Урок "Якими бувають годинники" НУШ

Про матеріал
урок розроблений для тижня НУШ "Час". В якому містяться різні види роботи та цікаві матеріали для дітей.
Перегляд файлу

Якими бувають годинники?Час.

№ з/п

Приклади навчальної діяльності

Очікувані результати учіння

Індекс очікуваного результату

I.

Ранкова зустріч.

Привітання.

Обмін інформацією.

Розгадування загадок

Новини дня

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось) Фіксує здобуту інформацію / дані словами, зображеннями, символами

Відповідає на запитання за даними таблиці, схеми

2 МОВ 1.1-1

2 ГІО 7.2-3

2 МОВ 1.1-2

2 ПРО 2.2-1

2 ІФО 1.2-6

2 МОВ 1.7-2

2 МОВ 3.1-1

2 МОВ 5.1-1

2 МОВ 2.2-2

2 МОВ 3.1-1

2 ГІО 7.2-2

II.

Перегляд мультфільму

 «Фіксики – Годинник»

Бесіда про види годинників

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм, світлини)

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Використовує інформацію, отриману з книг, фільмів тощо

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Пояснює (спираючись на власний досвід і думки старших), навіщо людині знати точний час

 Дотримується правил етичної поведінки під час спілкування з однолітками та дорослими в різних життєвих ситуаціях

2 МОВ 1.1-1

2 ПРО 2.1-1

2 МОВ 1.7-2

2 ГІО 1.1-1

2 СЗО 1.4-6

IІІ.

 Кросворд  «Час»

 Групує об’єкти, дає назву групі

Пояснює вибір букв на позначення голосних та приголосних звуків (позиція голосного звука після твердого приголосного; позиція голосного звука після м’якого приголосного; позиція приголосного перед голосним; позиція звука [й])

Правильно записує слова, вимова і написання яких збігається

2 ПРО 4.2-2

2 ПРО 3.1-8

2 ІФО 1.3-6

2 МОВ 4.1-1

ІV.

Читання казки  «Годинник часу»  Роман Гридковець

Руханка

Відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів Демонструє іншим результати власної діяльності

Читає виразно вголос короткі тексти (логічний наголос, інтонація)

Читає виразно вголос короткі тексти (логічний наголос, інтонація)

Читає виразно репліки в діалозі (читання по ролях)

2 МОВ 1.1-1

2 ПРО 2.1-1

2 МОВ 1.7-2

2 ГІО 1.1-1

2 СЗО 1.4-6

V.

 Гра «24 години»

 Малює графічними матеріалами, фарбами Дотримується правил техніки безпеки Демонструє іншим результати власної діяльності

2 ГІО 7.2-2

2 ІФО 1.2-1

2 ТЕО 1.5-1

VІ.

Рефлексія. «Щоденник вражень».

 

Записує тексти з 5–6 коротких речень. Уважно вислуховую думку співрозмовника, висловлюю свій погляд, шануючи гідність інших

2 МОВ 3.1-1

2 ГІО 7. 2-3

Якими бувають годинники?Час.

І. Ранкова зустріч

1. Привітання 

  •                 Привітайтеся з учнями словами вірша «Годинник» Наталії Забіли, який підкаже учням, про що йтиме мова цього тижня:

(режим доступу) https://www.youtube.com/watch?v=mOJ1y9n-Rlk

ГОДИННИК

Стоїть собі годинник 
На столику у нас, 
Години та хвилини 
Відстукує весь час. 
Його блискучі стрілки 
Не спиняться ніяк, 
І завжди чути тільки: 
Тік-так, 
Тік-так, 
Тік-так. 

  •                 Запитайте учнів про таке:

- Чи мають діти годинники?

- Чи вміють ними користуватися?

Повідомлення теми. 

  •                 Зверніться до дітей:

- Чи здогадались ви, яка тема нашого тижня? (Діти висловлюють припущення).

- Зараз перевіримо ваші припущення. Розгадайте загадки.

Матеріали для дітей. Додаток 1.

1. Ніг не маю,а ходжу,

images.png    Рота не маю,а скажу:

    Коли тобі спати,

    А коли вставати.

 

2. Хто біжить без ніг?

 

3. Нас сім братів, літами

всі рівні, а іменем різні.

 

4. Дванадцять братів один

за одним ходять,

один одного не обходять.

 

2. Обмін інформацією. Вправа «Інтерв’ю»

• Попросіть дітей об’єднатися у пари і поспілкуватися один з одним про те, як вони провели вихідні дні.

3. Новини дня

• Оберіть помічника дня і попросіть його подати інформацію за допомогою піктограми або шаблону про дату дня, назву місяця, погоду, кількість присутніх.

ІІ. Перегляд мультфільму «Фіксики. Годинник»

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=hR3VCSaEOF8

        Після перегляду мультфільму, обговоріть з учнями його зміст.

        Запитайте, чи знають вони, які ще бувають годинники.

год квіти3годинник казкаМатеріали для дітей. Додаток 2.

 

різні год

ІІІ. Кросворд  «Час»

  • Запропонуйте учням розгадати кросворд та записати слова відгадки.
  • Попросіть дітей визначити голосні та приголосні звуки, наголошений склад у запропонованих словах.

Матеріали для дітей. Додаток 3.

cross-time_ukr_ua_i.png

IV. Читання казки  «Годинник часу»  Роман Гридковець

Матеріали для дітей. Додаток 4.

hodynnyk_czasu.jpg 

 

 

 

  • Обговоріть з дітьми прочитане.
  • Проведіть із дітьми руханку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Обговоріть з дітьми прочитане.
  • Проведіть із дітьми руханку.

 

SKMBT_C25318112310180.jpgV. Пограйте з дітьми в гру.     Матеріали для дітей. Додаток 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SKMBT_C25318112310380_0002.jpg SKMBT_C25318112310170.jpg SKMBT_C25318112310380_0001.jpg

SKMBT_C25318112310380_0003.jpgРисунок2.jpg

  1. Рефлексія. «Щоденник вражень». «Які бувають годинники? Час.»
  • Перегляньте відео «Годинники – історія та види» Ярослав Грицюк (сюжет до програми РОЖЕВІ ОКУЛЯРИ)

Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=ZNJsh-up4UY

  • Запропонуйте учням висловити свої думки у письмовій формі про годинники («Щоденник вражень»).

Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми. Час на таку письмову рефлексію – 10-15 хв. (Бажано такий вид діяльності пропонувати щоденно, його мета – вправлятися у висловленні власної думки).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали для дітей

 

 

 

Якими бувають годинники? Час.

Матеріали для дітей. Додаток 1.

 Матеріали для дітей. Додаток 2.

різні год

год квіти3годинник казка 

 

 

Якими бувають годинники? Час.

Матеріали для дітей. Додаток 3.

cross-time_ukr_ua_i.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Якими бувають годинники? Час.

Матеріали для дітей. Додаток 5.

hodynnyk_czasu.jpg

 

Якими бувають годинники? Час.

Матеріали для дітей. Додаток 5.

SKMBT_C25318112310180.jpg

SKMBT_C25318112310170.jpg

Рисунок2.jpg

SKMBT_C25318112310380_0001.jpg

SKMBT_C25318112310380_0002.jpg

SKMBT_C25318112310380_0003.jpg 

docx
Додано
12 лютого
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку