Тема: Я подорожую селом. На фермі.
Мета: ознайомити учнів із поняттям «ферма», тваринами, які проживають на фермі; закріплювати знання дітей про диких та свійських тварин, формувати уявлення про схожість і відмінність диких та свійських тварин; поповнити словниковий запас учнів новими словами відповідно до теми; розвивати зв’язне мовлення учнів, мислення, увагу; виховувати бережливе ставлення до тварин та природи.
Хід уроку:
І. Організаційний момент
Ранкове коло.
Привітання.
-Добрий день вам, діти!
-Добрий день.
-Добрий день вам, киці!
-Няв, няв, няв!
-Добрий день вам, пташки!
-Цінь, цінь, цінь!
-Добрий день вам, бджілки!
-Жу, жу, жу!
-Добрий день всім, всім, всім!
-Діти, давайте зараз створимо усмішку, яка залишиться з нами на весь день, а також подаруємо її сусідові справ, та зліва.
- І розпочнемо наш урок з «Щоденних новин».
Пора року – зима Місяць – лютий День тижня – понеділок Число – 22
Погода - …. (зупинити)
Слово вчителя:
В Україні багато сіл. У селі живе набагато менше людей, ніж у місті. Будинки у селі найчастіше одноповерхові. На полях люди вирощують зернові культури: пшеницю, жито, кукурудзу, соняшник, просо, а на городах різні овочі: помідори, огірки, капусту, картоплю та багато іншого. На фермах розводять тварин.
Отже тема сьогоднішнього уроку: «Я подорожую селом. На фермі.»
Я пропоную вам назвати все, що асоціюється у ваз зі словами Село і Ферма.
Асоціативний кущ
І ми з вами відправляємося в подорож до села.
- Чи бували ви коли-небудь в селі?
І я пропоную переглянути невеличке відео про село з висоти пташиного польоту. (продовжити)
Скажіть, а що ви бачили на відео?
- А чим відрізняється село від міста?
Скажіть, будь ласка, а на чому ми можемо дістатися до села?
Так, молодці. І так як нас дуже багато, ми поїдемо до села на автобусі. Ось такий гарний у нас автобус, давайте спробуємо описати його.
Ось ми дісталися першої зупинки, і ми бачимо ….. (поле, та городи людей). І щоб продовжити нашу подорож, нам потрібно виконати завдання. Готові?
Перед вами картинки з зображенням рослин, та інших предметів, першій та другій групі потрібно відібрати і приклеїти на листочку ті рослини, які ростуть на полях, а третій і четвертій групі, ті рослини, які ростуть на огородах.
І-ІІ група покажіть, які рослини ростуть на полях?
ІІІ-ІІІІ група, а які рослини люди вирощують на городах?
А щоб врожай був гарним, що для цього потрібно рослинам?
Так вода. Давайте виконаємо фізкультхвилинку, та поллємо наші рослини.
Молодці! Ви гарно впоралися з завданням. І ми подорожуємо далі. І ми бачимо ферму.
- Чи знаєте ви, що таке ферма?
Це велика будівля, де розводять різних тварин.
- Тварини, які живуть на фермі, поряд з людиною, як їх можна назвати?(Свійські)
Так на фермі живуть свійські тварини, їх годують, доглядають, створюють спеціальні умови для їх життя. Вони як і люди мають свої будиночки. Корови живуть у корівнику, у курнику живуть кури, у вівчарні – вівці, у свинарнику – свині, а у конюшні – коні.
- А яку користь ці тварини приносять людям?
Свійські тварини дають людині продукти харчування: молоко, м’ясо, яйця. Зі шкіри тварин шиють одяг і взуття, з вовни виготовляють пряжу і тканину.
- А які ще є тварини? (Дикі) А хто може назвати мені диких тварин?
А дикі тварини живуть у природі самі по собі, шукають їжу , доглядають за своїми дитинчатами самостійно.
То чим відрізняються свійські тварини від диких? - Хтось відвідував коли-небудь ферму?
Молодці. Їдемо далі і наступна зупинка це «Ферма»
- Пропоную вам уявити, що ви потрапили на ферму і переглянути цікаве та пізнавальне відео. Перегляд відео «Тварини на фермі»
- Яких тваринок запам’ятали?
А щоб дізнатися, яких тварин ми побачимо на нашій фермі, вам потрібно виконати завдання. Перед вами пазли, якщо їх скласти, ви можете побачити картинку тварини, яка проживає на нашій фермі.
Робота в зошиті ст.25.
V. Закріплення знань
Рухлива гра з «Лего» Тваринки на фермі. (зеленим проживає, а червоним -ні.)
VI. Рефлексія
2. Хмаринки слів "Я дізнався... Я запам'ятав… Мені сподобалося"…
3.Показуємо настрій наприкінці уроку цеглинками червоний, жовтий, зелений