Урок ЯДС Тема 5. Світ невідомий. Як сприймати невідоме? Вітер на роботі

Про матеріал
Матеріал містить різні види роботи за підручником та зошитом з даної теми, завдання-роздруківки, посилання на відео-матеріали та онлайн-завдання.
Перегляд файлу

Урок ЯДС

Тема 5. Світ невідомий

Тема уроку: Як сприймати невідоме? Вітер на роботі

Мета уроку: Допомогти учням усвідомити, що таке вітер, як він утворюється, чим корисний і чим шкідливий вітер, як його можна побачити.

Вчити учнів працювати із завданнями підручника, зошита, завданнями роздруківок та онлайн-завданнями.

Розвивати мислення учнів, відповідати на питання, створювати зв’язні розповіді, пояснювати прислів’я.

Виховувати працьовитість, старанність у роботі, бажання пізнавати навколишній світ.

Хід уроку

І.Організаційний момент. Емоційне налаштування

1. Вправа «Побажання»

- Розпочнемо урок з побажань один одному.

Наприклад:

  •          Алінко, я бажаю тобі не засмучуватись.
  •          Платоше, бажаю тобі, щоб день удався.
  •          Ярику, бажаю, щоб на уроках тобі було цікаво.

2. Вправа «Емоції»

- Упродовж дня ви переживаєте різні емоції. І не завжди вони приємні. Розпізнайте емоції, поставте номер того обличчя, яке її відображає.(зош ст.6, завд.1)

- Обведіть ту емоцію, яку переживаєте зараз.

 

 

3. Вправа «Поєднай»

Завдання в роздруківці – поєднати слова:

Львів*                                 *вода

Моршин*                           *вітер

Олесько*                             *замок

Старий Самбір*                *шоколад

  •          Повторимо, що вже вчили, з чим познайомились.

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

  •          Ми продовжуємо подорожувати Львівщиною. Сьогодні відвідаємо ще одне незвичайне місце – Старий Самбір.
  •          Дізнаємось, чим він незвичайний, чим славиться.

ІІІ. Робота за темою і завданнями уроку

  1. Вправа «Пригадай»

(підручник ст.12, завд.7)

  •          Чи погоджуєтесь з думкою хлопчика? Чому?
  •          Пригадайте, до яких джерел енергії належить вітер.
  •          Продовжте речення: «Вітер належить до… джерел енергії тому, що…»
  1. Перегляд відео «Чим може пишатись Старий Самбір»

Запитання:

  •          То чим може пишатися місто Старий Самбір?
  •          Як думаєте, чому саме на його території побудовано вітряну електростанцію?
  •          Коли було побудовано електростанцію?
  •          Скільки вітряків працює на ній?
  •          Скільки будинків може забезпечити електроенергією ця станція?
  •          Чим вигідна така електростанція?

 

  1. Вправа «Як побачити вітер»

(підручник ст.12, завд.8)

  •          На яких малюнках зображено доказ того, що вітер дме?
  •          Наведіть власні приклади.
  1. Робота з прислів’ям
  •          За голочкою з ниточкою утворіть прислів’я.

Кожен вітер  по-своєму дме.

  •          Поясніть, як розумієте це прислів’я.
  1. Перегляд відео «Чому дме вітер?»

Запитання:

  •          Як ви думаєте, чому дме вітер?
  •          Коли і як він утворюється?
  1. Вправа «Пронумеруй»
  •          Пронумеруй рядки, щоб утворився вірш Т. Коломієць «Вітрисько».

( зошит ст.6, завд.2)

  •          Прочитайте виразно вірш товаришу.
  •          Прочитаємо вірш в особах.
  1. Вправа «Три аргументи»
  •          Подумайте, пригадайте і запишіть в таблицю по три аргументи: користь від вітру, шкода від вітру.

(зошит ст.6, завд.3)

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія

  •          Пригадаємо все, що вивчили протягом тижня (онлайн-завдання)
  •          З яким настроєм закінчуєте урок?
  •          Виберіть в зошиті емоцію, яка відповідає вашому настрою, обведіть.

 

 

 

 

docx
Додано
17 січня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку