Викладач Середа Н.С.
Бериславський педагогічний коледж імені В.Ф. Беньковського
Херсонського державного університету
Тема: Wild animals (Bison, Beaver). Smart World. (за підручником Мітчелл Г.К. Smart Junior 2 for Ukraine)
Мета: повторити вживання лексики у відомих граматичних структурах, розвивати навички техніки читання та письма, розвивати фонематичний слух та інтонаційно-вимовні навички під час аудіювання та читання тексту, розвивати навички усного мовлення, розвивати вміння описувати тварин з опорою на малюнок, сприяти ефективній комунікації, активізувати мовленнєвий матеріал в усному спілкуванні шляхом виконання інтерактивних пісень і чантів, мотивувати до вивчення іноземної мови через використанням конструктора інтерактивних вправ Learning Apps, формувати навички роботи в парах, сприяти зростанню впевненості школяра в своїх силах, що мотивуватиме його до нових успіхів у вивченні іноземної мови, вчити учнів цінувати і бережливо ставитися до природи.
Тип уроку : формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом
Методи: організація тренування, організація практики спілкування, демонстрація, контроль,TPR.
Інтерактивні методи : робота в парах, «Мікрофон», мозковий штурм
Інтеграція: я досліджую світ, українська мова, фізичне виховання.
Змістові лінії: екологічна безпека та сталий розвиток: взаємозв’язок людини й навколишнього середовища, громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших..
Здоров’язберігаючі технології фізкультхвилинка.
Засоби: інтерактивна дошка, флеш картки, іграшки, аудіо та відео матеріали, кубики з питаннями, презентація.
Хід заняття
І. Початок уроку
1. Організаційний момент
Вітання.
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
2. Мовленнєва зарядка.
Робота в парах. (Учні розподіляються по парам, кожна пара отримує кубик з питаннями. По черзі передаючи кубик один одному ставлять запитання та відповідають)
Час 2-3 хв.
3. Фонетична зарядка Phonics 4 c. 103 (Smart Junior 2)
CD 2 075 - bed, leg, red. box, fox, top
CD 2 076- Jen the hen and Bob the fox.
4. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні ми з вами повторимо англійською мовою назви диких тварини, прочитаємо цікавий текст про бізона та бобра та дізнаємося що ж є у лісі (назва тексту “What’s in the forest?”)
II. Основна частина
1. Актуалізація опорного матеріалу. Повторення вивченої лексики.
Climb, lion, zebra, leg, tail, tree and giraffe. (bison, horn, teeth, beaver, dive) СЛАЙДИ _
Гра «What’s missing?» Метод« Мікрофон»
2. Розвиток навичок аудіювання та читання (монолог). Робота з підручником. с. 60.
1) Listen, Point and read.2) Shadow reading 3) Reading with pauses.
CD2 014 (Smart Junior 2)
3.Контроль розуміння тексту. в. 2, с. 60
https://learningapps.org/watch?v=pbtjaz3zc20 Full- description Text Bison
https://learningapps.org/watch?v=pzadmz1b220 Full Bison/Beaver Yes/No
Вправа «Закінчи речення».
5. Розвиток навичок усного мовлення з опорою на малюнок.
Опис бобра та бізона за зразком. СЛАЙД- ОПОРА
6. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=2UcZWXvgMZE
7. Повторення лексики.Vocabulary.
https://learningapps.org/watch?v=pixie5cnt20
8. Розвиток навичок техніки читання. What’s in a forest?
CD2 016 (Smart Junior 2)
Listen, point and read.
в. 1 с.61.
9. Контроль розуміння тексту.
Вправа Read and say Yes or No
https://learningapps.org/watch?v=psdg6k6ft20 What’s in the forest Yes/No puzzle
KEY
1. The tree is red and brown - NO
2. The bear is big –YES
3. The bird is small –YES
4. The flowers are yellow –NO
10. Розвиток навичок техніки письма.
(картки)
Мораль Respect animals.
ІІІ. Заключна частина
1. Підбиття підсумків
Рефлексія.
Song Goodbye
https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY