Урок "Я, моя сім'я і друзі" 1 клас НУШ

Про матеріал

Розробка уроку з англійської мови для 1 класу НУШ. Урок повторення та закріплення вивченого матеріалу. Урок включає в себе використання інформаційно-комунікаційних технологій, ігри та фіз.хвилинки. Діти протягом уроку постійно знаходяться у русі.

Перегляд файлу

Клас: 1                         Урок № 12

Тема: Я, моя сім’я і друзі

Підтема:  Скільки тобі років. Повторення.

Мета:

Практична:

  • закріпити вивчені лексичні одиниці з теми;
  • формувати вміння будувати короткий діалог та монолог;
  • активізувати вживання граматичних структур: What is…?, Where are you from? How old are you?, Thank you.; I love my family, I love my Motherland.
  • повторити вивчені літери та звуки;
  • удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови;
  • удосконалювати вміння утворювати питальні та стверджувальні речення.

Розвивальна: розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення учнів, вміння розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів, фонематичний слух та правильну вимову.

Освітня: Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.

Виховна: формувати ціннісне ставлення учнів до праці, людей, виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови, сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби,

Тип уроку: урок повторення і закріплення вивченого матеріалу.

Обладнання: відео пісні “How are you today”,Baby shark”, “Good-buy, friends”, картки з літерами, малюнки, іграшки для лялькового театру, стіл з піском, килимок, технічні засоби навчання, картки із словами, роздрукована карта України, стікери у вигляді сердець.

 

 

 

 

Хід уроку:

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
  1. Greeting

Teacher: Take your sits. Let’s smile. Say hello. Let’s start our lesson.  (учні повторюють за вчителем)

  1. Warming-up

Teacher: Let’s sing a song. “ Hello, how are you” (учні співають пісню). До кожного з учнів вчитель ставить запитання: how are you?

ІІ. Основна частина урок

  1. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: Today we are going to speak about you and your families. We’ll speak, act, sing, dance and play together.

  1. Активізація лексико-граматичного матеріалу:
  1. Повторення звуків та лексико-граматичних структур: Teacher: Who is knocking in our door? Do you know who is it? It’s Ann! Hello children! Say hello to Ann. Ann likes to speak English. Let’s repeat some sounds and words after Ann! W, t, s, what, is, your, where, how. What is your name? Where are you from? (учні по черзі задають запитання та відповідають на них)
  2. Повторення числівників Teacher: Ann: I know you can count from 1 to 10. Repiet after me. (повторення рахунку от 1 до 10). How old are you?  (учні по черзі задають запитання та відповідають на нього)
  1. Діалогічне мовлення Teacher: Ann: I like to play.  Do you like to play? But I have not got a friend! Can you help me to find a friend? (вчитель викликає одного з учнів для зказку побудови діалогу. Учні по парах з ляльками розповідають діалоги) What is your name? Where are you from? How old are you?
  2. Фіз. Хвилинка  Baby shark” (співають, танцюють, повторюють ЛО до теми уроку)
  3. Активізація ЛО з теми уроку
    1. Повторення ЛО з теми уроку Teacher: Repiet after me: Momy, dady, baby, grandma, gramdpa.
    2. Гра Who is this?  (вчитель показує картки з малюнками з пісні, учні відгадують)
    3. Відпрацювання лексико-граматичної структури I love my family, I love my Motherland.

Teacher: They are the family. Every family is a part of our Motherland. I love my family, I love my Motherland (вчитель показує картки з членами родини каже що все це родина. Показуючи на карту України вказує, що це наша Батьківщина і кожна родина є її частиною. Роздає учням стікери у вигляди сердець, учні клеють їч на карту України повторюючи I love my family, I love my Motherland ).  

 

  1. Повторення літер і звуків англійського алфавіту
    1. First of all let’s repeat English letters and sounds. Name the letters, please! Repeat altogether! Aa, Ss, Tt, Ff 
    2. Повторення ЛО до літер (вчитель показує картку зі словом, учні повторюють)Repiet after me. What is this?
    3. Закріплення знань ЛО (на килимі) а) поєднати малюнки із словами б) поєднати літери з малюнками та словами Match.
    4. Письмо на піску. Write letters…

.ІІІ. Заключна частина урок

Teacher: Let’s sing a song “Good-buy, friends”

Thank you for your work! Well done!

See you next time!

Goodbye!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павлова Ганна Вадимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
4639
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку