Організація класу. Добрий день, дорогі друзі!Добрий день!На вас чекає гарний день. Бачу, всі веселі і здоровіДо уроку всі готові!Пригадай, про що ми говорили на минулому уроці?Ми говорили про питну воду, про важливість економії води вдома та розглядали ситуації, після яких потрібно мити руки. Сьогодні ми будемо малювати за допомогою мильних бульбашок і навчимося правильно мити руки.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Поміркуй. Чому хлопчика не впізнала мама?А ви здогадалися, як можна назвати цього хлопця? Що треба робити, щоб не стати схожим на цього хлопця?
Номер слайду 6
«Дорогі друзі!Я передав вам цей пакунок. В ньому знаходяться цікаві загадки, а до них відгадки. Обов’язково відгадайте ці загадки. Бажаю успіху. До побачення. Ваш Петрик!”
Номер слайду 7
Коли миюсь, чи вмиваюсь,Потім ним я витираюсь. Витирати сухо звик. Мій м’якесенький …Рушник
Номер слайду 8
Як купатися ідешІ мене також береш,Я гладеньке й запашне,Ти намилюєш мене. Всі мікроби змило. Я - корисне …Мило
Вода. Мило. Руки. Бруд. Мікроб. Ванна. Кран. Рукава. Прочитай слова
Номер слайду 11
Сьогодні на уроці ви ознайомитеся із правилами догляду за руками, дізнаєтесь, як правильно мити руки.
Номер слайду 12
Фізкультхвилинка
Номер слайду 13
Гра «Так я мию руки».
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
«Малюємо мильними бульбашками»
Номер слайду 17
Сьогодні я дізнався…Було цікаво…Було складно…Я зрозумів (-ла), що…Тепер я зможу…Я навчився (-лася)…У мене вийшло…Я зміг / змогла…Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон»