5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Урок " Як здійснити задумане? "

Про матеріал
Розробка дистанційного уроку проведеного через ресурс відеоконференцій Google Meet, та дошки Jamboard
Перегляд файлу

1

 

Технологічна карта уроку

«Я досліджую світ»

 

 

Урок   
ПІБ учителя:  Попелуха Тетяна Іванівна
Клас: 2-Б
Тема: Як здійснити задумане?

Мета:

формування предметних компетентностей:

-ознайомити учнів зі складовими успіху;

- навчати, як його досягти, щоб бути корисним для інших людей;

-  учити діяти заради мети;

- розвивати логічне мислення, зв`язне мовлення;

- виховувати наполегливість, працелюблевість.

формування  ключових компетентностей:

спілкування державною мовою – володіти всіма видами мовленнєвої діяльності ;

уміння вчитися – самоорганізуватися до навчальної діяльності;

загальнокультурну – розвивати логічне мислення, навички самостійної роботи, увагу;

 громадянська та соціальна компетентності- формувати загальнолюдські моральні цінності;

культурологічна- виховувати культуру відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність.

здоров`язбережувальна- дбати про здоров’я дітей.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань  .

Освітні галузі: соціальна і здоров’язбережувальна, мовнолітературна, математична 

Обладнання: ресурс відеоконференцій Google Meet, Jamboard .

 

 

 

 

Зміст  уроку

Етап уроку

Зміст роботи

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Компетентності

Наскрізні лінії

І. Організаційний

Огранізація класу, емоційне налаштування

Вітається з учнями, перевіряє готовність до уроку

Вітаються з учнями, налаштовуються на роботу

Спілкування державною мовою

НЛ-2

ІІ. Актуалізація опорних знань

Бесіда

Запитує, доповнює, уточнює відповіді дітей

Відповідають на питання, доповнюють, запам`ятовують

Навчання в продовж життя

 

ІІІ. Визначення теми уроку та його завдань

Оголошення теми та задач уроку

Просить оголосити очікування

Висловлюють власні припущення

Уміння вчитись

НЛ-4

ІV. Основна частина

  1. Вивчення нового матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Первинне застосуваня нових знань

 

 

 

 

 

  1. Творче перенесення знань і навичок у нові ситуації

 

 

 

 

 

 

 

а) Словникова робота

 

 

 

 

 

 

 

б)Обговорення слайдів «Успішні люди і їх дитячі хобі»

 

 

в)Підбір слів, близьких та протилежних за значенням до слова успіх

 

 

 

 

 г) Ознайомлення з головним героєм тексту «Казка про хлопчика Абихто»

 

 

 

 

д) Динамічна вправа «Кулачок»

 

 

 

 

Гра «Аукціон»

 

 

 

 

Робата над прислів`ями

 

 

 

Тлумачення понять, залучення учнів до обговорення

 

 

 

 

 

Формує нові знання

 

 

 

 

Пропонує вибрати близькі та протилежні слова за значенням до слова успіх

 

 

 

 Пропонує виконати вирази та дізнатися за ключем для відгадок, як зовуть хлопчика.

Читає уривок з казки 

 

 

 

 

 

Пропонує придбати лоти з якостями, які допоможуть стати учням успішними та досягти задуманого

Пропонує з`єднати частини прислів`їв

 

 

Демонструють знання матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

Виводять формулу  успіху

 

 

 

 

Працюють з інтерактивною дошкою

 

 

 

 

 

Працюють з інтерактивною дошкою, визначають, чи може бути хлопчик Абихто успішним

 

 

 

 

Вибирають лоти з якостями успішної людини

 

 

З`єднують частини прислів`їв, пояснюють їх зміст 

 

 

Спілкування державною мовою.

 

 

 

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

Спілкування державною мовою

   

 

 

Компетентність у математичних науках

 

 

 

 

 

 

Спілкування рідною мовою

 

 

 

Спілкування рідною мовою

НЛ-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НЛ-2

 

 

 

 

 

 

 

 

НЛ-2

 

 

 

НЛ-4

V. Заключна частина. Рефлексія

Логічна вправа «Розстав слова»

Пропонує розставити у правильній послідовності слова: звичка, думка, вчинок.

Розставляють слова, пояснюють свої дії.

Спілкування державною мовою

НЛ- 4