Урок з використанням інноваційних технологій.
Мета:
1). навчальна: ознайомити з новими словами за темою «Професії», вчити вживати тематичні ЛО в усному і писемному мовленні;
2). розвивальна: розвивати уміння і навичок говоріння, читання, письма та аудіювання; розвивати уміння аналізувати і робити висновки;
3). виховна: виховувати культуру спілкування та повагу до людей різних професій;
4). освітня: вчити назви професій та вживання артикля з назвами професій.
Інноваційні технології:
1). інформаційно-комунікаційні
2). здоров'язбережувальні
3) інтерактивні
4) проектна
Підготувала вчитель англійської мови
Семениста Наталія Вікторівна
Робота і професії. Введення і опрацювання
тематичних лексичних одиниць
Мета:
1). навчальна: ознайомити з новими словами за темою «Професії», вчити вживати тематичні ЛО в усному і писемному мовленні;
2). розвивальна: розвивати уміння і навичок говоріння, читання, письма та аудіювання; розвивати уміння аналізувати і робити висновки;
3). виховна: виховувати культуру спілкування та повагу до людей різних професій;
4). освітня: вчити назви професій та вживання артикля з назвами професій.
Інноваційні технології:
1). інформаційно-комунікаційні
2). здоров’язбережувальні
3) інтерактивні
4) проектна
Підготувала вчитель англійської мови
Семениста Наталія Вікторівна
ХІД УРОКУ
1. Привітання і введення в іншомовну атмосферу:
a). мовленнєва зарядка (співання пісні «Good Morning to you») (інтерактивна і здоров’язбережувальна технологія, прийоми: робота в групі і створення позитивного настрою)
б). фонетична зарядка
- Let’s train the sounds [w], [v]
- How are you today? Very well, very well, very well.
2. Перевірка домашнього завдання.
- Let’s check up your home task.
- What was your home task for today?
-Yes, to make up a leaflet “Improve Your English”
(Діти демонструють свої буклети) (проектна технологія)
3. Повідомлення теми і мети уроку.
- Listen to the word combinations: homework, classwork, good work, bad work.
- What word do you here in every word combination?
– Yes, it’s “work”.
- What does it mean?
– Yes, it means “робота”.
-So, the topic of today’s lesson is “Work and Professions”
- «Робота і професії».
- Сьогодні на уроці ви познайомитеся з назвами професій, будете вчитися вживати нові слова у своєму мовленні та сприймати їх на слух, попрактикуєтеся читати і писати речення з новими тематичними ЛО.
1. Введення тематичних лексичних одиниць (ЛО)
(Учням демонструються плакати “Professions”)
- Look at the pictures, repeat after me and remember.
2). Читання речень з новими ЛО.
-Match sentences with pictures. (HO1)
3) Фізкультхвилинка (здоров’язбережувальна технологія)
4). Активізація тематичних ЛО в усному і писемному мовленні учнів:
а). вправа «Спіймай помилку» (інтерактивна технологія)
- Зверніть увагу яке слово вживається перед назвами професій?
- Так, артикль “a/an”.
- Давайте пограємо у гру. Я буду говорити назви професій і спеціально робитиму помилки, а ви будете плескати в долоні, як тільки почуєте помилку.
- It`s a doctor. – It`s …doctor.
б). вправа «Фантазуємо разом»
(інтерактивна і здоров’язбережувальна технології)
- Закрийте очі, уявіть, що ви стали дорослими. Знову зібрались у цьому класі. Ви не бачились багато років і вам дуже цікаво хто ким став. Уявіть хто ви за професією. А тепер відкрийте очі і запитайте один-одного:
- What`s your profession? - Запишіть складені вами речення.
5). Розвиток умінь аудіювання. (інформаційно-комунікаційна технологія)
- Уважно прослухайте пісеньку і скажіть, які професії в ній згадуються?
(перегляд відео “Job Song”)
1). Домашнє завдання.
- Записати нові тематичні ЛО у словники і вчити їх напам’ять(HO2)
2). Підведення підсумків уроку/Рефлексія. (інтерактивна технологія)
На уроці я:
- дізнався...
- зрозумів...
- навчився...
- найбільший мій успіх - це...
- найбільші труднощі я відчув...
- я не вмів, а тепер умію...