Урок "Які бувають джерела енергії"

Про матеріал
Урок з предмету "Я досліджую світ". Тема: «Енергія всюди. Робота над притчею. Формулювання запитань за змістом прочитаного»
Перегляд файлу

Тема місяця: «Енергія»

Питання дня: «Які бувають джерела енергії?»

Тема уроку: «Енергія всюди. Робота над притчею. Формулювання запитань за змістом прочитаного»

Очікувані результати:

  •                  зіставляє почуте з життєвим досвідом;
  •                  виконує різні ролі в роботі груп незалежно від їх складу та наповненості;
  •                  працює у групі, розуміючи важливість досягнення спільного результату;
  •                  планує свою роботу у групі згідно зі спільним завданням та своєю роллю;
  •                  читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою;
  •                  розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті;
  •                  вступає і підтримує діалог на теми, пов`язані з важливим для дитини життєвими ситуаціями;
  •                  наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
  •                  безпечно користується інтернет ресурсами.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Емоційне налаштуваня. Вправа «Екран настрою» (Слайд 1)

- Дітки, у себе в боксах ви можете побачити смайлики. Оберіть той, що буде демонструвати ваш настрій на початок нашого уроку та прикрипіть його до екрану настрою.

2. Асоціативний кущ «Енергія» (Слайд 2)

- Погляньте уважно на екран. Що за слово ви прочитали? Поміркуйте: з якими словами у вас асоціюється слово «енергія» по відношенню до людини. Запишимо ці слова.

3. Будуємо речення за 6-цеглинок LEGO (Слайд 3)

- Ви чудово впорались. Пропоную вам тепер за допомогою цеглинок скласти речення про енергію. Кожне слово буде позначати окрему цеглинку. Тому можете приступати до роботи. (Слухання речень учнів).

4. Мотивація знань учнів. Оголошення теми уроку, очікуваних результатів (Слайд 4)

-  Я вважаю, що ви вже здогадались, яка тема сьогоднішнього уроку. Хто може озвучити, про що ж ми сьогодні будемо говорити?

- Так, про енергію. Але не про енергію в загальному розумінні, а її значення для життя людини, звідки енергію людина може черпати і як її використовувати, чому вона така важлива для нашого життя.

5. Робота з таблицею «Знаю – хочу  дізнатися – дізнався» (Слайд 5)

- Уважно погляньте на ваші парти та ознайомтеся із таблицею «Знаю – хочу дізнатися – дізнався». Обміркуйте та заповніть перший стовпчик «знаю» - запишіть, що вив же знаєте про енергію.

- А тепер подумайте, що б ви хотіли сьогоді довідатися про енергію в житті людини та заповніть другий стовпчик.

- Хто готовий поділитися своїми очікуваннями від уроку просигналізуйте дзвоником та поділіться думками з однокласниками.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Повторення правил безпечного поводження в мережі інтернет.» (Слайд 6)

- Чи помітили ви, що нам щойно прийшло сповіщення від чат-боту? Чи доречно відкривати листи від невідомого користувача? А які ще правила ви знаєте безпечного поводження в мережі?

- Правила ми з вами повторили, тому безпечно зможемо користуватися сьогодні нашою класною сторінкою в соціальній мережі. Тому сьогодні ми з вами будемо починати заповнювати дописами нашу класну сторінку. (Слайд 7)

2. Робота над притчею. (Слайд 8)

- Перше з чим ми зустрічаємось – це рекомендаційний допис. Наше завдання прочитати притчу та висловити своє ставлення до прочитаного. (Читання притчі, діти відповідають на поставлене запитання)

- Давайте ж перевіримо, як ви запам`ятали зміст притчі. Наше завдання встановити правильний порядок речень у прочитаній притчі.

 https://learningapps.org/display?v=piauttvoc23

- Який висновок ви зробили, прочитавши цю притчу?

3. Ознайомлення з продуктами «бадьорості»

- На вашу думку, що саме нас бадьорить, дає заряд енергії на цілий день? Так, звичайно їжа. На сьогоднішньому уроці я хочу вас познайомити з сімома продуктами, які можуть взбадьорити не гірше, ніж кава. Давайте перглядемо ці цікаве відео.  https://youtu.be/Ft-8KmoV9K8 (Слайд 9)

- Так які ж продукти допоможуть нам поповнити запаси енергії та збадьорять нас з самого ранку?

- А тепер ми з вами ознайомимося ще з кількома порадами, які допомагають збадьоритися. (Слайд 10)

       Якщо відчуваєте сонливість, зробіть собі масаж рук — ретельно розітріть пальці та долоні.

       Запахи мають сильний вплив на роботу організму. Якщо потрібен заряд бадьорості — почистіть апельсин, грейпфрут чи мандарин і вдихніть свіжий аромат.

       Якими б утомленими ви не почувалися, знайдіть у собі сили виконати активну руханку. Кров швидше курсуватиме тілом, і ви відчуєте приплив енергії.

- Тому пропоную нам зараз взбадьоритися та виконати руханку https://www.youtube.com/watch?v=53bG9RlzTV8&ab_channel (Слайд 11)

- Чудово розім`ялися та наповнилися енергією, тому настав час нам її використати.

4. Робота з карткою. Диференційоване завдання (Слайд 12)

- Настав час наповнити нашу сторінку сторі. Візьміть, будь ласка, свої індивідуальні картки. Ознайомтеся з завданнями. Зверніть увагу, що вони різної складності та позначені різними кольорами відповідно до рівня. Оберіть те завдання, з яким ви впораєтесь якнайкраще.

- Ви фантастично попрацювали!

5. Робота в групах. Створення меню (Слайд 13)

- Далі попрацюймо над фуд-постом. Діти, а хто такі фуд-блогери? Так, дійсно. Тепер і наша черга відчути себе в ролі фуд-блогера.

- Ви звернули увагу, що на вашій парті є номер? Ми з вами утворимо нові групи відповідно номеру парти та таблички з номером групи на парті. Візьміть з собою лише свою ручку та картку «знаю – хочу знати – дізнався».

- У кожної групи є власне завдання: 1 група складає страву для сніданку, 2 група – обіду, 3 група – вечері, 4 група – перекус. Із запропонованих інгредієнтів складіть рецепт, поміркуйте на скільки ваша страва буде складною, скільки потрібно часу для її приготування. (Слайд 14)

(Діти виконують завдання)

- Зверніть увагу на картку самооцінювання в групі. Заповніть її разом з членами своєї групи. (Слайд 15)

- Настав час презентувати свої фуд-дописи.

(Презентація учнівських робіт)

- Ви неймовірні! Обов`язково спробую приготувати щось за вашими рецептами.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Робота з таблицею «Знаю – хочу дізнатися – дізнався» (Слайд 16)

- Настав час нарешті  заповнити останній стовпчик нашої таблиці: про що ж ми дізналися на сьогоднішньому уроці.

- Чи виправдалися ваші очікування?

2. Домашнє завдання

- Відкрийте свої щоденники та запишіть домашнє завдання.

2. Рефлексія

- Ми створили чудові дописи, отримали нові знання. Погляньте у свій бокс: ви побачите, що маєте різні позначки – сердечко означає що сьогоднішній урок вам сподався, хмаринка – у вас залишились ще запитання, літачок – хотіли б поділитися знаннями, а прапорець – зберегти отримані знання.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку