020. – 112 с.
2. Математика: конспекти уроків : 3 кл. Ч. 1. : до підручн. Будної Н.О, Беденка М. В. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2020 – 168 с.