Урок ЯДС у 2 класі. Київ - столиця України

Про матеріал
Урок ЯДС у 2 класі Тема: Київ – столиця України Мета: ознайомити учнів з історією виникнення Києва, формувати уявлення про столицю як головне місто країни, розвивати вміння критично мислити, виховувати патріотичні почуття. Обладнання: відео, фотографії, загадки, легенди, підручник, зошит, мультимедійна презентація. Хід уроку 1. Організація класу. 2. Повідомлення теми та мети уроку. 3. Актуалізація опорних знань. - Асоціювання «гронування». Запис на дошці слів з теми «Київ» 4. Робота над вивченням нового матеріалу. 1) Розгадування загадки. Слайд із загадкою. Загадка: Прекрасне, горде й величаве Стоїть на березі Дніпра. Князів-русинів вічна слава У назві міста ожива. (Київ) 2) Бесіда. Слайд із запитаннями: - Хто з вас був у Києві? - Що вам найбільше запам’яталося? 3) Словникова робота. Слайд із визначенням із словника. Столиця – це давнє слов’янське слово. Походить від слова «стіл». Так у Київській Русі називався трон, престол. Столиця – це місце, де перебував князь, тобто місце зі столом. 4) Робота в парах. Діти запитують одне одного , що вони знають чи думають про Київ, обговорюють це, роблять спільний висновок. 5) Знайомство з легендою про заснування Києва. Слайд з відеозаписом із текстом легенди. Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=gKVWwQyQtU4&ab_channel=PROEKTLybid 6) Бесіда над змістом легенди. 5. Руханка. Слайд із відео руханки: https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE&ab_channel=FreshMotion 6. Культурно-історичні пам’ятки Києва. Слайд із відео та фото із головними пам’ятками Києва. Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=0l2-k57wm2Y&ab_channel=%D0%9E%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%97%D0%9E%D0%A8%231 7. Робота з підручником Бібік Н. Бондарчук Г. «Я досліджую світ» стр.102-103. 8. Закріплення та усвідомлення знань. 1) Робота в парах. Гра «Закінчи речення» Слайд із початком речення. Киїів – столиця … (України) Головна вулиця столиці - … (Хрещатик) Місто Київ названо на честь… (Кия) Братів Кия звали… (Щек і Хорив) Сестру звали… (Либідь) 2) Робота в зошиті. Складання сенкану за формою: 1. Іменник 2. 2 прикметники 3. 3 дієслова 4. Фраза із 4 слів, що передає ставлення до Києва. 3) Слухання пісні «Як тебе не любити, Києве мій?!» Слайд із відеозаписом із піснею: https://www.youtube.com/watch?v=_OVB4sqT6y0&ab_channel=KuZen 9. Підсумок уроку. Робота із хмарою слів. Слайд із хмарою слів. Діти називають ключові слова, які в них асоціюються із столицею нашої країни. 10. Саморефлексія. Діти обирають смайл, який відображає їх настрій на кінець уроку. Слайд зі смайлами.
Перегляд файлу

Урок ЯДС у 2 класі

Тема: Київ – столиця України

Мета: ознайомити учнів з історією виникнення Києва, формувати уявлення про столицю як головне місто країни, розвивати вміння критично мислити, виховувати патріотичні почуття.

Обладнання: відео, фотографії, загадки, легенди, підручник, зошит, мультимедійна презентація.

Хід уроку

  1. Організація класу.
  2. Повідомлення теми та мети уроку.
  3. Актуалізація опорних знань.
  • Асоціювання «гронування». Запис на дошці слів з теми «Київ»
  1. Робота над вивченням нового матеріалу.
  1. Розгадування загадки. Слайд із загадкою. Загадка:

Прекрасне, горде й величаве   

Стоїть на березі Дніпра.

Князів-русинів вічна слава

У назві міста ожива. (Київ)

  1. Бесіда. Слайд із запитаннями:
  • Хто з вас був у Києві?
  • Що вам найбільше запам’яталося?
  1. Словникова робота.  Слайд із визначенням із словника.

Столиця – це давнє слов’янське слово. Походить від слова «стіл». Так у Київській Русі називався трон, престол. Столиця – це місце, де перебував князь, тобто місце зі столом.

  1. Робота в парах. Діти запитують одне одного , що вони знають чи думають про Київ, обговорюють це, роблять спільний висновок.
  2. Знайомство з легендою про заснування Києва.  Слайд з відеозаписом із текстом легенди. Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=gKVWwQyQtU4&ab_channel=PROEKTLybid
  3. Бесіда над змістом легенди.
  1. Руханка. Слайд із відео руханки: https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE&ab_channel=FreshMotion
  2. Культурно-історичні пам’ятки Києва. Слайд із відео та фото із головними пам’ятками Києва. Посилання на відео: https://www.youtube.com/watch?v=0l2-k57wm2Y&ab_channel=%D0%9E%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%97%D0%9E%D0%A8%231
  3. Робота з підручником Бібік Н. Бондарчук Г. «Я досліджую світ» стр.102-103.
  4. Закріплення та усвідомлення знань.
  1. Робота в парах. Гра «Закінчи речення» Слайд із початком речення.

Киїів – столиця … (України)

Головна вулиця столиці - … (Хрещатик)

Місто Київ названо на честь… (Кия)

Братів Кия звали… (Щек і Хорив)

Сестру звали… (Либідь)

  1. Робота в зошиті.

Складання сенкану за формою:

  1.  Іменник
  2. 2 прикметники
  3. 3 дієслова
  4. Фраза із 4 слів, що передає ставлення до Києва.
  1. Слухання пісні «Як тебе не любити, Києве мій?!» Слайд із відеозаписом із піснею: https://www.youtube.com/watch?v=_OVB4sqT6y0&ab_channel=KuZen
  1. Використання хмар слів/тегів на уроках української мови | Інтерактивні  матеріали. Українська моваПідсумок уроку. Робота із хмарою слів. Слайд із хмарою слів. Діти називають ключові слова, які в них асоціюються із столицею нашої країни.

 

 

 

  1. Саморефлексія. Діти обирають смайл, який відображає їх настрій на кінець уроку. Слайд зі смайлами.

Метр настроения от красного сердитого лица до счастливого зеленого смайлика  | Премиум векторы

docx
Додав(-ла)
Онуцька Оксана
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 січня 2022
Переглядів
1760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку