Урок Я досліджую світ для 2 класу Тема: "Турбуюся про здоров’я"

Про матеріал
Розробка уроку Я досліджую світ для 2 класу .Тема: "Турбуюся про здоров’я".
Перегляд файлу

Розробка уроку Я досліджую світ для 2 класу

 

Тема: "Турбуюся про здоров’я"

Мета:

Навчальна: Закріпити знання учнів про основні правила здорового способу життя, розвивати вміння застосовувати їх на практиці.

Розвиваюча: Розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, уяву, мовлення учнів.

Виховна: Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я, бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання:

Карта-схема "Країна Здоров’я";

Ілюстрації з зображенням продуктів харчування (корисних та шкідливих);  Великі аркуші паперу; фарби, фломастери, олівці;

Картинки з різними видами спорту;

М'яч, плакат із зображенням легень, свічка;

Кошики для роздільного збору сміття.

 

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Привітання учнів. Створення позитивного настрою.

 

Доброго здоров’я, діти, доброго дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,

А здоровий і веселий – щастя не мине!

 

Перевірка готовності до уроку.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда:

  •          Що таке здоров'я?
  •          Чому важливо бути здоровим?
  •          Що потрібно робити, щоб бути здоровим?

Повідомлення теми уроку. Створення асоціативного куща «Здоров’я».

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Гра "Так чи ні" (з м'ячем):

  •          Чи корисні для здоров'я фрукти і овочі?
  •          Чи можна їсти багато солодощів?
  •          Чи потрібно займатися спортом?
  •          Чи можна спати мало?
  •          Чи потрібне мило?

     ... (інші запитання)

 

IV. Вивчення нового матеріалу

Подорож до країни Здоров'я:

Розгляд карти-схеми. Обговорення кожного етапу подорожі.

 

"Острів Правильного Харчування".

Створення острова:

Клас ділиться на кілька команд.

Кожна команда отримує великий аркуш паперу, на якому зобразить свій власний острів здорового харчування.

На острові повинні бути: пляж з морськими продуктами (риба, креветки);

ліс з ягодами та грибами; сад з фруктами та овочами; ферма з молочними продуктами; будинок, де готують здорові страви.

Пошук скарбів:

Команди по класу шукають картки і повинні визначити, до якого місця на їхньому острові підходить той чи інший продукт.

За кожну правильну відповідь команда отримує бали.

Висновок: Здорове харчування впливає на здоров’я.

 

"Місто Активності" (фізкультхвилинка з елементами різних видів спорту)

Руки вгору, руки вниз, на носочках піднімись.

Присядемо, підстрибнемо, ніжками покрутимо.

Як футболісти, ногами стукаємо,

Як баскетболісти, м’яч кидаєм.

Як гімнасти, станьмо на носок,

А як боксер, пробиймо бокс!

 

"Діброва Свіжого Подиху"

Що ми робимо кожної хвилини, навіть не замислюючись про це?» (Очікувана відповідь: дихаємо).

Показати малюнок або картинку легень і пояснити, що це наш основний орган дихання.

Запропонувати учням зробити глибокий вдих і видих, відчувши, як рухається живіт.

Чому чисте повітря важливе:

  •          Що ми вдихаємо, коли дихаємо?» (Повітря).
  •          Повітря, яке ми вдихаємо, має бути чистим, щоб наші легені були здоровими.
  •          Що забруднює повітря? (Вихлопні гази, дим, пил).
  •          Як це впливає на наше здоров’я?
  •          Проведемо простий експеримент: піднесемо запалену свічку до рота і подуємо на неї. Виходить не тільки повітря, а й вуглекислий газ.

Дихальні вправи:

  •          Дихальні вправи допомагають зробити наше дихання глибшим і здоровішим.

Проведемо кілька простих вправ:

«Подуємо на кульку»: учні надувають уявну кульку, роблячи повільні глибокі вдихи і видихи.

«Понюхаємо квітку»: учні вдихають носом уявний аромат квітки, а потім повільно видихають ротом.

«Подуємо на свічку»: учні намагаються задути свічку, роблячи короткий і сильний видих.

Повторити кожну вправу кілька разів.

Як зберегти повітря чистим:

Висновок: Кожен з нас може зробити, щоб зберегти повітря чистим - сортувати сміття, садити дерева, економити електроенергію.

 

"Затока Позитивних Емоцій"

  •          Пригадайте, коли ви були найщасливішими. Поділіться своїми спогадами.
  •          Який колір асоціюється у вас зі щастям, радістю?
  •          Сьогодні ми створимо свою власну "Затоку Позитивних Емоцій", де можна буде відпочити та зарядитися позитивними емоціями.

Релаксаційна вправа: лунає спокійна музика.

  •          Зручно сядьте, закрийте очі та уявіть собі тепле літнє сонце, яке світить вам у обличчя.
  •          Уявіть, як ви лежите на м'якій траві біля красивої затоки. Вода в затоці тепла і прозора.
  •          Відчуйте, як сонячні промені зігрівають ваше тіло, як легкий вітерець пестить волосся.
  •          -Уявляйте, як всі ваші турботи і негативні емоції розчиняються у воді затоки.

Через кілька хвилин повільно відкрити очі.

Малювання усміхнених обличь.

  •          Намалюйте свою власну "Затоку Позитивного Настрою". Вода будь-якого кольору, який вам подобається, і додайте до нього різноманітні деталі: квіти, дерева, птахів, сонце.
  •          Найголовніше – намалювати на березі затоки багато усміхнених обличь. Це можуть бути обличчя ваших друзів, родичів, улюблених героїв казок або просто веселих людей.
  •          Розкажіть про свої малюнки. Які почуття ви відчували під час малювання?
  •          Ви маєте дуже гарну творчість і уяву.

Можна намалювати не тільки затоку, але й весь пейзаж навколо неї: ліс, гори, поле.

Висновок: Дуже важливо мати позитивне мислення для збереження здоров'я.

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

Гра "Заповнюємо продуктовий кошик":

Розподіл картинок з продуктами харчування на два кошики (корисні та шкідливі).

Творче завдання: намалювати свій портрет здорової людини.

 

VI. Підсумок уроку

Бесіда:

  •          Що нового дізналися на уроці?
  •          Що сподобалося найбільше?
  •          Що потрібно робити, щоб бути здоровим?

 

Здоров'я - це багатство, яке Господь нам дав,

І треба, щоб з дитинства його ти цінував.

Здоров'я не придбаєш за гроші, пам'ятай.

Його від Бога маєш, про це не забувай.

Бережи здоров'я змалку, бо хазяїн тіла - ти.

Щоб життя прожити довге, себе треба берегти!

 

VII. Домашнє завдання

Розкажи батькам про те, що дізнався на уроці.

Намалюй малюнок на тему "Я і спорт".

 

Здоров'язбережувальні технології, використані на уроці:

Фізкультхвилинка, дихальні вправи, вправи на релаксацію, елементи гри, зміна видів діяльності, візуальні матеріали.

 

Застосування здоров'язбережувальних технологій на уроці сприяє:

  •          Зменшенню втоми учнів.
  •          Підвищенню їхньої активності та зацікавленості.
  •          Кращому засвоєнню навчального матеріалу.
  •          Формуванню у дітей навичок здорового способу життя.

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку