Урок "Я подорожую селом. На фермі"

Про матеріал
Розробка уроку з ЯДС на тему Я подорожую селом. На фермі На уроці діти знайомляться або повторють, що таке село чим воно відрізняється від міста. А ткаож здійснюють подорож на ферму.
Перегляд файлу

Тема: Я подорожую селом. На фермі.

Мета: ознайомити учнів із поняттям «ферма», тваринами, які проживають на фермі; закріплювати знання дітей про диких та  свійських тварин, формувати уявлення про схожість і відмінність диких та  свійських тварин; поповнити словниковий запас учнів новими словами відповідно до теми; розвивати зв’язне мовлення учнів, мислення, увагу; виховувати бережливе ставлення до тварин та природи.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Ранкове коло.

Привітання.

-Добрий день вам, діти!

-Добрий день.

-Добрий день вам, киці!

-Няв, няв, няв!

-Добрий день вам, пташки!

-Цінь, цінь, цінь!

-Добрий день вам, бджілки!

-Жу, жу, жу!

-Добрий день всім, всім, всім!

-Діти, давайте зараз створимо усмішку, яка залишиться з нами на весь день, а також подаруємо її сусідові справ, та зліва.

- І розпочнемо наш урок з «Щоденних новин».

Пора року – зима         Місяць – лютий      День тижня – понеділок   Число – 22

Погода - …. (зупинити)

Слово вчителя:

   В Україні багато сіл. У селі живе набагато менше людей, ніж у місті. Будинки у селі найчастіше одноповерхові. На полях люди вирощують зернові  культури: пшеницю, жито, кукурудзу, соняшник, просо, а на городах різні овочі: помідори, огірки, капусту, картоплю та багато іншого. На фермах розводять тварин.

  Отже тема сьогоднішнього уроку: «Я подорожую селом. На фермі.»

Я пропоную вам назвати все, що асоціюється у ваз зі словами Село і Ферма.

Асоціативний кущ

  І ми з вами відправляємося в подорож до села.

- Чи бували ви коли-небудь в селі?

І я пропоную переглянути невеличке відео про село з висоти пташиного польоту. (продовжити)

Скажіть, а що ви бачили на відео?

- А чим відрізняється село від міста?

 Скажіть, будь ласка, а на чому ми можемо дістатися  до села?

 Так, молодці. І так як нас дуже багато, ми поїдемо до села на автобусі. Ось такий гарний у нас автобус, давайте спробуємо описати його. 

   Ось ми дісталися першої зупинки, і ми бачимо ….. (поле, та городи людей). І щоб продовжити нашу подорож, нам потрібно виконати завдання. Готові?

   Перед вами картинки з зображенням рослин, та інших предметів,  першій та другій групі потрібно відібрати і приклеїти на листочку ті рослини, які ростуть на полях, а третій і четвертій групі, ті рослини,  які ростуть на огородах.

І-ІІ група покажіть, які рослини ростуть на полях?

ІІІ-ІІІІ група, а які рослини люди вирощують на городах?

А щоб врожай був гарним, що для цього потрібно рослинам?

Так вода. Давайте виконаємо фізкультхвилинку, та поллємо наші рослини.

Молодці!  Ви гарно впоралися з завданням. І ми подорожуємо далі. І ми бачимо ферму.

- Чи знаєте ви, що таке ферма?

Це велика будівля, де розводять різних тварин.

- Тварини, які живуть на фермі, поряд з людиною, як їх можна назвати?(Свійські)

Так на фермі живуть свійські тварини, їх годують, доглядають, створюють  спеціальні умови для їх життя. Вони як і люди мають свої будиночки. Корови живуть у корівнику, у курнику живуть кури, у вівчарні – вівці, у свинарнику – свині, а у конюшні – коні.

- А яку користь ці тварини приносять людям?

 Свійські тварини дають людині продукти харчування: молоко, м’ясо, яйця. Зі шкіри тварин шиють одяг і взуття, з вовни виготовляють пряжу і тканину.

- А які ще є тварини? (Дикі)  А хто може назвати мені диких тварин?

А  дикі тварини живуть у природі самі по собі, шукають їжу , доглядають за своїми дитинчатами самостійно.

То чим відрізняються свійські тварини від диких? - Хтось відвідував коли-небудь ферму?

Молодці. Їдемо далі і наступна зупинка це  «Ферма»

- Пропоную вам уявити, що ви потрапили на ферму і переглянути цікаве та пізнавальне відео. Перегляд відео «Тварини на фермі»

- Яких тваринок запам’ятали?

А щоб дізнатися, яких тварин ми побачимо на нашій фермі, вам потрібно виконати завдання. Перед вами пазли, якщо їх скласти, ви можете побачити картинку  тварини, яка проживає на нашій фермі. 

   Робота в зошиті ст.25.

V. Закріплення знань

Рухлива гра з «Лего» Тваринки на фермі. (зеленим проживає, а червоним -ні.)

VI. Рефлексія

2. Хмаринки слів "Я дізнався... Я запам'ятав… Мені сподобалося"…

3.Показуємо настрій наприкінці уроку цеглинками червоний, жовтий, зелений

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 квітня 2021
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку