Урок . Візуалізація рядів даних. Дата:
Клас: 10
Цілі:
-
навчальна: сформувати поняття візуалізації рядів даних;
-
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
-
виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.
Хід уроку
І. Організаційний етап
-
привітання
-
перевірка присутніх
-
перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 2.3
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
-
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
-
Інструктаж учителя.
-
Практична робота за комп’ютерами.
Підручник ст. 54
-
Вправи для очей.
VI. Підсумки уроку
Фронтальне опитування
-
Що таке візуалізація? Чим пояснюється її популярність?
-
Які засоби візуалізації ви знаєте?
-
Що відображається на стовпчастих діаграмах з накопиченням? У яких випадках доцільно використовувати такі діаграми?
-
Що відображається на нормованих стовпчастих діаграмах з накопиченням? У яких випадках доцільно використовувати такі діаграми?
-
Що відображається на кільцевих діаграмах? У яких випадках доцільно будувати такі діаграми?
Рефлексія
1. Під час уроку я
-
дізнався…
-
зрозумів…
-
навчився…
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроках найкраще в мене виходило…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
VІI. Домашнє завдання
Підручник § 2.3 ст. 49-50
VІІI. Оцінювання роботи учнів