Урок: "Як розпочинається мій ранок."

Про матеріал
Тема уроку: Як розпочинається мій ранок. Практичні задачі: • Ознайомити з новими лексичними одиницями (bathroom, face, clothes, wash, clean, put on, go to school,) • Ознайомити з новими лексичними одиницями (Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday); • Вчити учнів вживати вивчені лексичні одиниці. • Вчити учнів обмінюватися репліками на рівні діалогічної єдності «питання-твердження» на основі мовленнєвої ситуації. Загальноосвітня мета: удосконалювати навички читання та усного мовлення. Розвиваюча мета: розвивати вміння спілкуватися; розвивати вміння висловити свою думку англійською мовою. Виховна мета: викликати бажання дітей вивчати іноземну мову; виховувати повагу до однокласників під час парної роботи; виховувати правильну поведінку при спілкуванні. Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування новим матеріалом.
Перегляд файлу

Тема уроку: Як розпочинається мій ранок.

Практичні задачі:

  • Ознайомити з новими лексичними одиницями (bathroom, face, clothes, wash, clean, put on, go to school,)
  • Ознайомити з новими лексичними одиницями (Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday);
  • Вчити учнів вживати вивчені лексичні одиниці.
  • Вчити учнів обмінюватися репліками на рівні діалогічної єдності «питання-твердження» на основі мовленнєвої ситуації.

Загальноосвітня мета: удосконалювати навички читання та усного мовлення.

Розвиваюча мета: розвивати вміння спілкуватися; розвивати вміння висловити свою думку англійською мовою.

Виховна мета: викликати бажання дітей вивчати іноземну мову; виховувати повагу до однокласників під час парної роботи; виховувати правильну поведінку при спілкуванні.

Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування новим матеріалом.

п/п

Етапи, мета, прийоми

Зміст роботи

Час

I.

Початок уроку

1.Організація початку уроку

2.Фонетично-лексична зарядка.

T: Зверніть увагу на дошку. Зараз ми заспіваємо пісню про ABC. Але слухайте уважно, які тварини є в цій пісні.

T: Обиріть тварин, які зустрілися в пісні.

3.Warming up.

«Hello, hello. How are you?»

10 хв

II.

Основна частина

 

Практична задача №1

Ознайомити з новими лексичними одиницями (bathroom, face, clothes, wash, clean, put on, go to school);








Практична задача №2

Ознайомити з новими лексичними одиницями (Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday);



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична задача №3

Вчити учнів вживати вивчені лексичні одиниці.

 

 

 

 

 

 

Практична задача №4

Вчити учнів обмінюватися репліками на рівні діалогічної єдності «питання-твердження» на основі мовленнєвої ситуації.

1.Ознайомлення з перспективою уроку

T: Сьогодні ми продовжемо вивчати тему “Doing things”.

2.Ознайомлення з новою лексикою. 

T: Look at the board. Подивіться на дошку. Ви бачите певну послідовність дій, яку виконує Jack and Jill. Вони роблять Daily Routine, а ми з вами вивчимо як же описати це англійською мовою.

(bathroom, face, clothes, wash, clean, put on, go to school)

Repeat after me.

- Що таке bathroom/face/clothes/wash/clean/put on/go to school? (Ванна/кімната/обличчя/одежа/вмивати/чистити/надягати/йти до школи)

- Відкрийте свої словники та запищіть ці слова та їх транскрипцію.

- Repeat after me. Bathroom, face, clothes, wash, clean, put on, go to school

3. Динамічна пауза

«If You Are Happy and You Know It»

4. Ознайомлення з новою лексикою.

T: Look at the board. What is day today? Який сьогодні день тижня? (Середа)

T: Так, а сьогодні ми вивчимо як же будуть дні тижня англійською мовою. Repeat after me. Monday. Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday.

T: Let`s sing a song about days of the week.

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday
Thursday, Friday, Saturday
Seven days are in a week
I like to sing them quiet
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday
Thursday, Friday, Saturday
Seven days are in a week
I like to sing them loud
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday
Thursday, Friday, Saturday
Seven days are in a week
I like to clap them out
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday
Thursday, Friday, Saturday
Seven days are in a week
I like to stomp them out
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday
Thursday, Friday, Saturday
Seven days are in a week
I like to sing them proud
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday
Thursday, Friday, Saturday
Seven days are in a week
I like to sing again
Seven days are in a week
I like to sing them one more time
Seven days are in a week.

5. Використання вивченого учнями. Робота з підручником та зошитом.

T; Look at the bord. Придивіться уважно, ви повинні зіставити children`s actions з втвченими словами.

- Відкрийте підручник на сторінці 74. Look at the exercise number 1. Ви бачите, що робить хлопчик зранку.

- Ви прослухаете текст до цих зображень та скажите, що хлопчик робить на кожному зображені.

- Well done!

- Закрийте підручники, відкладіть їх та відкрийте зошити на сторінці 23.

- Let’s do exercises. 

6. Складання діалогу з вивченими лексичними одиницями.

T: Тепер ви попрацюєте в парах. Кожній парі я роздам основу для діалогу. Ви складете діалог використовуючи слова, які ми вивчили сьогодні на уроці. Потім кожна пара презентує свій діалог.

  • Hello!
  • Hello!
  • How are you?
  • What is happening?
  • I ….. and forgot my…

1 хв

 

6 хв















2 хв
8 хв

































10 хв











10 хв










 

III.

Завершення уроку

 

1.Домашнє завдання

T: Your homework to next lesson is pages 75, 76.

2.Оцінювання учнів

3.Рефлексія

T: Діти, наш урок вже завершується. Які нові слова ми сьогодні вивчили?

          4.Підсумок роботи

“The Goodbye Song for Children”

Clap your hands

Spin around

Jump up high

Ok!

Clap your hands

Sit down

Stand up

1,2,3,4

 

Goodbye, goodbye, see you again

Goodbye, goodbye, see you my friends

Goodbye, goodbye, I had fun today

I had fun today

 

Stomp your feet

Shake your body

Stand still

Ok!

Stomp your feet

Turn left

Turn right

1,2,3,4

 

Goodbye, goodbye, see you again

Goodbye, goodbye, see you my friends

Goodbye, goodbye, I had fun today

I had fun today, I had fun today

I had fun today

Goodbye! 

5хв

 

 

 

 

 

2 хв

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
13 березня 2020
Переглядів
1436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку