Урок з алгебри "Лінійне рівняння з двома змінними і його графік"

Про матеріал

Мета уроку: дати уявлення про рівняння з двома змінними; сформувати поняття лінійного рівняння з двома змінними і виду його графіка; виробляти вміння відрізняти лінійне рівняння з двома змінними серед інших рівнянь; виконувати рівносильні перетворення лінійного рівняння з двома змінними; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення; виховувати самостійність.

Очікувані результати: учні повинні мати уявлення про рівняння з двома змінними, про лінійне рівняння з двома змінними і про вид його графіка, вміти розпізнавати лінійні рівняння з двома змінними серед інших рівнянь, визначати, чи є дана пара чисел розв'язком даного лінійного рівняння, уміти виражати одну змінну через іншу і знаходити розв'язки лінійного рівняння з двома змінними.

Перегляд файлу

Лінійне рівняння з двома змінними і його графік

Мета уроку:дати уявлення про рівняння з двома змінними; сформувати поняття лінійного рівняння з двома змінними і виду його графіка; виробляти вміння відрізняти лінійне рівняння з двома змінними серед інших рівнянь; виконувати рівносильні перетворення лінійного рівняння з двома змінними; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати самостійність.

Очікувані результати:учні повинні мати уявлення про рівняння з двома змінними, про лінійне рівняння з двома змінними і про вид його графіка, вміти розпізнавати лінійні рівняння з двома змінними серед інших рівнянь, визначати, чи є дана пара чисел розв’язком даного лінійного рівняння, уміти виражати одну змінну через іншу і знаходити розв’язки лінійного рівняння з двома змінними.

Тип уроку:урок засвоєння нових знань.

■ І. Організаційний етап

Привітання. Перевірка присутності учнів. Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

■ ІІ. Перевірка домашнього завдання

Перевірка письмового завдання

Запропонувати записи з пропусками, які необхідно заповнити.

 

1

2

3

№958

 

 

 

 

у=

 

х

 

 

у

 

 

у=

 

х

 

 

у

 

 

у=

 

х

 

 

у

 

 

№962

 

 

 

■ III. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Оголошення теми уроку

Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку

■ IV. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування за технологією «Мікрофон»

Питання на ст. 184

■ V. Закріплення знань

№979 (1-3), № 961

■ VI. Самостійна робота

 

Картка 1

1. На прямій, що є графіком рівняння , взято точку, ордината якої дорівнює –2. Знайдіть абсцису цієї точки.

2. Знайдіть значення коефіцієнта b у рівнянні , якщо його графік проходить через точку .

Здійснити вибіркову перевірку за бажанням учнів.

■ VII. Підбиття підсумків уроку

Запитання до учнів

Дано рівняння . Чи є воно лінійним? Чи є пара чисел розв’язком цього рівняння? Чи правильно, що це рівняння має безліч розв’язків?

■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

§24-25 повторити, №980, №982, №990


Фамилия, Имя

 

1

2

3

№958

у=

 

х

 

 

у

 

 

у=

 

х

 

 

у

 

 

у=

 

х

 

 

у

 

 

№962

 

 

 

 

 

 

Фамилия, Имя

 

1

2

3

№958

у=

 

х

 

 

у

 

 

у=

 

х

 

 

у

 

 

у=

 

х

 

 

у

 

 

№962

 

doc
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік
Додано
23 липня 2018
Переглядів
882
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку