Урок образотворчого мистецтва у 3 класі
Учитель: Шрамко Л. М.
Тема: «Як зима з весною зустрічається. Створення протилежних за характером, настроєм образів Зими і Літа (акварельні фарби)».
Мета: розширити уявлення про народні традиції та свята; розвивати бажання вивчати історичне минуле, культуру, звичаї та традиції українського народу; розвивати дитячу фантазію, творчість, дрібну моторику рук; виховувати культуру праці, інтерес до роботи, кмітливість.
Тип уроку: урок відкриття нового знання.
Обладнання: мультимедійний комплект, пензлі, фарби, ємкість для води, підручник «Мистецтво».
Хід уроку
І. Самовизначення до діяльності.
● Емоційне налаштування.
- Побудуймо з цеглинок башточку емоційного налаштування до уроку.
- Візьміть цеглинку червоного кольору. Прочитай, що вона означає.
- Візьміть цеглинку жовтого кольору. Прочитай, що вона означає.
- Візьміть цеглинку голубого кольору. Прочитай, що вона означає.
- Візьміть цеглинку синього кольору. Прочитай, що вона означає.
- Покажіть оранжеву цеглинку. Прочитаймо, що вона означає.
- Підніміть свої башточки. Ось таким дружнім емоційним налаштуванням ми почнемо наш урок.
• Перевірка готовності до уроку.
• Підготовка фарб до роботи.
- Діти, згадайте як треба готувати до роботи фарби?
- Правильно, треба у кожний із кольорів фарб капнути по декілька крапель води.
ІІ. Актуалізація знань.
ІІІ. Ситуація інтелектуального розриву.
ІV. Побудова проекту виходу із утруднення.
V. Практична діяльність учнів. Робота великими групами.
Завдання: створіть протилежні за характером , настроєм образи.
1 група – образ Зими
2 група – образ Літа
VІ. Підсумок уроку. Виставка робіт учнів.
- Мені сподобалися усі ваші роботи. У нас вийшов прекрасний виставковий зал.
- Діти, на вашу думку, чи вдалося вам створити протилежні образи?
VІІ. Рефлексія.
Використано Інтернет - ресурси