До розіграшу
залишилось:
12 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок “Work and Professions” - «Робота і професії».

Про матеріал

Урок з використанням інноваційних технологій.

Мета:

1). навчальна: ознайомити з новими словами за темою «Професії», вчити вживати тематичні ЛО в усному і писемному мовленні;

2). розвивальна: розвивати уміння і навичок говоріння, читання, письма та аудіювання; розвивати уміння аналізувати і робити висновки;

3). виховна: виховувати культуру спілкування та повагу до людей різних професій;

4). освітня: вчити назви професій та вживання артикля з назвами професій.

Інноваційні технології:

1). інформаційно-комунікаційні

2). здоров'язбережувальні

3) інтерактивні

4) проектна

Підготувала вчитель англійської мови

Семениста Наталія Вікторівна


Перегляд файлу

Робота і професії. Введення і опрацювання

     тематичних лексичних одиниць

Мета:

1). навчальна: ознайомити з новими словами за темою «Професії», вчити вживати тематичні ЛО в усному і писемному мовленні;

2). розвивальна: розвивати уміння і навичок говоріння, читання, письма та аудіювання; розвивати уміння аналізувати і робити висновки;

3). виховна: виховувати культуру спілкування та повагу до людей різних професій;

4). освітня: вчити назви професій та вживання артикля з назвами професій.

Інноваційні технології:

1). інформаційно-комунікаційні

2). здоров’язбережувальні

3) інтерактивні

 4) проектна

Підготувала вчитель англійської мови

Семениста Наталія Вікторівна

    

ХІД УРОКУ

  1. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Привітання і введення в іншомовну атмосферу:

a). мовленнєва зарядка (співання пісні «Good Morning to you») (інтерактивна і здоров’язбережувальна технологія, прийоми: робота в групі і створення позитивного настрою)

б). фонетична зарядка

- Let’s train the sounds [w], [v]

- How are you today? Very well, very well, very well.

2. Перевірка домашнього завдання.

- Let’s check up your home task.

- What was your home task for today?

-Yes, to make up a leaflet “Improve Your English”

(Діти демонструють свої буклети) (проектна технологія)

3. Повідомлення теми  і мети уроку.

- Listen to the word combinations: homework, classwork, good work, bad work.

- What word do you here in every word combination?

– Yes, it’s “work”.

- What does it mean?

 – Yes, it means “робота”.

-So, the topic of today’s lesson is “Work and Professions”

- «Робота і професії».

- Сьогодні на уроці ви познайомитеся з назвами професій, будете вчитися вживати нові слова у своєму мовленні та сприймати їх на слух, попрактикуєтеся читати і писати речення з  новими тематичними ЛО.

  1. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Введення тематичних лексичних одиниць (ЛО)

(Учням демонструються плакати “Professions”)

- Look at the pictures, repeat after me and remember.

2). Читання речень з новими ЛО.

-Match sentences with pictures. (HO1)

3) Фізкультхвилинка (здоров’язбережувальна технологія)

4). Активізація тематичних ЛО в усному і писемному мовленні учнів:

а). вправа «Спіймай помилку» (інтерактивна технологія)

- Зверніть увагу яке слово вживається перед назвами професій?

- Так, артикль a/an”.

- Давайте пограємо у гру. Я буду говорити назви професій і спеціально робитиму помилки, а ви будете плескати в долоні, як тільки почуєте помилку.

- It`s a doctor. – It`s …doctor.

б). вправа «Фантазуємо разом»

(інтерактивна і здоров’язбережувальна технології)

- Закрийте очі, уявіть, що ви стали дорослими. Знову зібрались у цьому класі. Ви не бачились багато років і вам дуже цікаво хто ким став. Уявіть хто ви за професією. А тепер відкрийте очі і запитайте один-одного:

- What`s your profession? - Запишіть складені вами речення.

5). Розвиток умінь аудіювання. (інформаційно-комунікаційна технологія)

- Уважно прослухайте пісеньку і скажіть, які професії в ній згадуються?

(перегляд відео “Job Song”)

  1. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

1). Домашнє завдання.

- Записати нові тематичні ЛО у словники і вчити їх напам’ять(HO2)

2). Підведення підсумків уроку/Рефлексія. (інтерактивна технологія)


На уроці я:

- дізнався...

- зрозумів...

- навчився...

- найбільший мій успіх - це...

- найбільші труднощі я відчув...

- я не вмів, а тепер умію...


 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додав(-ла)
Semenysta Natalia
Додано
6 лютого
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку