Якими бувають годинники?Час.
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
Індекс очікуваного результату |
I. |
Ранкова зустріч. Привітання. Обмін інформацією. Розгадування загадок Новини дня |
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось) Фіксує здобуту інформацію / дані словами, зображеннями, символами Відповідає на запитання за даними таблиці, схеми |
2 МОВ 1.1-1 2 ГІО 7.2-3 2 МОВ 1.1-2 2 ПРО 2.2-1 2 ІФО 1.2-6 2 МОВ 1.7-2 2 МОВ 3.1-1 2 МОВ 5.1-1 2 МОВ 2.2-2 2 МОВ 3.1-1 2 ГІО 7.2-2 |
II. |
Перегляд мультфільму «Фіксики – Годинник»Бесіда про види годинників |
Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм, світлини) З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Використовує інформацію, отриману з книг, фільмів тощо Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) Пояснює (спираючись на власний досвід і думки старших), навіщо людині знати точний час Дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях |
2 МОВ 1.1-1 2 ПРО 2.1-1 2 МОВ 1.7-2 2 ГІО 1.1-1 2 СЗО 1.4-6 |
IІІ. |
Кросворд «Час» |
Групує об’єкти, дає назву групі Пояснює вибір букв на позначення голосних та приголосних звуків (позиція голосного звука після твердого приголосного; позиція голосного звука після м’якого приголосного; позиція приголосного перед голосним; позиція звука [й]) Правильно записує слова, вимова і написання яких збігається |
2 ПРО 4.2-2 2 ПРО 3.1-8 2 ІФО 1.3-6 2 МОВ 4.1-1 |
ІV. |
Читання казки «Годинник часу» Роман Гридковець Руханка |
Відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів Демонструє іншим результати власної діяльності Читає виразно вголос короткі тексти (логічний наголос, інтонація) Читає виразно вголос короткі тексти (логічний наголос, інтонація) Читає виразно репліки в діалозі (читання по ролях) |
2 МОВ 1.1-1 2 ПРО 2.1-1 2 МОВ 1.7-2 2 ГІО 1.1-1 2 СЗО 1.4-6 |
V. |
Гра «24 години» |
Малює графічними матеріалами, фарбами Дотримується правил техніки безпеки Демонструє іншим результати власної діяльності |
2 ГІО 7.2-2 2 ІФО 1.2-1 2 ТЕО 1.5-1 |
VІ. |
Рефлексія. «Щоденник вражень».
|
Записує тексти з 5–6 коротких речень. Уважно вислуховую думку співрозмовника, висловлюю свій погляд, шануючи гідність інших |
2 МОВ 3.1-1 2 ГІО 7. 2-3 |
Якими бувають годинники?Час.
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
(режим доступу) https://www.youtube.com/watch?v=mOJ1y9n-Rlk
ГОДИННИК
Стоїть собі годинник |
- Чи мають діти годинники?
- Чи вміють ними користуватися?
Повідомлення теми.
- Чи здогадались ви, яка тема нашого тижня? (Діти висловлюють припущення).
- Зараз перевіримо ваші припущення. Розгадайте загадки.
Матеріали для дітей. Додаток 1.
1. Ніг не маю,а ходжу,
Рота не маю,а скажу:
Коли тобі спати,
А коли вставати.
2. Хто біжить без ніг?
3. Нас сім братів, літами
всі рівні, а іменем різні.
4. Дванадцять братів один
за одним ходять,
один одного не обходять.
2. Обмін інформацією. Вправа «Інтерв’ю»
• Попросіть дітей об’єднатися у пари і поспілкуватися один з одним про те, як вони провели вихідні дні.
3. Новини дня
• Оберіть помічника дня і попросіть його подати інформацію за допомогою піктограми або шаблону про дату дня, назву місяця, погоду, кількість присутніх.
Матеріали для дітей. Додаток 2.
ІІІ. Кросворд «Час»
Матеріали для дітей. Додаток 3.
IV. Читання казки «Годинник часу» Роман Гридковець
Матеріали для дітей. Додаток 4.
V. Пограйте з дітьми в гру. Матеріали для дітей. Додаток 5.
Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=ZNJsh-up4UY
Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми. Час на таку письмову рефлексію – 10-15 хв. (Бажано такий вид діяльності пропонувати щоденно, його мета – вправлятися у висловленні власної думки).
Матеріали для дітей
Якими бувають годинники? Час.
Матеріали для дітей. Додаток 1.
Матеріали для дітей. Додаток 2.
Якими бувають годинники? Час.
Матеріали для дітей. Додаток 3.
Якими бувають годинники? Час.
Матеріали для дітей. Додаток 5.
Якими бувають годинники? Час.
Матеріали для дітей. Додаток 5.