7 клас Алгебра
Тема уроку: Властивості степеня з натуральним показником
Мета уроку:
- формування математичної компетентності(закріпити навички застосування властивостей степеня з натуральним показником при розв’язуванні задач ;розвивати навички усної лічби);
- формування соціальної компетентності(розвивати вміння працювати разом);
- формування комунікативної компетентності (виховувати допитливість, увагу до рідних, близьких та друзів, любов до навчання);
Тип уроку: застосування знань умінь і навичок.
Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютер ,презентація, ватмани, картки з індивідуальними завданнями, сигнальні картки, смайлики для групової роботи, смайлики для контролю емоційного стану учнів, підручник «Алгебра. 7 клас»(автори:Кравчук В.Р.,Янченко Г.М.).
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
Слово учителя.
Доброго дня , любі діти! Я рада бачити вас на своєму уроці. Хочу щоб ви почувались на моїх уроках як у родинному колі. Покажіть мені,з яким настроєм ви прийшли до мене на урок ( смайлики для контролю емоційного стану учнів).
ІІ. Перевірка виконання домашнього завдання.(заміна зошитів)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Вступне слово учителя.
Сьогодні ми будемо застосовувати знання із теми «Властивості степеня з натуральним показником» під час розв’язування вправ,зробимо це під час тематичної подорожі «Сім’я без насильства».
Кожен з вас знає,яке важливе значення має сім’я для кожної людини,тому ми з вами виконаємо вправу «Асоціації». На дошці записане слово « сім’я». Ваше завдання : до кожної літери підібрати слова, які стосуються вашої сім'ї та починаються з відповідної літери.
С
І
М'
Я
ІV. Розв'язування вправ.
1. Актуалізація теоретичних знань. «Так-Ні».
Слово учителя.
Проблема подолання домашнього насильства щодо дітей дедалі стає важливішою. Чи мало місце в вашій сімї насильство по відношенню до вас?Відповідь дайте однозначно: «Так» чи «Ні» за допомогою сигнальних карток.
Гру «ТАК-НІ» ми продовжимо для того, щоб нагадати основні теоретичні положення вивченої теми.
2.Усний рахунок. «Пухнастики і математика».
Слово учителя.
Чи змінився ваш настрій в ході нашого уроку?(Контроль емоційного стану учнів)
Дуже радує, що основна маса учнів класу ніколи не бачила насильства з боку батьків або рідних. Скажіть мені , як найчастіше звертається до вас рідна матуся?
Ось зараз ми з вами проведемо усний рахунок ,але незвичайний, кожен з вас вибере собі питання від героя, ім'ям якого вас найчастіше звуть ваші рідні.
(Презентація «Пухнастики і математика»)
3.Розв’язування вправ.
Слово учителя.
Любі семикласники, назвіть мені ті якості ,які допомагають вашій сім'ї бути найкращою.
Ось зараз ви й проявите свої найкращі якості: наполегливість, старанність, толерантне відношення до близьких під час розв’язування вправ.
№276(а,в) (робота біля дошки)
№278 (а,в)(робота в парах)
№280(б) (коментоване письмо)
282 (самостійна робота)
283(в,г) (робота біля дошки)
4.Музична пауза.
Слово учителя.
Багато хто з вас називали уважне ставлення до рідних та близьких як одну з найкращих якостей вашої сім'ї. Ось зараз ми подивимось, наскільки вона у вас сформована під час вправи «Уважний учень».
(звучить уривок з пісні «Математика» групи «ТІК»)
Скільки математичних термінів ви почули в уривку з пісні групи «ТІК» «Математика»?
5. Самостійна робота. Робота з шифрованим текстом.
Слово учителя.
Самостійність - ось та риса, яка знадобиться вам для подальшого життя та побудови щасливої родини. Перед вами стоїть завдання розшифрувати запис з допомогою шифрограми, яка є у вас на столі.
Розв’яжіть завдання та запишіть вислів:
23•22 |
100 |
ро |
54:52 |
8 |
У |
(22)2 |
5 |
міц |
22•52 |
25 |
ли |
37:35•9 |
9 |
кра |
1230 |
81 |
ди |
0,512•212•5 |
12 |
на |
(0,22)3•56+72 |
20 |
ї |
(2•3)3: 33 |
32 |
Щас |
81:32 |
49 |
на |
53:5-5 |
1 |
на |
28:26+23 |
16 |
ва |
«Щаслива родина – міцна Україна»
V.Проект «Моя сім'я» .
Слово учителя.
А зараз ви об’єднаєтесь в групи для того, щоб презентувати своє бачення даного вислову або у вигляді малюнку , або переліком якостей щасливої родини.
(Робота над проектом).
VІ. Підсумок.
Слово учителя.
Наш урок добігає кінця.
-Чи досягли ми поставленої мети?
- Що вам сподобалось на сьогоднішньому уроці?
- Чи змінився ваш настрій в ході нашого уроку?(Контроль емоційного стану учнів)
На закінчення мені хочеться побажати:робіть добро,посміхайтеся найдобрішою усмішкою,яка перетворить ваше життя і життя ваших близьких, друзів на казку. Життя-це казка,тож будьте добрими героями у ній!
VІІ.Домашнє завдання.
Розв’язати №279(г,д,е), 281(а), 284.