Урок "Властивості степеней"

Про матеріал
Матеріал містить розробку уроку застосування знань, умінь учнів з теми "Властивості степеня з натуральним показником" з алгебри 7 клас
Перегляд файлу

7 клас Алгебра

Тема уроку:  Властивості степеня з натуральним показником

Мета уроку:  

- формування математичної компетентності(закріпити навички  застосування властивостей степеня з натуральним показником при розв’язуванні задач ;розвивати навички усної  лічби);

- формування соціальної компетентності(розвивати вміння працювати разом);

- формування комунікативної компетентності (виховувати допитливість, увагу до рідних, близьких та друзів, любов до навчання);

  • формування громадянської компетентності(виховувати відповідальне ставлення до виконання обов’язків в сім'ї ).

Тип уроку: застосування знань умінь і навичок.

Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютер ,презентація, ватмани, картки з індивідуальними   завданнями, сигнальні картки, смайлики для групової роботи, смайлики для контролю емоційного стану учнів,  підручник «Алгебра. 7 клас»(автори:Кравчук В.Р.,Янченко Г.М.).

ХІД   УРОКУ

І. Організаційний момент.

Слово учителя.

Доброго дня , любі діти! Я рада бачити вас на своєму уроці. Хочу щоб ви почувались на моїх уроках  як у родинному колі. Покажіть мені,з яким настроєм ви прийшли до мене на урок ( смайлики для контролю емоційного стану учнів).

ІІ. Перевірка виконання домашнього завдання.(заміна зошитів)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Вступне слово учителя.

   Сьогодні ми будемо застосовувати  знання із теми  «Властивості степеня з натуральним показником» під час розв’язування вправ,зробимо це під час тематичної подорожі «Сім’я без насильства».

Кожен з вас знає,яке важливе значення має сім’я для кожної людини,тому ми з вами виконаємо вправу «Асоціації». На дошці записане слово « сім’я». Ваше завдання : до кожної літери підібрати слова, які стосуються вашої сім'ї та починаються з відповідної літери.

С

І

М'

Я

 

ІV. Розв'язування вправ.

 

1. Актуалізація теоретичних знань. «Так-Ні».

Слово учителя.

Проблема подолання домашнього насильства щодо дітей  дедалі стає важливішою. Чи мало місце в вашій сімї насильство по відношенню до вас?Відповідь дайте однозначно: «Так» чи «Ні» за допомогою сигнальних карток.

Гру «ТАК-НІ» ми продовжимо для того, щоб нагадати основні теоретичні положення вивченої теми.

 

2.Усний рахунок. «Пухнастики і математика».

Слово учителя.

Чи змінився ваш настрій в ході нашого уроку?(Контроль емоційного стану учнів)

Дуже радує, що основна маса учнів класу ніколи не бачила насильства з боку батьків або рідних. Скажіть мені , як найчастіше звертається до вас рідна матуся?

Ось зараз ми з вами проведемо усний рахунок ,але незвичайний, кожен з вас вибере собі питання від героя, ім'ям якого вас найчастіше звуть ваші рідні.

(Презентація «Пухнастики і математика»)

3.Розв’язування вправ.

Слово учителя.

Любі семикласники, назвіть мені ті якості ,які допомагають вашій сім'ї бути найкращою.

Ось зараз ви й проявите свої найкращі якості: наполегливість, старанність, толерантне відношення до близьких під час розв’язування вправ.

№276(а,в) (робота біля дошки)

№278 (а,в)(робота в парах)

№280(б)     (коментоване письмо)

282             (самостійна робота)

283(в,г)      (робота біля дошки)

4.Музична пауза.

Слово учителя.

Багато хто з вас називали уважне ставлення до рідних та близьких як одну з найкращих якостей вашої сім'ї. Ось зараз ми подивимось, наскільки вона у вас сформована під час вправи «Уважний учень».

(звучить уривок з пісні «Математика» групи «ТІК»)

 Скільки математичних термінів ви почули в уривку з пісні групи «ТІК» «Математика»?

5. Самостійна робота. Робота з шифрованим текстом.

Слово учителя.

Самостійність - ось та риса, яка знадобиться вам для подальшого життя та побудови щасливої родини. Перед вами стоїть завдання розшифрувати запис з допомогою шифрограми, яка є у вас на столі.

 

 

Розв’яжіть завдання та запишіть вислів:

23•22

100

ро

54:52

8

У

(22)2

5

міц

22•52

25

ли

37:35•9

9

кра

1230

81

ди

0,512•212•5

12

на

(0,22)3•56+72

20

ї

(2•3)3: 33

32

Щас

81:32

49

на

53:5-5

1

на

28:26+23

16

ва

«Щаслива родина – міцна Україна»

 

V.Проект «Моя сім'я» .

Слово учителя.

А зараз ви об’єднаєтесь в групи для того, щоб презентувати своє бачення даного вислову або у вигляді малюнку , або переліком якостей щасливої родини.

(Робота над проектом).

VІ. Підсумок.

Слово учителя.

Наш урок добігає кінця.

-Чи досягли ми поставленої мети?

- Що вам сподобалось на сьогоднішньому уроці?

- Чи змінився ваш настрій в ході нашого уроку?(Контроль емоційного стану учнів)

 

    На закінчення мені хочеться побажати:робіть добро,посміхайтеся найдобрішою усмішкою,яка перетворить ваше  життя і життя ваших близьких, друзів на казку. Життя-це казка,тож будьте добрими героями  у  ній!

 

VІІ.Домашнє завдання.

   Розв’язати №279(г,д,е), 281(а), 284.

 

 

doc
До підручника
Алгебра 7 клас (Кравчук В.Р., Підручна М.В., Янченко Г.М.)
До уроку
Степінь з натуральним показником
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку