Рекуненко Ірина Олексіївна
учитель початкових класів
КУ Сумської спеціалізованої школа
І-ІІІ ступенів №10
ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка
Я досліджую світ
1 клас
Тиждень
Тема тижня: Мультфільми
Тема дня: Ми творимо мультфільм
Мета:
Завдання:
Очікувані результати учіння:
Обладнання: картки для парної діяльності, картинки з мультфільмів, малюнки до казки «Рукавичка», картки для групової діяльності, ляльки до казки «Рукавичка», мультфільм «Рукавичка», фільм «Як створюють найпатріотичніший мультик країни «Це наше, і це твоє»», презентація «Мовна розминка», пластилін, дощечки, стеки, серветки, мікрофон.
Перебіг заняття
1. Ранкова зустріч
1.1. Привітання «Добрий день!»
Учитель. Треба разом привітатись. Діти. Добрий день! Учитель. Дружно, голосно сказати… Діти. Добрий день! Учитель. Вліво, вправо поверніться, Своїм друзям посміхніться. Діти. Добрий день! Учитель. Дружно всі, не відставайте. Діти. Добрий день!
1.2. Створення у класі позитивного настрою. Вправа «Спіймай мій
настрій»
Роздайте кожному по одній картці, на якій записано цифру 1 або 2 або 3 або 4 або 5. Матеріали для дітей. Додаток 1
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Запропонуйте дітям об’єднатися у пари так, щоб сума двох чисел дорівнювала 6. Діти домовляються, хто почне першим. Діти виконують дії, які називає учитель. - Посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя. - Зобразіть на обличчі радість, «подаруйте» її своєму товаришеві.
1.3. Заповнення щоденних новин.
- Дата …
- Місяць…
- Сьогодні …(день тижня).
- Який день тижня за порядком?
- Яка сьогодні погода?
- Опади…
Вчитель назначає помічників дня.
1.4. Розгадування загадок.
Втік із мультику дивак.
Як це трапилося, як?
Дуже просто, наче птах,
Полетів собі на дах.
(Карлсон)
Народилась в горошині,
В шкаралупі я жила,
Та мене одної днини
З дому жаба понесла.
В старої миші була на гостинах,
І з кротом зустрічалася я.
І ластівка мене на крилах
В країну ельфів відвезла.
(Дюймовочка)
Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів?
(Червона Шапочка)
У Задзеркаллі побувала,
Країною Чудес гуляла.
Кіт Чеширський не дрімає,
В казці дівчину чекає.
(Аліса)
Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички.
(Попелюшка)
Жила я у гномів, ласкава та ніжна,
І пташок я слухала спів дивовижний,
Мов кров, мої губи , волосся – мов нічка,
А личко – як сніг… Мене звуть…
(Білосніжка)
В Італії він народився,
Родиною дуже гордився.
Він не просто цибулина,
Вірний друг це…
(Чіполіно)
Я – істота нежива,
Я – істота снігова.
Мене зліпили дві сестри,
Коли грали уночі.
(Сніговик Олаф)
Заморозить все навкруг —
Поле, річку, ліс та луг.
Не почує серце бід,
Герда лиш розтопить лід.
(Снігова Королева)
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх.
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо…
(Вінні Пух)
Це мандрівні артисти,
Жартівники й кадристи.
Відомі їх таланти:
Співаки та музиканти.
Півень, кіт, осел, собака
Ніколи не знають страху Хтож це?Відгадайте!
Відповідь швиденько дайте.
(Бременські музиканти)
1.5. Оголошення теми тижня.
- Сьогодні ви більше дізнаєтеся про мультфільми, як вони створюються і самі спробуєте творити мультфільм.
2. Перегляд фільму «Як створюють найпатріотичніший мультик країни «Це наше, і це твоє»».
Посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=4TjYD56hXh8
3.Поглиблення знань про мультфільми.
Відгадайте мультфільми за картинкою.
Додаток 2
4. Фізкультхвилинка
5. Готуємося стати мультиплікаторами.
Презентація « Мовна розминка»
Повторення письма малої букви к.
Запис слів з буквою «к» у зошит під диктовку: курка, курник, качка, кабан.
Посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=GgXzVCV1nGQ
Відмінність між казкою і мультфільмом полягає в наступному:
Казка відноситься до літературних або фольклорним творам.
Мультфільми – один із жанрів кінематографу.
Зміст казки сприймається в словесних образах.
Особливість мультиплікаційних фільмів – в їх зоровому, а не словесному сприйнятті. Казку можна почути або прочитати. Мультфільм – побачити на екрані. Сюжети казок будуються відповідно до особливостей цього літературного жанру. У мультфільмах представлені не тільки казкові, але і спеціально створені сюжетні колізії, відповідні динаміці відбувається на екрані.
Кожна група має серію малюнків до казки «Рукавичка».
Завдання:
1) розподілити ролі в групі, обрати режисерів, художників, авторів та акторів;
2) відновити деформований зміст казки за сюжетними малюнками, пронумерувати цифрами у порядку зростання від 1;
3) наклеїти всі частини на ватман;
4) озвучити казку.
Додаток 3
Відповіді на запитання:
Ляльки-актори кожної групи інсценізують казку.
Учитель декламує віршик і показує: долоню, а потім по черзі з'єднує з великим пальцем усі інші, починаючи зі вказівного.
Пальчику, пальчику,
Де ти бував?
Я з цим братом в ліс ходив,
А з цим братом борщ варив,
З цим я кашки скуштував,
А з найменшим заспівав.
Кожна група презентує результати власної творчої діяльності.
Матеріали для дітей
Додаток 1
1 |
3 |
5 |
2 |
4 |
2 |
4 |
1 |
3 |
5 |
3 |
5 |
2 |
1 |
4 |
4 |
1 |
3 |
5 |
2 |
2 |
5 |
4 |
3 |
1 |
Додаток 2
Додаток 3