Тема уроку: Як розпочинається мій ранок.
Практичні задачі:
Загальноосвітня мета: удосконалювати навички читання та усного мовлення.
Розвиваюча мета: розвивати вміння спілкуватися; розвивати вміння висловити свою думку англійською мовою.
Виховна мета: викликати бажання дітей вивчати іноземну мову; виховувати повагу до однокласників під час парної роботи; виховувати правильну поведінку при спілкуванні.
Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування новим матеріалом.
№ п/п |
Етапи, мета, прийоми |
Зміст роботи |
Час |
I. |
Початок уроку |
1.Організація початку уроку 2.Фонетично-лексична зарядка. T: Зверніть увагу на дошку. Зараз ми заспіваємо пісню про ABC. Але слухайте уважно, які тварини є в цій пісні. T: Обиріть тварин, які зустрілися в пісні. 3.Warming up. «Hello, hello. How are you?» |
10 хв |
II. |
Основна частина
Практична задача №1 Ознайомити з новими лексичними одиницями (bathroom, face, clothes, wash, clean, put on, go to school);
Ознайомити з новими лексичними одиницями (Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday);
Практична задача №3 Вчити учнів вживати вивчені лексичні одиниці.
Практична задача №4 Вчити учнів обмінюватися репліками на рівні діалогічної єдності «питання-твердження» на основі мовленнєвої ситуації. |
1.Ознайомлення з перспективою уроку T: Сьогодні ми продовжемо вивчати тему “Doing things”. 2.Ознайомлення з новою лексикою. T: Look at the board. Подивіться на дошку. Ви бачите певну послідовність дій, яку виконує Jack and Jill. Вони роблять Daily Routine, а ми з вами вивчимо як же описати це англійською мовою. (bathroom, face, clothes, wash, clean, put on, go to school) Repeat after me. - Що таке bathroom/face/clothes/wash/clean/put on/go to school? (Ванна/кімната/обличчя/одежа/вмивати/чистити/надягати/йти до школи) - Відкрийте свої словники та запищіть ці слова та їх транскрипцію. - Repeat after me. Bathroom, face, clothes, wash, clean, put on, go to school 3. Динамічна пауза «If You Are Happy and You Know It» 4. Ознайомлення з новою лексикою. T: Look at the board. What is day today? Який сьогодні день тижня? (Середа) T: Так, а сьогодні ми вивчимо як же будуть дні тижня англійською мовою. Repeat after me. Monday. Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday. T: Let`s sing a song about days of the week.
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday 5. Використання вивченого учнями. Робота з підручником та зошитом. T; Look at the bord. Придивіться уважно, ви повинні зіставити children`s actions з втвченими словами. - Відкрийте підручник на сторінці 74. Look at the exercise number 1. Ви бачите, що робить хлопчик зранку. - Ви прослухаете текст до цих зображень та скажите, що хлопчик робить на кожному зображені. - Well done! - Закрийте підручники, відкладіть їх та відкрийте зошити на сторінці 23. - Let’s do exercises. 6. Складання діалогу з вивченими лексичними одиницями. T: Тепер ви попрацюєте в парах. Кожній парі я роздам основу для діалогу. Ви складете діалог використовуючи слова, які ми вивчили сьогодні на уроці. Потім кожна пара презентує свій діалог.
|
1 хв
6 хв
|
III. |
Завершення уроку
|
1.Домашнє завдання T: Your homework to next lesson is pages 75, 76. 2.Оцінювання учнів 3.Рефлексія T: Діти, наш урок вже завершується. Які нові слова ми сьогодні вивчили? 4.Підсумок роботи “The Goodbye Song for Children” Clap your hands Spin around Jump up high Ok! Clap your hands Sit down Stand up 1,2,3,4
Goodbye, goodbye, see you again Goodbye, goodbye, see you my friends Goodbye, goodbye, I had fun today I had fun today
Stomp your feet Shake your body Stand still Ok! Stomp your feet Turn left Turn right 1,2,3,4
Goodbye, goodbye, see you again Goodbye, goodbye, see you my friends Goodbye, goodbye, I had fun today I had fun today, I had fun today I had fun today Goodbye! |
5хв
2 хв |