Цей урок було розроблено і проведено для учнів 5 класу. Він був дуже ефективним, тому я його хочу опублікувати
Конспект уроку вчителя інформатики Кузнецової С. А.
Інформатика. 5 клас. Урок № 16
Тема уроку : «Введення, редагування та форматування символів і абзаців.»
Мета уроку:
ознайомити учнів з принципами форматування символів та абзаців; удосконалювати навички роботи в текстовому редакторі,;
розвивати вміння форматувати символи та абзаци, застосовувати знання в подібній і новій ситуації;
виховувати самостійність, організованість і відповідальність за виконану роботу; бажання піклуватися про своє здоров'я
Обладнання : комп’ютери, мультимедійний проектор, зошит, картки з завданнями,
Тип уроку: комбінований.
Компетенції учнів :
Основні поняття |
Основні знання |
Основні вміння |
Форматування тексту, Форматування абзаца |
Як змінювати значення параметрів форматування тексту, форматувати символи та абзаци |
Форматування символів та абзаців |
Девіз уроку (вислів, написаний на дошці)
Те, що я чую, я забуваю;
Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю;
Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти;
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю навичок;
Коли я передаю знання іншим - стаю майстром.
На протязі уроку вчитель декілька разів привертає увагу учнів до девізу уроку і з дітьми вирішує, який рядок відповідає етапу уроку, на якому вони знаходяться.
Основні етапи :
Етап |
Час |
Форми навчання |
Методи та прийоми навчання |
Зміст |
||
Самовизначення до діяльності учнів |
1 хв. |
фронтальна |
словесний |
Валеологічна вправа (Вв) (Дихальна вправа « Надуй кульку» ) Привітання з учнями. Перевірка підготовки учнів до заняття.
Оцінка за урок виставляється з урахуванням Карти оцінювання. |
||
Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу
Актуалізація опорних знань
Постановка навчальної задачі. |
5 хв.
2 хв. |
колективна
робота в парах
|
словесно- наочний
словесно- наочний
|
Перевірка д\з
Актуалізація суб'єктного досвіду учнів
Показ соціального і практичного значення матеріалу, що вивчається. Успішна людина повинна мати візитну картку. Демонстрація візиток. Яка привертає увагу? Чому? Постановка перед учнями навчальної проблеми. Результати вхідного тестування показали, що не всі вміють редагувати і форматувати тексти в текстовому процесорі.
Повідомлення теми уроку. Учні записують тему уроку в зошити.
|
||
Етап засвоєння і застосування нових знань і способів дій. «Відкриття нового знання» |
7 хв. |
колективна
|
словесно- наочний
|
Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.
Робота з текстом Будь ласка, доповніть речення:
|
||
Хвилинка релаксації |
1 хв. |
колективна |
|
В в. Закрийте очі. Уявить: Ви на узбережжі океану
Відкрийте очі і продовжуємо працювати. |
||
Первинна перевірка розуміння навчального матеріалу. |
5 хв.
3 хв.
|
робота в парах
колективна
|
«Творча лабораторія»
наочний
|
Завдання На парті лежать зразки форматування і картки з відформатованим текстом .
Вв («Навчання в русі») Взаємоперевірка (учні обмінюються зошитами , встають з за парт, підходять до ПК і перевіряють роботи однокласників порівнюючи з електронним оригіналом завдання «Картки 6 кл.»). Взаємооцінювання (Все вірно – 10 балів, за кожну помилку знижується на 1 бал). Оцінку виставити в картку оцінювання. |
||
Фізкультхвилинка. |
1 хв. |
колективна
|
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності в вигляді інтерактивної вправи Карусель. (Учні встають в два кола – внутрішнє і зовнішнє. Внутрішнє коло нерухоме, зовнішнє рухається. Учні обмінюються інформацією (будь яке правило з БЖД) |
||
Застосування нових знань. Формування практичних навичок. (Робота за комп’ютером ) |
11хв
1 хв.
2 хв. |
індивідуальна
індивідуальна
колективна
|
самостійна робота
наочний
наочний
|
Практичне завдання (Кожен учень отримає картку з завданням)
Учні, яки виконали роботу раніше, допомагають однокласникам (за це отримають додатковий бал).
Вв Виконання вправ для зняття зорової втоми (після 6 хв роботи за ПК) «Уважно подивіться навколо» (учні уважно розглядають все навколо, а потім закривають очі і вчитель задає 3 питання по інтер’єру ).
Вв («Навчання в русі») (після 10 хв. роботи за ПК) Взаємоперевірка (учні міняються місцями за ПК і перевіряють роботи однокласників порівнюючи з електронним оригіналом «Практичне завдання оригинал»). Взаємооцінювання (Все вірно – 10 балів, за кожну помилку знижується на 1 бал). Оцінку виставити в картку оцінювання. |
||
Перевірка розуміння навчального матеріалу. Рефлексія |
1 хв. |
колективна |
словесний |
Вправа «Мікрофон» Учні по черзі «беруть мікрофон» і висловлюються: Під час уроку я дізнався…, зрозумів…, навчився… |
||
Підбиття підсумків |
2 хв. |
індивідуальна
|
словесно-наглядний
|
Повідомлення вчителя Пора підвести підсумки.
Учні визначають майстрів, яки допомагали однокласникам. |
||
Домашнє завдання |
1 хв. |
|
|
Зробити в зошиті і на ПК власну візитну картку. |
||