Мета уроку: дати уявлення про рівняння з двома змінними; сформувати поняття лінійного рівняння з двома змінними і виду його графіка; виробляти вміння відрізняти лінійне рівняння з двома змінними серед інших рівнянь; виконувати рівносильні перетворення лінійного рівняння з двома змінними; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати самостійність.
Очікувані результати: учні повинні мати уявлення про рівняння з двома змінними, про лінійне рівняння з двома змінними і про вид його графіка, вміти розпізнавати лінійні рівняння з двома змінними серед інших рівнянь, визначати, чи є дана пара чисел розв'язком даного лінійного рівняння, уміти виражати одну змінну через іншу і знаходити розв'язки лінійного рівняння з двома змінними.
Лінійне рівняння з двома змінними і його графік
Мета уроку: дати уявлення про рівняння з двома змінними; сформувати поняття лінійного рівняння з двома змінними і виду його графіка; виробляти вміння відрізняти лінійне рівняння з двома змінними серед інших рівнянь; виконувати рівносильні перетворення лінійного рівняння з двома змінними; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати самостійність.
Очікувані результати: учні повинні мати уявлення про рівняння з двома змінними, про лінійне рівняння з двома змінними і про вид його графіка, вміти розпізнавати лінійні рівняння з двома змінними серед інших рівнянь, визначати, чи є дана пара чисел розв’язком даного лінійного рівняння, уміти виражати одну змінну через іншу і знаходити розв’язки лінійного рівняння з двома змінними.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
■ І. Організаційний етап
Привітання. Перевірка присутності учнів. Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку
■ ІІ. Перевірка домашнього завдання
▪ Перевірка письмового завдання
Запропонувати записи з пропусками, які необхідно заповнити.
|
1 |
2 |
3 |
||||||||||||||||||
№958
|
у=
|
у=
|
у=
|
||||||||||||||||||
№962 |
|
|
|
■ III. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
▪ Оголошення теми уроку
▪ Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку
■ IV. Актуалізація опорних знань
▪ Фронтальне опитування за технологією «Мікрофон»
Питання на ст. 184
■ V. Закріплення знань
№979 (1-3), № 961
■ VI. Самостійна робота
Картка 1
1. На прямій, що є графіком рівняння , взято точку, ордината якої дорівнює –2. Знайдіть абсцису цієї точки.
2. Знайдіть значення коефіцієнта b у рівнянні , якщо його графік проходить через точку .
Здійснити вибіркову перевірку за бажанням учнів.
■ VII. Підбиття підсумків уроку
▪ Запитання до учнів
Дано рівняння . Чи є воно лінійним? Чи є пара чисел розв’язком цього рівняння? Чи правильно, що це рівняння має безліч розв’язків?
■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
§24-25 повторити, №980, №982, №990
Фамилия, Имя |
|||||||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
||||||||||||||||||
№958 |
у=
|
у=
|
у=
|
||||||||||||||||||
№962 |
|
|
|
Фамилия, Имя |
|||||||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
||||||||||||||||||
№958 |
у=
|
у=
|
у=
|
||||||||||||||||||
№962 |
|
|
|