Урок " Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на число 7"

Про матеріал
Мета: вправляти учнів у засвоєнні таблиці ділення на 7 та розв’язуванні задач; удос- коналювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, узагальнювати та робити висновки; виховувати старанність, працьовитість, бажання вчитися
Перегляд файлу

Тема: Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на число 7"

Мета: вправляти учнів у засвоєнні таблиці ділення на 7 та розв’язуванні задач; удос-

             коналювати обчислювальні навички;

             розвивати логічне мислення, вміння аналізувати, узагальнювати та робити

             висновки;

             виховувати старанність, працьовитість, бажання вчитися

Хід уроку

Обладнання. Мультимедійна презентація, картки для роботи в групах.

Тип уроку: урок-подорож

I.Організація класу. Привітання з гостями

- Діти, до нас на урок завітало багато гостей. Подаруйте їм посмішку і чемно приві-

тайтеся.

Всіх вітаєм, добрий день

Хай щасливим буде день.

-Я сподіваюсь, що від роботи на уроці ви отримаєте задоволення і гарний настрій бу-

де супроводжувати вас цілий день.

II. Повідомлення теми і мети уроку

слайд

-Діти, як називається планета, на якій ми живемо?

-Земля.

-А які ще планети ви знаєте?

-Отже, сьогодні ми з вами побуваємо в космосі і побачимо планети, які входять до

складу Сонячної системи.

-Під час цієї подорожі ми повторимо з вами таблицю ділення на7.

III.Контроль, корекція, закріплення знань

-А на чому ми з вами будемо подорожувати ви дізнаєтесь, коли розгадаєте ребус.

слайд

 

-Так, звичайно на ракеті.(слайд )

-Отже, ми вирушаємо в подорож.

1. Усний рахунок (слайд )

-А зараз наша ракета пролітає над найближчою до Сонця планетою-Меркурій

слайд

Меркурій-найменша планета Сонячної системи і найближча до Сонця. Вона оберта-

ється навколо Сонця за 88 днів.

-Скільки планет у Сонячній системі?(8)

2. Хвилинка каліграфії

Написання цифри 8.

- А зараз ми займемося гімнастикою мислення.

3. Математичний диктант

слайд

Скільки очей в 7-ми вовків?

В 3-х трикутників кутів?

Лап у 4-х котів?

Ніжок у 8-ми курчат?

Вушок в 9-ти зайчат?

Ріжок у 5-ти корів?

Скільки лап у 3-х бобрів?

Днів у тижнях чотирьох?

Пальців на руках шістьох?

Крил у 9-ти синиць?

Вушок у сімох лисиць?

Відповіді: 14, 9, 16, 16, 18, 10, 12, 28, 30, 18, 14

Ми зупиняємося над планетою Венера.

Слайд

 

Венера-друга за відстанню від Сонця планета,схожа на яскраву зірку, тому її назива-

ють «ранковою зорею»

IV.Закріплення вивченого матеріалу

-Знову наша ракета прямує  далі.

4. Робота з підручником

- Складання і розв’язування рівнянь

Завдання №858(ст.138)

Ракета зупиняється над планетою Земля

Слайд

Земля-третя від Cонця планета, її часто називають блакитною або зеленою плане-

тою.

5. Фізкультхвилинка (слайд)

-Подорож наша триває. Наступна планета Марс.

слайд

Марс-четверта від Сонця планета червоного кольору, яка названа на честь бога вій-

ни. Має 2 супутники.

-Прямуємо далі.

6. Робота над задачами

Задача №859(ст.138)

Задача №860 (ст.138)-усно

-А за вікном уже Юпітер.

слайд

Юпітер-найбільша планета Сонячної системи. Має 16 супутників. Випромінює біль-

ше тепла, ніж одержує від Сонця.

V.Розвиток математичних умінь

-Вирушаємо далі.

 

 

7.Робота в групах. Обчислити вирази

 

I група  IIгрупа  IIIгрупа

49:7   3                     42:7+20                    21:7   5

65-35:7  63:7:3  (96-40):7

14:7+48  (65+5):7  49:7+7

(10+46):7  70-56:7  74-28:7

слайд

Сатурн- друга за розміром планета Сонячної системи. Має 20 супутників, які склада-

ються  зі шматків льоду і каміння. Супутники утворюють яскраві кільця.

-А далі нас чекають наступні дві планети.

8. Геометричний матеріал

слайд

-Скільки всього трикутників? Квадратів?

-На скільки більше трикутників, ніж квадратів?

- У скільки разів більше трикутників, ніж квадратів?

слайд

Уран і Нептун

Планети близькі за розмірами і однакові за складом. Вони дуже холодні. На відміну

від інших планет, вісь Урана нахилена майже під прямим кутом і планета рухається

навколо Сонця боком.

 

 

VI.Підсумок уроку

- Таблицю ділення на яке число ми повторили?

- Які завдання вам було важко виконувати?

- В чому у вас не виникало проблем?

- Які емоції ви відчували під час уроку?

- Назвіть планети, які ви запамятали.

VII. Д/з ст. 138, №863, 864.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 грудня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку