Урок Я досліджую світ 2 клас "Тварини Азії"

Про матеріал
Мета уроку: Формувати предметні компетентності: Ознайомити учнів з тваринами, які мешкають в Азії.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Інтегрований

Урок 9. 3

Тема.Тварини Азії

Мета: Інтеграція освітніх галузей:

  • громадянська та історична;
  • соціальна та здоровязбережувальна;
  • природнича;
  • інформативна;
  • технологічна.

Формувати предметні компетентності:

Ознайомити учнів з тваринами, які мешкають в Азії. Продовжити навчати шукати інформацію і працювати з нею; сприяти розвиткові пам’яті, спостережливості. Продовжувати виховувати бережливее ставлення до природи, тваринного світу.

Формувати ключові компетентності:

  • Вміння вчитися: планувати свої дії, організовувати свою навчальну діяльність у взаємодії з учителем, інформаційними засобами; виробляти навички дослідницької роботи та спостереження;
  • Соціальну: продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді; формувати вміння оволодівати новими інформаційними технологіями, використовувати джерела інформації для власного розвитку.
  • Здоров’язбережувальну: формувати поняття про взаємозв’язок організму людини з природним   оточенням.
  • Громадянську: формувати здатність усвідомлювати роль людини в збереженні природи.

Обладнання: Ноутбук, телевізор, презентація, відео, розд. матеріал: хмари слів, ілюстрації, картки, Lego, Крісло Автора.

Урок комбінований

Хід уроку

I. Організаційний момент

Ранкове коло

1. Привітання:

Усміхнися всім навколо: (посміхаємося всім учням у колі)

небу, сонцю, квітам, людям.(тягнемося руками вгору, потім нахиляємося донизу)

І тоді обов'язково

день тобі — веселим буде!(усміхаємося сусіду зліва та справа, беремося за руки)

«Доброго ранку всім!»                                                                    Анатолій Костецький

2.Новини дня (Доповідає помічник вчителя)

Вправа «Погода»

- Мій помічник оголосить новини дня.

- Сьогодні 6 листопада, середа. За даними «Синоптика» на сьогоднішній день в НВК №3, а зокрема у 2-А класі, очікується такий прогноз погоди, а саме: безхмарне небо на уроці, сильний вітер від піднятих рук та глибоких знань, температура плюсова, опадів – не буде. А на території міста буде сухо і сонячно. Всім присутнім синоптична лабораторія бажає: нехай проблеми та незгоди не роблять вам в житті погоди.

- Дякую, сідайте, будь ласка.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Зворотний зв’язок із минулим заняттям.

- Про що ми говорили на минулому уроці?

- Що ми дізналися про Азію?

- Нещодавно ми розпочали мандрівку Азією, дізналися більше про цей континент, країни, що на ньому розташовані

- Давайте перевіримо, що ви дізналися на минулому уроці.

2. Робота з LEGO:  А - червона цеглинка;

Б – синя цеглинка;

                                  В – жовта цеглинка.

  У яких країнах Азії проживає найбільша кількість людей?

А — Китай та Японія;

Б — Китай та Індія;

В — Росія і Казахстан;

  З якими континентами межує Азія?

А — Європа та Австралія;

Б — Австралія та Африка;

В — Африка і Європа;

  Яка з цих країн розташована у Азії?

А — Туреччина;

Б — Єгипет;

В — Австралія.

Перевірка: 

 

3. Альпіністи

- А ще про що ми дізналися?

-  Вчора ми дізналися про найвищі гори світу — Гімалаї. Відчули себе у ролі альпіністів, які підкорюють гірські вершини». .

- Хто з українських альпіністів підкорив найвищу гору у світі? (Дмитро Семеренко, Роман Городечний і Тарас Поздній.)

- Що ми знаємо про Дмитра Семеренка? (Діма-гордість нашої школи, наш випускник НВК №3)

- Які складності чекають на людей, які хочуть підкорити гору?

- Що допомогає альпіністам підкорювати гірські вершини?

- Чому наших альпіністів можна назвати героями?

- Як ви розумієте вислів «Один за всіх і всі за одного»?

- Підсумуємо: Якими були наші альпіністи?

Наші альпіністи поводили себе, як справжні герої, а також допомагали одне одному, працювали в одній команді».

- Тож і вам бажаю бути одною командою і допомагати одне одному.

 

ІІІ.Мотивація навчальної діяльностіі повідомлення теми і мети уроку.

  1. Гра «Кроссенс»
  • На цьому уроці ми продовжимо мандрівку Азією.

Розгадайте тему уроку.

  • Як вигадаєте, про щойтимемовасьогодні?
  • Так, ми дослідимо тварин, які мешкають в Азії».
  1. Очікування
  • Що очікуєте від уроку?

 

ІV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Робота в групах   Презентація «Тварини Азії»

Відгадування загадок

  • Розгадайте загадки про тварин Азії, яких ви сьогодні вивчатимете

 

Це тварина темно-сіра,                                     Що за диво-птахчудовий?

Товстонога, товстошкіра.                                  Хвіст у ньогокольоровий.

Як локатори — два вуха,                                  Ніби щойно  зійшов з трону,

Довгим носом спину чуха.                                 Носить чубчик, мов корону (павич)

Гострі бивні — наче роги...                                                                  Діана Безносенко

Гей, тікайте всі з дороги!                                  Здобич у чагарниках шукає

Не примараце, не сон,                                     І отруту сильну має.

А великий сірий...(слон).                                 Капюшон, як в королеви

                                                                           Налякає навіть лева.

Хитрий, хижий і смугастий,                              І не лагідна й не добра

Пазуристий та ікластий.                                   Називаютьїї – (кобра).

Сам він родом із тайги,

Здогадались, хто такий? (тигр)

 

2. Робота в парах «Хмари слів» Великі тварини Азії: список

- Знайдіть, які ще тварини проживають в Азії.

Індійський слон, індійський тигр, індійський носоріг,панда, тигр, двогорбий верблюд, орангутан, малайський ведмідь, нільгау (блакитна антилопа), сніговий барс (ірбіс)

F:\2 2019\3.Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 клас\9 тиждень ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ ТУТ ВІДКРИТИЙ УРОК\Хмари слів Тварини Азії\Слон 2.jpegF:\2 2019\3.Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 клас\9 тиждень ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ ТУТ ВІДКРИТИЙ УРОК\Хмари слів Тварини Азії\Слон 1.jpegF:\2 2019\3.Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 клас\9 тиждень ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ ТУТ ВІДКРИТИЙ УРОК\Хмари слів Тварини Азії\Алігатор 2.jpeghttps://sites.google.com/site/skolaznanna/_/rsrc/1526239855487/hmara-sliv/12.pngF:\2 2019\3.Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 клас\9 тиждень ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ ТУТ ВІДКРИТИЙ УРОК\Хмари слів Тварини Азії\Алігатор 1.jpegF:\2 2019\3.Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 клас\9 тиждень ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ ТУТ ВІДКРИТИЙ УРОК\Хмари слів Тварини Азії\Вовк 2.jpegF:\2 2019\3.Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 клас\9 тиждень ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ ТУТ ВІДКРИТИЙ УРОК\Хмари слів Тварини Азії\Панда.jpegF:\2 2019\3.Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 2 клас\9 тиждень ГОЛОВНЕ ПРО АЗІЮ ТУТ ВІДКРИТИЙ УРОК\Хмари слів Тварини Азії\Орангутан.jpeg

золотистий такін, носоріг, носач, барс, тапір, варан, алігатор, довгоносик,гаур, бантенг, сніговий барс (ірбіс).

 

3. РУХАНКА   

3.The MonkeyDance

Раз, два — час вставати!

Будемо відпочивати!

https://tinyurl.com/y57oj9do

- А зараз тваринки вас запрошують потанцювати з ними.

 

 

3. Робота з підручником с. 85

Читання для себеhttps://image.freepik.com/free-vector/_43633-1461.jpg

 

4. Запитання для обговорення:

• Яких тварин Азії зображено на малюнках?

• Чим відрізняється індійський слон від африканського?

• Кого можна назвати найкрасивішим птахом планети?

• Яка змія є найотруйнішою у світі?

• Чому тигри перебувають під загрозою вимирання, хоча вони є майже у кожному великому зоопарку?

  • Який підсумок зробимо?

Підсумок: «Тваринний світ Азії є дуже різноманітним. Усіх цих тварин потрібно оберігати та охороняти».

 

V. Закріплення вивченого.

1. Робота в групах. (Роздати пазли африканського та індійського слонів)

2. Дослідження.

- Яка тварина найбільша в Азії?

- Дослідіть, чим схожі і  чим відрізняються африканський слон від індійського?

На питання про те, яка тваринанайбільша в Азії, відповідь проста — індійський слон.

Від свого близького родича африканського слона індійський відрізняється меншим розміром вух, відсутністю бивнів самок і меншою вагою. Індійський слон важить в середньому 5 тонн, африканський — приблизно на 1 тонну більше. Також відрізнити індійського слона від африканського можна за горбом на спині і опуклому тімені.

 

3. Бесіда «Книга джунглів»

- Пригадайте, де ми читали про тварин?

          (У творі Редьярда Кіплінга «Книга джунглів»,головним героємякого є Мауглі.)

4. Крісло АВТОРА

- Які ваші враження від прочитаного?

 За бажанням учні, які читали цей твір, можуть сісти до Крісла автора і розказати про свої враження.

 

5. Повторення сюжету казки

- Пригадаємо сюжет цього твору: «У казці розповідається про індійського хлопчика Мауглі, який немовлям опинився у Джунглях. Мудрі тварини навчили Мауглі складним законам Джунглів, навчили розуміти мову звірів, птахів, змій».

6. Персонажі казки

- Пригадайте, які тварини є персонажами цієї казки.

 

7.  Перегляд відеоhttps://tinyurl.com/y57oj9do

- Переглянемо відео про те, як виглядали б ці персонажі у реальному житті:

 

8. Обговорення

Запитання для обговорення:

• Якою твариною є Акела?

• Як звати ведмедя, який був учителем дитинчат вовчої зграї?

• Хто є ворогом Мауглі?

• Яких з цихтварин вибачили?

Підсумуємо: Що описав у "Книзі джунглів" Редьярд Кіплінг?

У "Книзі джунглів" Редьярд Кіплінг описав надзвичайний тваринний світ джунглів Азії.

VІ. Рефлексія

  1. М’яке САМООЦІНЮВАННЯ
  • Про що ми говорили сьогодні?
  • Що нового дізналися на уроці?
  • Чи справдилися ваші очікування?
  • Оцініть себе. (Діти прищепочкою позначають рівень)
  1. Побудова ДІАГРАМИ з LEGO
  • Візьміть цеглинку, яка відповідає вашому настрою і побудуйте ВЕЖУ.
  • Побудуємо ДІАГРАМУ нашого настрою.

VІІ.Підсумкові завдання

1. Вдома знайти інформацію в інтернеті про одну з тварин, які є персонажами «Книги джунглів» та зробити картки, як у підручнику на с. 85.

2. Також у вільний час ви можете переглянути одну з екранізацій «Книги

джунглів» Редьярда Кіплінга.

docx
Додано
1 грудня 2019
Переглядів
2171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку